Mitä syötte yleensä ranujen kanssa?
Siis jos joskus ruokana ranskalaiset perunat ja ??
Kommentit (16)
Lihaa, kanaa, makkaraa, lihapullia, nakkeja, kalapuikkoja
Kalaa, joko kalapuikkoja-/paloja, tai sitten soijanakkeja. Ranskalaisten päälle ketsuppia ja majoneesia.
Juu, ne ranut asuu tuossa kerrosta ylempänä. En minä niiden kanssa mitään koskaan syö.
Pakko kommentoida, että ärsyttää ranu sana aivan sairaasti
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kaupan pakaste ranskalaiset on niin hirveitä ettei niitä kyllä pysty edes syömään.
Mutta jos itse tekee tai käy jossain ravintolassa missä ei käytetä pakasteita, niin niiden kanssa käy mielestäni erinomaiseti kala ja liha.
rarehanu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kaupan pakaste ranskalaiset on niin hirveitä ettei niitä kyllä pysty edes syömään.
Mutta jos itse tekee tai käy jossain ravintolassa missä ei käytetä pakasteita, niin niiden kanssa käy mielestäni erinomaiseti kala ja liha.
Mäkkärikin taitaa käyttää pakasteita. Ne jauhelihakiekot ainakin on. "Pihvejä", ehheh.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä kommentista.
Aioinkin jo "vitsinä" kysyä, mitä sana ranu tarkoittaa.
Ei tule mieleenkään syödä ranskalaisia perunoita, mikäli pakastep---aa tässä tarkoitetaan, enkä niitä lapsillenikaan syötä.
Itse tehdyt lohkoperunat rakuunalla maustettuna ja uunissa paistetuna ovat ihania!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä kommentista.
Aioinkin jo "vitsinä" kysyä, mitä sana ranu tarkoittaa.
Ei tule mieleenkään syödä ranskalaisia perunoita, mikäli pakastep---aa tässä tarkoitetaan, enkä niitä lapsillenikaan syötä.
Itse tehdyt lohkoperunat rakuunalla maustettuna ja uunissa paistetuna ovat ihania!
Minua taas ärsyttää yhdys sana aivan sairaasti.
Syön ranskalaisia ehkä kerran viiteen vuoteen tai harvemmin. Siis kotona tehtyinä. Viimeksi söin nostalgian vuoksi ihan nauravien nakkien kanssa. Välillä on hauska pelleillä.
Makkaraa ja/tai lihapullia - ja nämä aina grilliltä!
....Kullanrapeat kalafileet