Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaiset ihmiset pitävät sinusta eniten?

Vierailija
09.08.2019 |

Minkälaiset ihmiset pitävät sinusta eniten? Töissä, vapaa-ajalla, kaverimielessä tms. Tai minkälaiset ihastuvat sinuun? Minkälainen olet itse?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaiset. Monet esittävät pitävänsä.

Vierailija
2/47 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tuota mietinyt. Minulle on aika 1 ja sama tykkäävätkö. Toimeen tulen kyllä monien ihmisten kanssa. En kaipaa tykkäyshuomiota itse. Mielummin jaan sitä muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopot. Rekkakuskit. Juopot rekkakuskit. Laitapuolen kulkijat.

En tiedä millainen olen, ihan tavallinen nainen kait.

Vierailija
4/47 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset jotka tykkää rehellisyydestä. Joita saattaa huvittaa joku suoraan sanottu, mutta jotka inhoaa teeskenneltyä ystävällisyyttä. Esim yksi hirveä ihminen.

Vierailija
5/47 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vaikeita kysymyksiä. En osaa vastata. 

Ainakin ne, jotka tykkää huudella, että ne lääkkeet, ne lääkkeet...

Vierailija
6/47 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret, joilla on ongelmia, päihderiippuvaiset, narkomaanit ja useimmiten vanhukset, jostain syystä naiset.

Vierailija
7/47 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumoriherkät ihmiset, eivät liikaa stressaa elämästään. Samanlainen kuin minä itse.

Vierailija
8/47 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää kuka oikeasti pitää ja kuka pitää eniten. Kaikista ystävällisimmät ihmiset eivät oikeasti pidä välttämättä. Aika moni hakee vain jotain hyötyä itselleen.

Vierailija
9/47 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger tyyppiset, alkoholiin menevät, alkoholistit, narkkarit, vähän syrjäytyneet, syvälliset ja "taiteelliset"

Olen itse 27-vuotias nainen, käyn töissä ja välillä parin kaverin kanssa viihteellä josta toisella asperger.

Olen aika introvertti.

Vierailija
10/47 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on muuten hyvä kysymys. Harvoin tuota miettii kun toivoo vaan tulevansa suurinpiirtein kaikkien kanssa suunnilleen toimeen.

Minua ei avoimesti inhoa kukaan. Tietenkään en voi varmasti tietää jos joku inhoaisikin.

Parhaiten tulen toimeen aika peruspuheliaiden ja hyväntuulisten ihmisten kanssa. Sellainen olen itsekin pääasiassa.

Lisäksi tuntuu, että tulen juttuun tai siis minulla klikka vähän hiljaisempienkin tyyppien kanssa. Sellaisten, jotka tuntuvat vähän pidättelevän, heillä on jokin taakka kannettavana. (En tietenkin kaikkien, jotkuthan eivät anna itsestään mitään vaan on aivan todelliset, murtamattomat suojamuurit yllä). Ehkä johtuu siitä, etten tuomitse ja ajattelen kaikissa olevan hyvää ja kaikkien toimivan olosuhteidensa mukaan kuten osaavat.

Niitähän on sellaisia aivan huipputyyppejä, joiden seurassa kaikilla on aina hyvä tunnelma. Heidän seurassaan tulen toki minäkin juttuun vaikka olen vähän epävarma, me harvoin bondaamme kun itse pidättelen.

Todella estottimien puhujien kanssa harvoin synkkaa. Sellaisten, jotka ajavat fanaattisesti omaa asiaansa eivätkä arvosta muiden mielipiteitä. On heissäkin varmasti hyvää, mutta tuollainen käytös vain saa minut karttamaan.

Vierailija
11/47 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hyväksikäyttäjä retkupummit.

Vierailija
12/47 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhalliset, harkitsevat ja hiljaisemman puoleiset ihmiset. Reilut ja ystävälliset sellaiset.

Hiljattain töissä, kollega oli jäämässä lomalle. Hän tarjosi herkkuja yksikkömme ulkopuolelle ja toi ne meille esille nimeten yhden henkilön joka saa niitä ottaa. Samainen kollega istuu kahvihuoneessa nojaten käteensä minuun päin ja katsoen pois päin. Hän ei sano sanaakaan.

Minusta aina tuntuu että hän ei pidä minusta. Mutta hän on suurimpaa osaa kohtaan todella töykeä.

Vierailija
13/47 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tuossa tarkoitin lähinnä ihmisiä töissä, harrastuksissa jne. Tai missä vain ehkä kuitenkin.

Minuun ihastuneet ihmiset (3 kpl) ovat olleet miehiä, tosi ihania. Vaikea sanoa mitään yhdistävää tekijää, lämminhenkisiä, turvallisia, sosiaalisia, suosittuja, kuitenkin aika herkkiä, avoimia, periaatteellisia. Viimeisen kanssa olen naimisissa ja noista aiemmista poikaystävistä ajattelen, että hyviä miehiä jollekin toiselle. "Aviomiesainesta" jollekin, jolla, jotka ovat ehkä huolettomampia kuin minä.

Mieheni sanoi, että minuun rakastuessaan hän näki jotenkin samallalailla rikkinäisen, hyväätahtovan ihmisen. Vei sanat suustani.

-10

Vierailija
14/47 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiset, jostain syystä, jota en tiedä. Enkä tietenkään tarkoita vain miehiä enkä missään nimessä suhdemielessä. Juttelukavereina, uskottuna.

Vierailija
15/47 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.

No mun näkökulmasta semmoiset tavalliset, mukavat ja reilut ihmiset, jotka ei nipota turhasta.

Itsekin koen olevani tuollainen.

Vierailija
16/47 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pitävät eniten ikäiseni miehet, taaperoikäiset tenavat sekä yli 60-vuotiaat naiset ja vanhat ukit:) Ja tällä tarkoitin siis ihan platonisia suhteita.

N23

Vierailija
17/47 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pummit, kierot ja luottotiedottomat, peli tai päihde ongelmaiset. Kun olen lihava nainen, varakkaan ja hoidetun näköinen niin ne luulevat että olen helppo, heikkoitsetuntoinen, miellyttämisen haluinen ja kuvittelevat olevani miehen puutteessa. Voi niiden naama värkkiä kun erehtyvät pahasti. 

Vierailija
18/47 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmaiset jostain syystä aina tuntuu tykkäävän musta. 

Vierailija
19/47 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysongelmaiset jostain syystä aina tuntuu tykkäävän musta. 

Kaikkihan me hulluja ollaan, enemmän ja vähemmän häiritsevästi tai elämää rajoittavasti, joskus avartavasti. :D

T: terveen paperit

Vierailija
20/47 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanmenoon uteliaasti suhtautuvat ihmiset ja lukemisesta pitävät ihmiset pitävät minusta. Voimme olla asioista eri mieltä riitelemättä keskenämme.

Sen sijaan kaikki nokkimishierarkia- ja ihmissuhdepelityypit eivät pidä minusta. Tunne on molemminpuolinen.

Sukupuolella ei ole väliä vaan tärkeintä on se persoonallisuus. Pystyn kommunikoimaan ihmisten kanssa helposti mutta varsinaisia sydänystäviä, joiden kanssa tehdään aina samoja juttuja, minulla ei juurikaan ole.

Monet sanovat minua androgyyniksi eli minua ei koeta uhaksi kenellekään?