Nopea mielipide: vastaanko tähän viestiin?
Olen viestitellyt kiinnostavan miehen kanssa. Hänellä on huomenna eräs työjuttu, johon laitoin tsemppiä ja onnea huomiselle.
Hän vastasi että ”jos on ikänsä tätä tehnyt, eiköhän se onnistu, ;) ”
Öööh? Hieman ylpeää? Liian itsevarmaa...? Tuli jotenkin outo fiilis, ei edes kiittänyt tsempeistä/huomiosta/että muistin.
Vastaisitteko tuohon mitään?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaisin tuohon yhtä humoristisesti. Sehän yritti olla hauska sun silmissä, mutta epäonnistui melko surkeasti:)
Mikä tossa oli huumoria? :D Anteeksi mutta en ymmärrä...
Jos mä vastaisin kaverllleni vaikka että ”jos oon hiuksia kampaajana leikellyt enemmän kuin kukaan maailmassa” ni olisihan se jo kaverinikin mielestä ylimielistä, eikö totta? Vähän sama, mutta noilla vielä jotain meininkiä ni hei ohhoh...T. Nainen 37v
Siinähän lukee, että "eiköhän" ja lopuksi on vielä silmäniskuhymiö. Mulle tuo merkitsee huumoria. Vastaisin siihen, että "Joo, onnistut varmasti, ellei kukaan solmi kengännauhojasi yhteen, jolloin kaadut nolosti naamallesi, haha:D".
Tyyppivastaus ihmiseltä, kenen kanssa mulla ei olisi mitään yhteistä. Puujalkavitsit ei naurata.
Ei tuohon mitään tarvi vastata.
Jos haluat niin kysy myöhemmin että miten meni. Tai ukko kertonee sen itekin - tai jos ei ollut iso asia niin seuraavaan aiheeseen ja unohdatte tuon vastauksen.
Minusta miehen vastauksessa ei ollut sinällään mitään ihmeellistä. Oli kohteliasta toivottaa tsemppiä, sehän tarkoittaa, että huomioit miehen tulevan tilanteen ja olet kiinnostunut miten se menee. Toivotetaanhan me hyvää huomentakin, eikä se tarkoita sitä, että ilman sitä päivästä tulisi vääjäämättä ihan katastrofi.
Enempi kiinnittäisin huomiota siihen kysyykö sun vointia omatoimisesti. Jos hänen seuraava viestinsäkin on jotain häntä koskevaa tai muuta sanahelinää, niin siitä voi ehkä vetää jo jotain johtopäätöksiä. Jos itse olen kiinnostunut romanttisessa mielessä jostakusta, niin kyllä mä kyselen vointia vaikka kyse olisi vain flunssasta. Toivon, että toinen tekee myös samoin. Joku toinen taas ei kysele, vaan kokee parempana antaa toisen potea lenssuaan kaikessa rauhassa, koska itse haluaa sairaana vetäytyä omiin oloihinsa. Tapoja on monia. Tutustumalla paremmin selviää onko kyseessä aito kiinnostus vai.
Hei, selvennän että ei ollut siis mikään tavallinen työpäivä vaan erikoisjuttu jota pääsee tekemään ehkä pari kertaa uran aikana. Ajattelin olla kiva ja siihen toivottaa tsempit...
Ap
Voi luoja. Älä ala tuolle miehelle vaan riesaksi.
Älä analysoi liikoja. Ja ei tarvi vastata tuohon viestiin.
Ajattelemattomasti ehkä vastasi. Tulee mieleen, että toi työ nyt ei herätä oikein mitään intohimoja eneen ja on tehnyt noi jutut niin monta kertaa aiemminkin. Vastaus kielii enemmänkin leipääntymisesti omaan hommaansa, kuin ylimielisyydestä. Onko muuten mielestäsi ylimielinen tms.? Jos vastaat itsellesi ei, niin voit antaa asian olla. T: Hommiinsa leipiintynyt mies, joka tällaisessa tilanteessa voisi ehkä samalla tavalla, sen kummemmin miettimättä, tsemppaukseen vastata. Relax.
Onhan taas ongelmat. Nauroin ääneen tälle avaukselle. :D
Vierailija kirjoitti:
Juntti/moukka.
Terveellä itsetunnolla varustettu ihminen vastaa että ”kiitos 😊” eikä tunne tarvetta tuoda esille että on olevinaan joku pro, joka ei tsemppiä tarvitse. Piste.
Huumoria en löytänyt tuosta ollenkaan vaikka pidän itseäni hyvin rentona ja huumorintajuisena tyyppinä.
Tämä! Mulle tuli tästä myös jotenkin ylimielinen fiilis, että naureskelee ap:lle joka hyvää hyvyyttään yritti olla mukava tälle miehelle.
Mä en vastaisi mitään tolle ellei se laita mitään. Aika erikoista ettei kysy edes vointia jos on kaveri tai jotain peliä ollut.
Heh, en edes ymmärrä mitä pohdittavaa tuossa on :) Vastaisin tietenkin, peukulla vaikka. Mitä yrität tuosta rivien välistä nähdä?
Tartteeko aina pahoittaa mielensä joka asiasta. Kundi nyt vaan nopeasti vastasi eikä varmaan ajatellut, että draamaa pystyy tuostakin vetämään.
Jos on hyvä duunissaan niin sitten on. Luoja näitä aloituksia.
Haasta käräjille, rikosnimikkeenä "suomalaiseksi liian suuren itseluottamuksen omiminen".
Vierailija kirjoitti:
Vastaanko (mlkå sitten olisi hyvä) vai annanko olla?
T. Leikkauksesta toipuva kipeä ap, jota harmittaa tää 😂
Mikä sun ikä oikein on? Miten joku voi tommosesta nostaa melun. Joo.
Toivottavasti mies älyää lopettaa kanssakäymisen sun kanssa. Ei tollasta kukaan kestä.
Ei tullut aloittajalle mieleen, että mies ehkä oli tilanteessa, jossa ei voinut tai ehtinyt viestitellä enempää eikä sillä hetkellä edes muistanut marttyyri ap:n suurta huomiota vaativaa sairautta. Lopeta jo noi lapsellisuudet.
No olisi se voinut ap:n vointia kyllä kysyä - vaikka myöhemmin jos oli huonossa paikassa.
Minusta tuo on tervettä itsevarmuutta. Jos ei ap tykkää niin anna ihmeessä mennä, kyllä tuolle miehelle löytyy taatusti ottajia jotka osaavat häntä enemmän arvostaa. Etsi sinä sellainen itsetunto-ongelmainen nöyristelijä, niitäkin on Suomi pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. En vastannut sitten enää mitään, eipä ole miehistäkään kuulunut.
Siis ei tietenkään ole, koska hän kuvitteli sun jatkavan flirttailua kanssaan. Ja luultavasti hän oli pettynyt, kun et enää vastannut mitään:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. En vastannut sitten enää mitään, eipä ole miehistäkään kuulunut.
Siis ei tietenkään ole, koska hän kuvitteli sun jatkavan flirttailua kanssaan. Ja luultavasti hän oli pettynyt, kun et enää vastannut mitään:)
No miten tosta olis voinut jatkaa flirttiä kun tuli tunne että haluaa lopettaa viesteilyn kun ei edes vointia ap:ltä kyselly...
Juntti/moukka.
Terveellä itsetunnolla varustettu ihminen vastaa että ”kiitos 😊” eikä tunne tarvetta tuoda esille että on olevinaan joku pro, joka ei tsemppiä tarvitse. Piste.
Huumoria en löytänyt tuosta ollenkaan vaikka pidän itseäni hyvin rentona ja huumorintajuisena tyyppinä.