Tuleeko kenellekkaan muulle dokaamisen jalkeen aivan hirvea masennus, joka kestaa paivan kaksi, vaikket ole edes mokannut mitaan?
Kommentit (26)
Hauska kuulla että en ole ainoa (ehkä kuitenkin ainoa mies). Aiemmin kuvittelin että kyseessä on ainoastaan hillittömän elämän aiheuttama katumus, mutta nyt olen tullut siihen tulokseen että alakuloisuus johtuu enemmän aivokemiasta. Osansa on varmaan myös väsymyksellä eli kippaamisen jälkeen on usein myös univajetta.
Minäkin huomasin tämän vasta joskus 30+
Pahaa oloa jatkuu pari päivää. Onneksi nykyään jos minulla on paha mieli en edes pysty ottamaan alkoholia. Pari pulloa siideriä voi ottaa mutta en enempää jos haluan välttää ahdistuksen. Alkoi, kun joskus mokasin kännissä. En ole mokaillut sen jälkeen mutta ahdistus tulee päälle vaikka olisi ollut oikeasti hauska ilta.
Hirveä masis ja alakulo vaikka olisi ollut kuinka hauskaa ja harmitonta illalla.
Nykyään ei tule juuri dokattua mutta muistan että joskus oli ihan kamala masis ja tuntui että pitäisi muuttaa maasta kun hävettää niin vaikka ei tullut tehtyäkään mitään erityisen hävettävää. Yleensä lauantaina tuli otettua ja sunnuntai oli sitten ihan legendaarisen kurja päivä.
se, että en pysty nukkumaan. Siis jos vaikka olen mennyt nukkumaan neljältä, voin herätä seiskalta, enkä nuku tasan sekuntiakaan ennen seuraavaa yötä. Jos silloinkaan.
Tosi kiva kuulla, että on kohtalotovereita, sillä itse pidän itseäni aika poikkeuksellisena, mutta en enää...;)