Koulukiusaus.
Mistä johtuu?
Naapurin pikkupoika sanoi ettei halua kouluun koska sitä kiusataan, kysyin mistä kiusataan?
Poika sanoi että haukutaan slummilaiseksi ja että haisee pahalle?
En pysty ymmärtämään, ihan kaikinpuolin normaali poika, siisteissä vaatteissa kulkee, ei haise, näyttää puhtaalta, asuvat ok-talossa ym.
Aloitti 2 luokalla.
Kommentit (24)
Kiusaajat voivat soittaa uhrin myös mielisairaalaan. Sellaista tapahtuu joskus. Todella mielenvikaista. Siihen loppuu monen elämä hetkellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jämäkkä ote ja mielellään ISÄ ottaa koululle yhteyttä.
Naisopettajille menee paremmin perille kun MIES ottaa asian esille.
Tässä esimerkki yhdenlaisesta kiusaamisesta: halveksimista, pilkkaamista, aliarvostamista.
Luuserit antaa kiusata itseään. Jos on selkärankaa niin tekee kiusaamiselle lopun.
Surullista jos näin on, että opettajakunnassa ajatellaan noin. Ei tulisi kyllä mieleen omille lapsille ikinä opettaa tuollaista, että kiusaaminen on ihan ok tai ainakin ymmärrettävää, jos se toinen on esim. tosikko tai herkkä ihminen joka ottaa raskaasti asioita joita kaikki muut ei ottaisi.
Itse olen aina ollut aika huumorintajuton, vakava luonne. Ja joo, olin kiusattu ja se oli perseestä. Onneksi kuitenkin vanhempani opettivat että minä SAAN olla sellainen kuin olen, ja kiusaajat on väärässä enkä minä, joka en tee muuta kuin olen sellainen kuin luonnostani olen. Onneksi kun noista apinatarhoista eli kouluista pääsi, elämä omana itsenään on ollut mukavaa. Se on niin mukavaa osin juuri siksi että minut on opetettu hyväksymään itseni kaikkine luonteenpiirteineni eikä hakemaan laumojen hyväksyntää. Ne hyväksynnän hakijat on sitten niitä jotka vatvoo ahdistuksissaan, mitähän muut minusta ajattelee ja kelpaanko kellekään.