Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nopea mielipide: vastaanko tähän viestiin?

Vierailija
08.08.2019 |

Olen viestitellyt kiinnostavan miehen kanssa. Hänellä on huomenna eräs työjuttu, johon laitoin tsemppiä ja onnea huomiselle.

Hän vastasi että ”jos on ikänsä tätä tehnyt, eiköhän se onnistu, ;) ”

Öööh? Hieman ylpeää? Liian itsevarmaa...? Tuli jotenkin outo fiilis, ei edes kiittänyt tsempeistä/huomiosta/että muistin.

Vastaisitteko tuohon mitään?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanko (mlkå sitten olisi hyvä) vai annanko olla?

T. Leikkauksesta toipuva kipeä ap, jota harmittaa tää 😂

Vierailija
22/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea te täällä kyselette.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla. Älä vastaa yhtään mitään. Jos mies vielä joskus viestittelee, niin se on sitten taas uusi juttu.

Nyt älä missään nimessä laita miehelle tästä asiasta (tai voinnistasi) yhtään mitään. 

Vierailija
24/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi tuohon pitäisi vasta mitään. Kuulosti keskustelun lopetukselta ja siltä, että palataan huomenna tai myöhemmin asiaan. Minulle tulee tuon perusteella miehestä sellainen kuva, että hän on itsevarma ja huumorintajuinen.

Vierailija
25/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaisin tuohon yhtä humoristisesti. Sehän yritti olla hauska sun silmissä, mutta epäonnistui melko surkeasti:)

Mikä tossa oli huumoria? :D Anteeksi mutta en ymmärrä...

Jos mä vastaisin kaverllleni vaikka että ”jos oon hiuksia kampaajana leikellyt enemmän kuin kukaan maailmassa” ni olisihan se jo kaverinikin mielestä ylimielistä, eikö totta? Vähän sama, mutta noilla vielä jotain meininkiä ni hei ohhoh...

T. Nainen 37v

No eipä tuossa mieskään sanonut olevansa työssään parempi kuin kukaan maailmassa, kunhan totesi vain osaavansa hommansa. Ei tuossa ole mitään ylimielistä. Minäkin olen hyvä työssäni.

Aloittajalle: en vastaisi viestiin tänään mitään. Olet tsempit jo toivottanut, eiköhän se tälle päivälle riitä. Viestittele huomenna miehelle lisää. Äläkä ylianalysoi miehen vastauksia. Tuskin sinäkään aina täydellisiä viestejä miehen mielestä kirjoittelet.

26/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viestitellyt kiinnostavan miehen kanssa. Hänellä on huomenna eräs työjuttu, johon laitoin tsemppiä ja onnea huomiselle.

Öööh? Hieman ylpeää? Liian itsevarmaa...? Tuli jotenkin outo fiilis, ei edes kiittänyt tsempeistä/huomiosta/että muistin.

Tuliko mieleen että jospa se mies on ollut työelämässä, hänelle siinä tulevassa päivässä ei töiden puolesta ole mitään ihmeempää, tehdä hommat ja lähteä pois. Kyse ei ole ylpeydestä tai itsevarmuudesta, vaan normipäivästä. Luultavasti hetkeksi hämmentynyt tai huvittunut tsemeistäsi ja onnen toivotuksesta, siispä mitä viestiisi voi vastata? Minä luultavasti vastaisin jotain seuraavaa: Jos on ikänsä tätä tehnyt, eiköhän se onnistu. Ja tietty silmäniskuhymiö perään.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
27/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaisin tuohon yhtä humoristisesti. Sehän yritti olla hauska sun silmissä, mutta epäonnistui melko surkeasti:)

Mikä tossa oli huumoria? :D Anteeksi mutta en ymmärrä...

Jos mä vastaisin kaverllleni vaikka että ”jos oon hiuksia kampaajana leikellyt enemmän kuin kukaan maailmassa” ni olisihan se jo kaverinikin mielestä ylimielistä, eikö totta? Vähän sama, mutta noilla vielä jotain meininkiä ni hei ohhoh...

T. Nainen 37v

Siinähän lukee, että "eiköhän" ja lopuksi on vielä silmäniskuhymiö. Mulle tuo merkitsee huumoria. Vastaisin siihen, että "Joo, onnistut varmasti, ellei kukaan solmi kengännauhojasi yhteen, jolloin kaadut nolosti naamallesi, haha:D".

28/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaisi tuohon enää mitään. Hänen viestinsä saattoi olla vain huumoria, mutta jotkut oikeasti vähän loukkaantuvat, jos kokevat toisen vihjaavan, että heidän menestyksensä perustuu edes osittain hyvälle onnelle (yrittämisen ja osaamisen sijaan). Jotkut siis ottavat kirjaimellisesti onnentoivotuksen – "sinä tulet tarvitsemaan onnea" – vaikka se on vain ystävällinen tapa.

Sitä paitsi kyllä jokainen vähän onneakin tarvitsee.

Vierailija
29/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko mieleen että jospa se mies on ollut työelämässä, hänelle siinä tulevassa päivässä ei töiden puolesta ole mitään ihmeempää, tehdä hommat ja lähteä pois. Kyse ei ole ylpeydestä tai itsevarmuudesta, vaan normipäivästä. Luultavasti hetkeksi hämmentynyt tai huvittunut tsemeistäsi ja onnen toivotuksesta, siispä mitä viestiisi voi vastata? Minä luultavasti vastaisin jotain seuraavaa: Jos on ikänsä tätä tehnyt, eiköhän se onnistu. Ja tietty silmäniskuhymiö perään.

No mutta jos on sutinaa jonkun kanssa ni ethän sä hyvä mies vastaa naiselle joka kiinnostaa, noin?! Ethän?!

Vierailija
30/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta jos on sutinaa jonkun kanssa ni ethän sä hyvä mies vastaa naiselle joka kiinnostaa, noin?! Ethän?!

Näköjään mulla on sitten täysin poikkeava ajatuksenjuoksu, koska näen tuon humoristisena kommenttina. Mulle jäisi tuosta ihan hyvä mieli:)

Vierailija
31/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet nyt turhan herkkänahkainen. Ylitulkitset. Lopussa oli silmänisku, eli huumoria hei.

Vierailija
32/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana.

Ei ihme, että aspergerien tuntuu olevan mahdotonta selviytyä ihmissuhteista. Mahdotonta se näyttää olevan muillekin KUN NIIN HALUAA ASIAN OLEVAN.

Vierailija
33/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olis syytä lopettaa tämän palstan luku. Usko ihmiskuntaan ropisee. Tulee itsestäkin hyvin äkkiä aika fiksu kuva. Vai olenko nyt liian itsevarma? :D ei hele...

Vierailija
34/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tosta viestistä sellainen olo, että sillä on joku toinen. Kannattaa unohtaa koko juttu.

Vierailija
35/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vastaisi mitään, mutta en myöskään pidä miehen kommenttia lainkaan omituisena. Minulle tulisi lähinnä mieleen että hän on terveellä tavalla itsevarma. Sinun voinnistasi hän toki olisi voinut jotain kysyä, kun kyse on kuitenkin leikkauksesta toipumisesta. Kysy vaikka huomenna illalla mieheltä kuulumisia ja katso älyääkö hän sitten kysyä mitään sinun voinnistasi. Paranemisia sinulle!

Vierailija
36/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee tosta viestistä sellainen olo, että sillä on joku toinen. Kannattaa unohtaa koko juttu.

Utelias kysyy: miten tästä voi tulla sellainen fiilis?!😳

Vierailija
37/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Utelias kysyy: miten tästä voi tulla sellainen fiilis?!😳

Olisko ollut huumoria tuo kommentti???

Vierailija
38/77 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. En vastannut sitten enää mitään, eipä ole miehistäkään kuulunut.

Vierailija
39/77 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miehen vastauksen vallan hyvin.  Miksi tavanomaiseen asiaan toivotat onnea ja tsemppiä.  

Menen syömään: Onnea ja tsemppiä tapahtumaan.  

Vierailija
40/77 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen tsempin ja onnentoivotukset tavanomaiseen työtehtävään tuntuvat lapsenomaiselta ja hieman yksinkertaiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi