Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nopea mielipide: vastaanko tähän viestiin?

Vierailija
08.08.2019 |

Olen viestitellyt kiinnostavan miehen kanssa. Hänellä on huomenna eräs työjuttu, johon laitoin tsemppiä ja onnea huomiselle.

Hän vastasi että ”jos on ikänsä tätä tehnyt, eiköhän se onnistu, ;) ”

Öööh? Hieman ylpeää? Liian itsevarmaa...? Tuli jotenkin outo fiilis, ei edes kiittänyt tsempeistä/huomiosta/että muistin.

Vastaisitteko tuohon mitään?

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Help...

Vierailija
2/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko pelkkä peukku tai ei mitään.

Ja menis maku koko tyypistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita joku yläpeukku ja pusuhymiö jos tuntuu oikein riettaalta.

Vierailija
4/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että olen itse kipeänä ja kyllä minua otti vähän rehellisyyden nimissä päähän, kun tuo oli vastaus ainoastaan, eikä kysynyt miten voin. Tietää että olen sairaana.

Ap

Vierailija
5/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi mitään. Hiukan töksö vastaus mieheltä, olisi laittanut vaan ”kiitos”.

Vierailija
6/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyyppi on oikea pro, niin tuollainen kuittaus mieheltä on ihan hyvä. Jatkat muista aiheista sitten myöhemmin.

Vierailija
7/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saa olla itsevarma omasta työosaamisestaan? Ei mulla ainakaan menisi maku, päin vastoin.

Vierailija
8/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa mitään. Odota, että hän aktivoituu, jos aktivoituu.

Vierailija
9/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat. Tällaistako aikuisten ihmisten vuorovaikutus on nykyään?

Vierailija
10/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh, luulisi et olisi edes kysynyt sun vointia... Oletteko siis vaan viestittelyasteella vai jotain enemmän?

Vierailija
11/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tyyppi on oikea pro, niin tuollainen kuittaus mieheltä on ihan hyvä. Jatkat muista aiheista sitten myöhemmin.

On se, alansa paras. Näköjään tietää sen myös itse.

Tuli vaan jotenkin itselle vähän paha mieli tuosta, kun mietin pitkään mitä kivaa laitan ja toivotan onnea huomiselle. Ja sitten vastaus on aika öykkäri mun mielestä. Koska vaikka tietää olevansa vaikka maailman paras jossain, niin hitunen nöyryyttä olisi ehkä poikaa? Kertokaa jos olen nyt ihan kohtuuton ja väärässä.

Ap

Vierailija
12/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi v*ttu teitä prinsessoja!

Vierailija
13/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä vastaisi mitään, mutta en pidä miehen vastaista mitenkään kummallisena. Kiva vaan että ei jännitä tms.

Vierailija
14/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät jaksa lässyviestitellä. Anna miehen olla.

Vierailija
15/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se, alansa paras. Näköjään tietää sen myös itse.

Tuli vaan jotenkin itselle vähän paha mieli tuosta, kun mietin pitkään mitä kivaa laitan ja toivotan onnea huomiselle. Ja sitten vastaus on aika öykkäri mun mielestä. Koska vaikka tietää olevansa vaikka maailman paras jossain, niin hitunen nöyryyttä olisi ehkä poikaa? Kertokaa jos olen nyt ihan kohtuuton ja väärässä.

Ap

Näin käy, kun ei kelpuuta kuin alfa chadeja. Voit odottaa samanlaista asennetta myös teidän suhdeasioissa.

Itse en ole alani paras, mutta teen parhaani ja opettelen uusia asioita innokkaasti. Samalla arvostuksella suhtaudun myös naiseen, silloin kun sellaisen olen vierelle löytänyt.

Vierailija
16/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaisin että "No nyt on oikea asenne!", toivottaisin hyvät yöt ja menisin nukkumaan.

Ihmeellinen tää suomalainen mielenmaisema, että itsestään tai tekemisistään ei saa olla yhtään ylpeä ja itsevarmuus on kamala pahe. Kaikkeen kehuun ja tsemppiin pitäisi vastata "No en nyt tiedä, mä oon vaan tämmönen..."

Opettele säkin vähän varmuutta itsestäs.

Vierailija
17/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli toi aika ylimielinen, jos ap:llä ja sillä on sutinaa! Eikö se yhtään välitä millaisen kuvan itsestään antaa, ei edes kysyny miten ap voi. Moukkaa.

T. Nainen, 37v

Vierailija
18/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin tuohon yhtä humoristisesti. Sehän yritti olla hauska sun silmissä, mutta epäonnistui melko surkeasti:)

Vierailija
19/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööö, mun mielest ihan normaalia itsevarmuutta.

Ja en yhtään siedä lesoja ihmisä.

Mun mielestä toi on ihan normaalia ammattiylpeyttä. Hän on tehnyt niitä hommia kauan..

Vierailija
20/77 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaisin tuohon yhtä humoristisesti. Sehän yritti olla hauska sun silmissä, mutta epäonnistui melko surkeasti:)

Mikä tossa oli huumoria? :D Anteeksi mutta en ymmärrä...

Jos mä vastaisin kaverllleni vaikka että ”jos oon hiuksia kampaajana leikellyt enemmän kuin kukaan maailmassa” ni olisihan se jo kaverinikin mielestä ylimielistä, eikö totta? Vähän sama, mutta noilla vielä jotain meininkiä ni hei ohhoh...

T. Nainen 37v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi