Muistakeehan prinsessat: happy husband, happy life
Nih se mennöö.
Pitäkkee miähet tyytyväisinä, niin teilläkin on hyvä olla.
Kommentit (15)
Olipas ympäripyöreästi ja naiivisti sanottu. Entä jos mies ei ole onnellinen ja vaimo yrittää parhaansa mukaan auttaa, mutta mies ei ota apua vastaan? Esimerkiksi alkoholismi tai peliriippuvuus, onko tärkeintä pitää mies tyytyväisenä eikä saa sanoa mitään?
Vierailija kirjoitti:
Eli anna ruokaa ja kaljaa ja p... llua niin hyvä tulee.
Sopii! Siis sillä ehdolla, että mies tekee kaikkensa, jotta minä olisin onnellinen. Esim. hoitaa suurimman osan kotitöistä ja on paljon lasten kanssa, ja puuhailee muutenkin kaikkea hyödyllistä, niin että minä voin keskittyä uraan. Voin hyvin napata illalla kotiintullessa jostain pizzan ja yhden oluen miehelle. Ne hän saa nauttia nukutettuaan lapset. Ja sitten vällyjen väliin :) Kunhan mies jaksaa pitää itsensä timmissä kunnossa.
Onko mies happy muuten kuin saamalla kaiken haluamansa periksi, vai saamalla vastusta johonkin asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Olipas ympäripyöreästi ja naiivisti sanottu. Entä jos mies ei ole onnellinen ja vaimo yrittää parhaansa mukaan auttaa, mutta mies ei ota apua vastaan? Esimerkiksi alkoholismi tai peliriippuvuus, onko tärkeintä pitää mies tyytyväisenä eikä saa sanoa mitään?
Mies aloitti alkoholismin tai peliriippuvaisuuden sen takia kun ei ollut tyytyväinen, ei esim. saanut paljon haluamaansa seksiä.
Ei ollut happy husband, joten ei ole happy life myöskään. Heti suhteen alusta saakka keep the man happy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii! Siis sillä ehdolla, että mies tekee kaikkensa, jotta minä olisin onnellinen. Esim. hoitaa suurimman osan kotitöistä ja on paljon lasten kanssa, ja puuhailee muutenkin kaikkea hyödyllistä, niin että minä voin keskittyä uraan. Voin hyvin napata illalla kotiintullessa jostain pizzan ja yhden oluen miehelle. Ne hän saa nauttia nukutettuaan lapset. Ja sitten vällyjen väliin :) Kunhan mies jaksaa pitää itsensä timmissä kunnossa.
Meilläkin menee hyvin. Mies käy kaupassa kun pääsee töistä ja osaa sieltä ostaa kaljansa, usein kuitenkin juo viiniä. Minä sitten kokaan kun ehdin töistä kotiin. Seksiä meillä tosin on aika vähän, siksi minä en ole tässä suhteessa tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies aloitti alkoholismin tai peliriippuvaisuuden sen takia kun ei ollut tyytyväinen, ei esim. saanut paljon haluamaansa seksiä.
Ei ollut happy husband, joten ei ole happy life myöskään. Heti suhteen alusta saakka keep the man happy.
Jos mies haluaa seksiä kannattaa heti suhteen alussa pitää huoli että nainen on myös onnellinen sillä osa-alueella. Todella monet miehet ovat seksissä itsekkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa seksiä kannattaa heti suhteen alussa pitää huoli että nainen on myös onnellinen sillä osa-alueella. Todella monet miehet ovat seksissä itsekkäitä.
Ehdottomasti. Seksuaaliset himot tulee myös mätsätä, se kannattaa selvittää jo suhteen alussa tai myöhemmin tulee katkeruuksia.
Minä olen tähän mennessä jättänyt jokaisen miehen kun eivät enää ole antaneet elämääni onnea vaan enemmänkin vieneet sitä. Ei olisi niistä kuitenkaan kukaan halunnut erota. Taitaa apn vinkki toimia molempiin suuntiin.
Sanonta on happy wife, happy life ja pitää täysin paikkansa. Meillä ei nalkuteta eikä pudata, mutta olenkin kuningatar enkä prinsessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tähän mennessä jättänyt jokaisen miehen kun eivät enää ole antaneet elämääni onnea vaan enemmänkin vieneet sitä. Ei olisi niistä kuitenkaan kukaan halunnut erota. Taitaa apn vinkki toimia molempiin suuntiin.
Kyllähän miehen tulee tarjota naiselle mm. säännöllisiä orgasmeja, tai ei ole happy life.
Mies saa olla happy pelkästä olemassaolostani.
Vierailija kirjoitti:
Mies saa olla happy pelkästä olemassaolostani.
t. sinkku siis, ehkä parannun vielä
Ei pidä paikkaansa. Paska mies, paska elämä.
Vaikka mitä olisi tehnyt niin aina vain hapanta naamaa. Seksiäkään ei halunnut ja olin puutteessa 2,5 vuotta. Onneksi entinen.