Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalisuus/parisuhdekurssit - suosituksia

Vierailija
08.08.2019 |

Mieheni on haluttomampi kuin minä, mikä ottaa päähän. Asiaa on vatvottu ja vaivattu, mutta ei oikein päästä eteenpäin asiassa. Minä haluan enemmän enkä saa miestä haluamaan. (Kotona en puhu näin töykeään sävyyn vaan ole sensitiivinen, kiva, ymmärtävä ja kannustava, en painosta. Koitan tässä vain tiivistää, että pääsen itse asiaan.)

En ala rypemään itsesäälissä tms. mutta seksin puute masentaa ja seksuaalinen itsetuntoni on, ei nyt raunioina, mutta koetuksella. Mies ehdotti tänään, että kävisimme jonkin parisuhdekurssin. Kumpikaan ei jaksa enempää pähkäilyä, se ei ole toistaiseksi muuttanut tilannetta miksikään. Plussaa on, että olemme tietoisia toistemme ajatuksista, miinusta näiden jumittavien keskustelujen uuvuttavuus.

Oletteko käyneet jotain parisuhdekurssia tms. esim. verkossa? Oliko apua? Millainen kurssi? Mitä maksoi?

Kaikki ideat otetaan kiitollisena vastaan, muutaman kortin jaksan vielä kääntää.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin ollaa säälimättä itseäni, mutta ihan rehellisesti: tilanne alkaa olla jo sellainen, että koen nöyryyttävänä suostua miehen aloitteisiin. Hän siis torjuu minut niin usein, lähes tulkoon aina, että meillä on seksiä vain miehen aloitteesta ehkä kerran kahdessa-kolmessa viikossa eikä se ole läheskään yhtä tyydyttävää kuin aiemmin. Tietenkin ihmisellä voi olla heikko libido syystä tai toisesta. Koen itseni niin loukatuksi, että fantasioin ennemminkin miehen torjumisesta kuin seksistä jos hän kerrankin olisi riittävän kiimainen.

There - I said it. Ei meillä kai ole toivoakaan enää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme