Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Professorikin yllättyi uuden laihdutuskeinon tehokkuudesta: MIKÄ ON ENÄÄ TEKOSYYSI?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole yhtään rytmitajua

.

Vierailija
22/58 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tullut kesälomalla 2.5kg lisää painoa. Oma konstini on että en yksinkertaisesti syö mitään ennenkuin paino on laskenut kolme kiloa. Juon kyllä paljon. Sen jälkeen syön tuon 500g ja odotan kunnes pas.ko.n. Sen jälkeen käyn vaa-alla ja syön maksimissaan sen pas.ka.n painon verran. Tätä viikko ja sitten ruokaa painoltaan vain sen verran kuin painoni on alle tavoitellun. Ihminen ei käytä kuin max 10-30% ruoan painosta hyödykseen, joten laihtuminen jatkuu edelleen ja voi syödä mitä vaan ja milloin vaan kunhan pitää huolen ettei syö enempää kuin ihannepainon ja sen hetkisen painon erotuksen verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulaaminen vain on niin kivaa että en pysty lopettamaan, vaikka paino on ihan normaalin alarajalla ja välillä menee alle. Olen kyllä yrittänyt, olen jopa myynyt pois vanteeni, mutta aina sitten kuitenkin ostanut uuden. Nyt olen päättänyt että antaa olla, hulaan jos huvittaa.

Vierailija
24/58 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuusgeenejä kantavat laihtuvat parhaiten lenkkeilyllä, kävelyllä, joogalla...

Eivät uinnilla, pyöräilyllä eikä luultavasti hulallakaan.

Vierailija
25/58 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oppinut lapsena pyörittämään sitä kevyttäkään hulavannetta.

Vierailija
26/58 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ampiainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vyötärönympäryksen pieneneminen on merkittävä terveyttä edistävä tekijä.

No helvetti, kun on vyötärönympärys 58 senttiä ja perse 95, ja muutenkin jo tuntuu että katkean tuosta keskeltä! Pitääkö sitä vielä terveyden nimissä pienentää entisestään? 

Pyöritä perseellä

Vierailija
27/58 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tutkimuksessa 55 ylipainoista henkilöä pyöritti ensin kuuden viikon ajan 1,5 kg:n painoista hulavannetta tai käveli noin 10 000 askelta päivässä."

Hienosti muotoiltu lause! Ihan Fingerpori -ainesta, että joku jaksaa pyörittää kuuden viikon ajan vannetta! Varmasti laihtuu juu 😂

Vierailija
28/58 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin kovasti ellei ainakin pari kiloa tuolla menetelmällä lähtisi. En välttämättä haluaisi kuitenkaan olla lähellä kun ylipainoiset tyhjentäisi suoltaan samalla pyörittäen hulavannetta.

Vierailija
29/58 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tullut kesälomalla 2.5kg lisää painoa. Oma konstini on että en yksinkertaisesti syö mitään ennenkuin paino on laskenut kolme kiloa. Juon kyllä paljon. Sen jälkeen syön tuon 500g ja odotan kunnes pas.ko.n. Sen jälkeen käyn vaa-alla ja syön maksimissaan sen pas.ka.n painon verran. Tätä viikko ja sitten ruokaa painoltaan vain sen verran kuin painoni on alle tavoitellun. Ihminen ei käytä kuin max 10-30% ruoan painosta hyödykseen, joten laihtuminen jatkuu edelleen ja voi syödä mitä vaan ja milloin vaan kunhan pitää huolen ettei syö enempää kuin ihannepainon ja sen hetkisen painon erotuksen verran.

Suolat kannattaa kuitenkin tarkistaa, ettei siis mene hyponatriumiin elimistö.

Vierailija
30/58 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuusgeenejä kantavat laihtuvat parhaiten lenkkeilyllä, kävelyllä, joogalla...

Eivät uinnilla, pyöräilyllä eikä luultavasti hulallakaan.

Jutussa ei kävelyllä saatu senttejä veks vyötäröltä.

Vierailija
31/58 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maljakot ja kukkaruukut lentelevät ympäriinsä hulahulan kanssa.

Vierailija
32/58 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetäänkö siitä ettei niitä vanteita saa mistään. Miksiköhän? Oisko vaikka kaikki rynnänny ostaa... Kohta niitä saa Kirpparilta.

Vierailija
33/58 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei kiinnosta investoida vanteeseen, tarpeeks rojua nurkissa. Harrastan juoksemista, se saa riittää.

Vierailija
34/58 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hulavanne jossa on paino ja olen sitä joka päivä pyöritellyt. Mitään muutosta ei ole tullut, paitsi lapsia naurattaa hirveästi kun äiti hulaa. Vaikea uskoa noita tuloksia.

Vierailija
35/58 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hulavanne jossa on paino ja olen sitä joka päivä pyöritellyt. Mitään muutosta ei ole tullut, paitsi lapsia naurattaa hirveästi kun äiti hulaa. Vaikea uskoa noita tuloksia.

Onko jossain kerrottu millainen lähtöpaino noilla on ollut? Jos ei ennestään ole ollut lihaksia niin onko vaikutusta juurikaan verrattuna jos on jo vahvat lihakset ja lievästi jenkkakahvaa?

Vierailija
36/58 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen kehopositiivinen.

Vierailija
37/58 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tarvittaisi enää neuvoja, miten vanteen saa kuljetettua autottomana sinkkuna bussissa tai jalan kotiin, kiinnittääkö sen kuljetus paljon huomiota? Ei mahdu postiluukusta eikä automaattiin. :)

Vierailija
38/58 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lähtenyt jo 4 senttiä vyötäröltä kesän aikana kun olen hulaillut. 

Vierailija
39/58 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tarvittaisi enää neuvoja, miten vanteen saa kuljetettua autottomana sinkkuna bussissa tai jalan kotiin, kiinnittääkö sen kuljetus paljon huomiota? Ei mahdu postiluukusta eikä automaattiin. :)

Se on aika pienessä laatikossa osissa. Mahtuu kyllä automaattiin.

Vierailija
40/58 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen hulavanteen saa osiin. Mulla ainakin on sellainen.