Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meitä ei enää kutsuta pariskuntien illanviettoon

Vierailija
09.08.2019 |

Syy on se, että minä tulen liian hyvin juttuun miesten kanssa ja muut naiset ei siitä tykkää. Ei ne ukot mua miehinä kiinnosta, mutta niiden jutut nyt vaan on niiden vaimojen juttuja kiinnostavimpia.

Kuitenkin minua pidetään uhkana?.? 😂

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä ap nyt sitten meinaat tehdä jatkossa, kun pariskunnat kaikkosi sun takia?

Vierailija
22/48 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on aika varmasti ulim ies.

Tai sitten se on ekonomi, juristi tai insinööri, joka on tottunut juttelemaan enimmäkseen miesten kanssa.

Voi muuten olla. Joku tuollainen matemaattinen outo akka ei ihan äkkiä sovi kaikkien naisten kanssa yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä ap nyt sitten meinaat tehdä jatkossa, kun pariskunnat kaikkosi sun takia?

Istutaan iltaa kotona ja katsotaan Netflixiä.

Vierailija
24/48 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsutteko itse koskaan ketään?

Vierailija
25/48 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kaikki naiset ei osaa ns. naistenjuttuja ja ymmärrä niitä. Kaikki naiset ei osaa naisten koodistoja.

Vierailija
26/48 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaapa veljessarjassa kasvanut nainen, joka on opiskellut miehisen alan ja heittäkää se illanistujaisiin.

Varmasti käy ap:t

Vierailija
27/48 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kukakin tykkää siitä, että joku vieras nainen puhuu pitkään ja kiinnostuneesti miehesi kanssa?

Onko ok?

Vierailija
28/48 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisten kuuluu mennä juttelemaan keskenään keittiöön ja miesten paikka on keskenään olohuoneessa. Toisten miehille saa sanoa vain pari sanaa pakon edessä.

Höpö höpö. Minä ainakin viihdyn paremmin miesten kans. Enkä ole kiinnostunut kenenkään miehistä.

Jotkut naiset on niin tyhmiä ja sairaan mustasukkaisia.

Kiitos!

AP

Jep. AP ja tämä kommentoija on toivottavasti u li miehiä...jos ei, niin nainen on todellakin naiselle susi.

Nainen on naiselle susi. Ei pitäisi olla yllätys.

Vierailija
29/48 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on aika varmasti ulim ies.

Tai sitten se on ekonomi, juristi tai insinööri, joka on tottunut juttelemaan enimmäkseen miesten kanssa.

Voi muuten olla. Joku tuollainen matemaattinen outo akka ei ihan äkkiä sovi kaikkien naisten kanssa yhteen.

Mitenhän instababy sopisi pariskuntien illanviettoon?

Vierailija
30/48 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut nuorempana tuota samaa. Naisia ahdisti että minä olin sinkkuna heidän miestensä joukossa pitämässä hauskaa. Naiset olivat paikalla kuitenkin näiden miestensä kautta, ja minä omana itsenäni. Ymmärrän kyllä huolen, vaikka se täysin turhaa olikin kohdallani. Sitä en taas en ymmärrä, että kun yritin saada näistä naisista kavereita itselleni, niin en kelvannut heille kaveriksi, vaan minut disautettiin kerta toisensa jälkeen pois kuvioista. Olisi vain jotenkin ollut loogisempaa, että koska eivät pitäneet siitä että olen miesten kanssa kaveri, niin olisivat tarjoutuneet sitten korrektimmiksi naiskavereiksi minulle, mutta minun olisikin ilmeisesti pitänyt olla yksin, ilman kavereita ;)

Vierailija
31/48 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei välttämättä pääse keskenään samalle aaltopituudelle, jos porukassa on juristi, parturi-kampaaja, sosiaalityöntekijä ja sihteeri.

Vierailija
32/48 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kukakin tykkää siitä, että joku vieras nainen puhuu pitkään ja kiinnostuneesti miehesi kanssa?

Onko ok?

Tottakai saa puhua. Menen itsekin heti mukaan kuuntelemaan mikä juttu on näin kiinnostava :)

Vierailija
33/48 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, onnekas. Meitä ei ole kutsuttu kuin kerran pari illanviettoihin. Miehen työ kai esteenä, yrittäjä on aina töissä. Tai ollaan vain tylsiä. Virallisiin sukujuhliin kutsutaan.

Vierailija
34/48 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ok?

Tottakai saa puhua. Menen itsekin heti mukaan kuuntelemaan mikä juttu on näin kiinnostava :)

Mutta eihän naisten jutut voi olla kiinnostavia, naiset on typeriä kateellisia kanoja kaikki!!

paitsi tietekin apä, joka on ihana seksikäs uniikki lumihiutale :)) 

Vierailija
35/48 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaapa veljessarjassa kasvanut nainen, joka on opiskellut miehisen alan ja heittäkää se illanistujaisiin.

Varmasti käy ap:t

Juu. Tuo ei juttele mukavia naisten kesken, vaan hakeutuu miesten juttusille. Ei kai tuo mitään pahaa sillä tarkoita.

Vierailija
36/48 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy oli itse keksimäsi, eikö vain? Kun oikeesti ootte tosi tylsiä tai jotain, mutta piti keksiä jotain ettei olis niin paha mieli.

Vierailija
37/48 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset päättää ketä kutsutaan. Ap saattaa olla oikeassa..

Tuo on totta. Naisten yli ei kävellä tuossa asiassa. Jostain syystä naiset ei tykkää ap:stä. Syy voi olla kyllä muukin kuin Ap:n ehdottama.

Vierailija
38/48 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ok?

Mutta eihän naisten jutut voi olla kiinnostavia, naiset on typeriä kateellisia kanoja kaikki!!

paitsi tietekin apä, joka on ihana seksikäs uniikki lumihiutale :)) 

Ai jos näen että joku nainen keskustelee mielenkiintoisia mieheni kanssa? Miten se että menen tietysti seuraan kuulemaan tämän mielenkiintoisen jutun, liittyy siihen että naiset eivät ole kiinnostavia? Siinähän keskustelee siis myös mieheni?

Vierailija
39/48 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viettäisit aikaa porukassa, josta puolet ei ilmeisesti mielestäsi ole kiinnostavaa keskusteluseuraa? Miten olet moiseen pariskuntaporukkaan joutunut? Onko kyseessä siis miehen kaveriporukka, ja heidän puolisonsa, jotka eivät ole sinun ystäviäsi? Jos et siinä porukassa viihdy, miehesi voi tavata kavereitaan ilman sinuakin. Voit sillä aikaa nähdä vaikka omia kavereitasi. Omiin illanviettoihinne voitte kutsua ketä haluatte.

Vierailija
40/48 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää, mutta tuttua.

Mä tulen hyvin miesten kanssa toimeen jostain syystä. Naisten kanssa en jaksa jauhaa jotain ruoka- ja meikkijuttuja ja perheasioita eestaas.

Illanvietossa on kai tarkoitus pitää hauskaa muulla tavoin ...

Yksi iso syy tähän on se, että olen kaunis nainen, jolla on lisäksi sana hallussa. Mä olen uhka! Mua on kiva katsoa ja juttuja riittää, samoin oivalluksia muiden jutuista.

Eihän sellainen käy norminaiselle. Mua pitää kadehtia ja epäillä kaikenlaista älytöntä ihan ilman perusteita. En ole koskaan vokotellut kenenkään miestä tai aiheuttanut mitään. 

Olen jo hieman vanhempi, mutta tulee mieleen tässä viime ajoilta sekin, kun palasin laivalla Virosta, menin kuuntelemaan karaokea ja tuli hyvä kappale, jota aloin laulaa mukana. Vieressäni oleva hikinen paksu äijä lauloi myös ja tietysti hymyilin hänelle pari kertaa, ei mitään muuta. Kun laulu oli loppu, miehen vaimo kiskaisi miehensä välittömästi taaimmaiseen pöytään, pois minun luotani.  Mies levitteli käsiään anteeksipyytävästi. Minua kyllä nauratti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi