Huoh tori.fi tinkijät
Muutama vaate siellä myynnissä, eikä ne hinnat alkujaankaan ole paljon.
Kommentit (29)
KOkeilin kerran myydä käyttämätöntä noin 400 euron hintaista eteismattoa muutamalla kympillä. Esittelin tuotteen ja valmistajakin arvostettu kotimainen, joten en olisi uskonut että kukaan kehtaisi tinkiä ihan uudesta tavarasta. Paras oli, miten yksi vedätti viikon minua kaikenlaisilla kysymyksillä, pyytää lisää kuvia ja lopuksi toteaa että on se kyllä kallis mökille että jos vois tingata hinnasta. Toivottelin tyypin elämään kaikkea hyvää kaukana minusta.
Mutta jos laittaa kaatopaikkakelpoista rojua annetaan ilmaiseksi sen hakee joku jopa kahvipakettia vastaan. Tämä on jo meidän kulmilla vitsi, että säästää jätekustannuksissa kun antaa ilmaiseksi tori.fissä
Entä jos kysyy, että onko hinnassa yhtään tinkivaraa? Yleensä kyllä tartun tuotteisiin, jotka on hinnoiteltu järkevästi ja myyvästi. Onhan tämä kaksisuuntainen tie. Yhtä paljon on niitä pölhöjä, jotka ylihinnoittelevat. Itse olen antanut paljon esim. lasten sänkyjä ja vaatteita sellaiselle, joka todella tarvitsee. Tutulle tai puolitutulle. Trokareita en halua tukea. Tinkiminen on normaali osa kaupankäyntiä yksityisen myyjän kanssa. On aika päivänselvää, että jos joku menee tinkaamaan giganttiin tai muuhun ketjuun on sitten ihan väärässä paikassa tinkaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Tinkiminen on kuitenkin ihan yleistä, niin mistäpä ostaja arvaisi, että juuri tämä myyjä ei halua. Myös halvoista hinnoista aina joku on valmis vielä vähän helpottamaan. Kannattaa laittaa ilmoitukseen selkeästi ”en tingi, hinnat ovat jo valmiiksi halvat” tjso.
Ihan turha laittaa moisia.
Tinkivät silti vaikka olisi puoli-ilmainen.
Jos laitat että ”ei toimitusta, vain nouto” niin eikös joku ehdota että puoleen hintaan toimitettuna kälviän juna-asemalle 29.2 klo 16 ostan..
Oli kyllä taas kunnon hupiukko torissa tinkimässä. Myynnissä yli jäänyt ja pilalle menemätön rakennustarvike paketissa, ovh kaupassa 350e. Myyn hintaan 100e, vain nouto. Esine on pitkä (yli 2m) ja hyvin painava. Näitä on myynnissä harvoin ja nytkin tasan yhdessä Suomen rautakaupassa saatavilla.
Hupiukko lähettää minulle linkin että jos pakkaan, kuljetan ja lähetän sen kymmeniä kiloja painavan vekottimen hänelle postin LASKETTELUSUKSIPAKETTINA, niin minä myyjänä voisin maksaa postit ja minulle jää vielä 50e käteen. 😂
left on read - estä tämä profiili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En myy enää mitään tori.fissä typerien tinkijöiden ja jänkkääjien takia. Halvemmat alle satkun tavarat menee suoraan kaatikselle, kalliimmat lahjoitan pois tai myyn fb:n harrasteryhmissä.
Tämä maa on täynnä persaukisia ja aivottomia tinkijöitä jotka tinkaavat täysin hävyttömän törkeästi niinkuin sisäsiittoinen keskisuomalainen huutokauppias.
Tämä.
Mitä sitten? En minä huomioi näitä tinkijöitä millään tavalla, minä laitan hinnan esim.20€ ja sillä myyn tuotteen.Aina kaikki mennyt kaupaksi olen kyllä itse muutaman kerran antanut alennusta kun ostaja noutanut tuotteen.
Vierailija kirjoitti:
Köyhien touhuja nettihuutokaupat, tinkiminen, kirpparit yms. Itselaitan kaikki tavarat roskiin joita en tarvitse. Vie kesästä lähtien olen myös tehnyt tacarat käyttökelvottomiksi, koska vit.tuttaa jos opiskelijat ymms plebejit ne poimivat ilmaiseksi. Eli talvitakeille etikkaa ja siitä roskiin, jotta ei kelpaa enää köyhillekään, jopot, tvt hyllyt dumppaan mökkireissulla vesistöön, jotta niitä ei voisi uusiokäyttää. Eli älkää saa.tana ottako roskalavoilta yms tacaraa uusiokäyttöön, ne on tarkoituksella sinne laitettujotta menevät hävitettäväjsi. Osta oma.
Hakeudu hoitoon.
Estoon vaan suoraan, itse en noille vastaa mitään.
Minä en tingi hinnoista koskaan, en ostajana, en myyjänä.
Köyhien touhuja nettihuutokaupat, tinkiminen, kirpparit yms. Itselaitan kaikki tavarat roskiin joita en tarvitse. Vie kesästä lähtien olen myös tehnyt tacarat käyttökelvottomiksi, koska vit.tuttaa jos opiskelijat ymms plebejit ne poimivat ilmaiseksi. Eli talvitakeille etikkaa ja siitä roskiin, jotta ei kelpaa enää köyhillekään, jopot, tvt hyllyt dumppaan mökkireissulla vesistöön, jotta niitä ei voisi uusiokäyttää. Eli älkää saa.tana ottako roskalavoilta yms tacaraa uusiokäyttöön, ne on tarkoituksella sinne laitettujotta menevät hävitettäväjsi. Osta oma.