Kehuin miestä ja tänään hänestä ei ole kuulunut mitään...kun soitin oli todella kylmä minua kohtaan
Kommentit (6)
Ai, minä kehuin tänään miestäni komeaksi ja hyväksi kokiksi, sain seksiä ja vielä hyvää ruokaa sekä sen ettei minun tarvinnut pyykätä. Tosin meillä toimii parisuhde muutenkin, hemmotellaan toisiamme ja kehutaan puolin ja toisin.
T. 11-vuotta yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Ai, minä kehuin tänään miestäni komeaksi ja hyväksi kokiksi, sain seksiä ja vielä hyvää ruokaa sekä sen ettei minun tarvinnut pyykätä. Tosin meillä toimii parisuhde muutenkin, hemmotellaan toisiamme ja kehutaan puolin ja toisin.
T. 11-vuotta yhdessä
Tarkoitti varmaan sutina vaiheessa.
Joo noita outoja reaktioita tulee, kun ei vielä luoteta toisiinsa eikä toisaalta olla vielä sinut omien tunteiden kanssa.
Ap anna miehelle aikaa. Eli unohda koko asia ja palaa siihen joskus parin kuukauden päästä. Siihen asti jatkat niin kuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 11-vuotta yhdessä
Tarkoitti varmaan sutina vaiheessa.
Meillä on sutinavaihde edelleen.
Olipa tarpeellinen neuvo tällä palstalla.