Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihannepaino vs. Ruokavalio

Vierailija
08.08.2019 |

Syön sekaruokaa, lihaa, kalaa ja kasviksia, leipää ja salaattia ja hedelmiä,,,,, ja minulla on ihannepaino,
siis olen laiha nykymittareilla. Niin miksi monet ylipainoiset vegaanit vaativat minua muuttamaan ruokavaliotani? Olen paljon terveempi, kuin moni vegaani. Ja syy on siinä, että syön monipuolisesti ja vain sen verran, että pysyn tässä ihannepainossani. Kysehän on kaloreista ja itsehillinnästä ja terveydestä. Miksi minun pitäisi muuttaa mitään? Minusta minun ei pidä. En ala syömään sipsejä ja soijaa ja kasvisnakkeja. Ei kiitos. Voin hyvin. Näin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin monet nuoret vegaanit ovat ylipainoisia.

Vierailija
2/4 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta terveydestä huolehtiminen on myös ilmastoteko. Ilmastoteko on myös syödä vain ne kalorit, mitkä tarvitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka ei ole vain ruokaa, se on politiikkaa. Kaikki on politiikkaa.

4/4 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööh.. laihuus ei oo mitenkään terveellistä ensinnäkään.. :DD ja mikään ihannepaino ei takaa mitään täydellistä terveyttä.. se ei oo niin että jos oot 5 kiloo bmin yläpäässä niin oot automaattisesti epäterveempi ku joku joka on bmi keskipäässä. jopa bmi indeksit tarkottaa eri ihmisillä eri asioita. :D ja se miten keho voi ei oo verrannollinen läheskään mihkään painoon...

------

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan