Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin päiväkodin työntekijän kännissä viikonloppuna!

Vierailija
07.08.2019 |

Oli siis lauantaina kaupungilla terassilla juomassa siideriä useamman tunnin. Menin ensin terassin ohi kauppareissulla ja muutamaa tuntia myöhemmin hän istui siinä edelleen ja polttelu vielä tupakkaa.
Jotenkin meni arvostus koko ihmiseen, vaikka on ollut ihan mukava päikyn täti aiemmin.
Pitääkö tästä ilmoitta jollekin?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolla kautta viis

Vierailija
2/47 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukolauta! Yritä edes vähän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähäri on lähäri vaikka saisi töitä varhaiskasvatusyksiköstä.

Vierailija
4/47 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla hänellä kaamea kankkunen sitten maanantaina töissä. Ellei ota rokulia.

Vierailija
5/47 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT-amis

Vierailija
6/47 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?

Saahan päivänkodin työntekijäkin viettää omaa vapaa-aikaansa niinkuin haluaa.

Tuskin hän töissä kännissä on.

Arvaa mitä, myös lääkärit juoppettelvat vapaa-aikoinaan, samoin tuomarit, lentäjät, papit ja

muutkin vaativissa tehtävissä toimivat ihmiset. Se on normaalia, niin kauan kuu siitä ei tule ongelmaa.

Työelämässä alkoholin väärinkäyttäjät huomataan hyvin nopeasti, jos hoitoonohjaus ei auta, tulee potkut, etkä edes tätä tiedä nykyisestä työelämästä?

Kaikkien alojen työntekijät ovat vain ihmisiä, he yrittävät hoitaa työnsä mahdollisimman hyvin, se kuuluu suomalaiseen työn etiikkaan. Mutta eivät he mitään hyväntekijöitä ole, eivätkä erikoisihmisiä, eivätkä enkeleitä.

Vapaa-aika on heidän omaansa, ja silloin saa jokainen tehdä mitä haluaa.

Vierailija
7/47 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-luku soitti. Oot kuulemma varastanut asenteet.

Vierailija
8/47 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihme, kun on sinun kakaraasi joutunut kaitsemaan. Itse olisin varmaan alkoholisti.

Todellisuudessa, 0/5.

Vierailija
9/47 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, ilmoita ihmeessä kaupungin tai kunnan jollekin viranomaiselle, jos siltä tuntuu.

Mutta usko pois, he nauravat sinulle.

Työntekijällä on oikeus viettää vapaa-aikansa miten tahansa, kunhan se häiritse työelämää eikä ole rikollista.

Työpaikoilla on nollatoleranssi alkoholiin, jos jonkin hkön epäillään olevan humalassa töissä,

hänet viedään testeihin ja ne näyttävät tilanteen.

Voit saada "hyvänkin" maineen, jos ilmoituksen teet, joten ilmoita ihmeessä jollekin.

Vierailija
10/47 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan sä se sama tyyppi, joka oli tehnyt musta valituksen mun pomolleni kun eräänä viikonloppuna (olin siis vapaalla) istuskelin siideri kädessä ystäväni parvekkeella. Olit sattunut näkemään minut ”julkijuopottelemassa” ja sinä ja lapsesi olitte suorastaan järkyttyneet ohi kulkiessanne. Onneksi pomoni ei jaksanut välittää, vaan kertoi minulle asiasta huvittuneena ja kehotti minua jatkossakin tekemään vapaa-ajallani mitä huvittaa, lain puitteissa toki. :D Toivon kuitenkin, että olet trolli eikä tällaisia ihmisiä ole enempää.

T. Päiväkodin täti

Vierailija
11/47 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nolla kautta viis

Mutta silti moni menee näinkin huonoon. Kertoo aika paljon vastaajista...

Vierailija
12/47 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko? Onko kyseessä sama päiväkodin työntekijä, jonka olet niissä noin sadassa identtisessä avauksessasi nähnyt juomassa?

Vierailija
13/47 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen, kun olin yläasteella koulun viereisessä terveyskeskuksessa tetissä. Kävin siellä tupakkahuoneessa tupakalla. Siellä oli eräs opettaja myös. Koulun alue on savuton, eikä edes opettajat saaneet tupakoida koulun alueella. Kerroin koulussa kavereille, että näin terveyskeskuksen tupakkahuoneessa opettajan tupakalla. Joku kertoi rehtorille ja minä sain jälki-istuntoa, koska tupakoin tet-päivän aikana.

Sori ot, tuli vain mieleen.

Vierailija
14/47 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän takia en juhli kotikaupungissa vaan mene jonnekin mualle...

Vierailija
15/47 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu päiväkodin työntekijän kanssa yhdessä iltaa istumassa. Ei sen ammattitaito siinä kyllä huonontunut.

Vierailija
16/47 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra varjele!

Nythän on jo myöhäistä mutta vastaisuuden varalle toimintaohjeita:

- muista videoida tapahtuma. Tuoppi kuvassa ei vielä todista että siitä olisi nautittu

- soita fbi, csi ja eläinsuojelu. Noin vastuuton täti on varmasti tehnyt jotain pahaa eläimillekkin

- myös ilmoitus viranomaisille, päiväkodin tätille tarjoavan soittoravintolan anniskeluoikeudet pääsee vähintään jäähylle

- mene terassille ja huuda isoon ääneen varoitukseksi muille asiakkaille, että osaavat varoa tätiä. Varmista kuitenkin, ettei tätejä ole enempää, kolme tai useampi on jo vaaraksi hengelle ja terveydelle, pahempi kuin terroristijärjestö

Nyt jotain rotia tähän hommaan, ei se täällä päivittely auta vaan on toimittava heti!

Rakkain terveisin P. Räsänen

Vierailija
17/47 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa baarissa KAHDEN humalaisen päiväkotitädin kanssa, molemmat töissä lapseni ryhmässä, toinen ihan lastentarhanopettajakin oikein.

Tuli mieleeni vain että kyllä minäkin nollausta tarvitsisin jos sillä palkalla sitä työtä tekisin. Kahdessa OMASSAKIN lapsessa on tarpeeksi.

Vierailija
18/47 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kerran lapseni päiväkodin työntekijän festareilla. Oltiin kumpikin sellaisessa kunnossa että oksat pois. Kyseinen herra vaan iski silmää, kun vein lapsen loman jälkeen hoitoon.

Vierailija
19/47 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähäri on lähäri vaikka saisi töitä varhaiskasvatusyksiköstä.

Aijjaa, minä taas en ole lähihoitaja vaikka päiväkodin hoitaja olenkin.

Vierailija
20/47 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa tosi fiksua porukkaa tällä palstalla, ilo lukea kommenttejanne!

Vastaisuudessakin toivoisin samanmoista käsityskykyä ja ymmärtämystä kaikkien ihmisten kesken.

Työ on työtä, ja nykyisin tosi vaativaa lähes joka paikassa.

Tottakai työntekijä saa vapaa-aikaansa viettää miten tahtoo, monet menevät kesäisin terasseille, käytyään ensin syömässä jossain, kesävieraidensa kanssa, ja haluavat loppuillan viettää rennoissa tunnelmissa.

Siis mitä? Onko jokainen kesäterasseilla alkoholiannoksen nauttiva työntekijä täysin arvoton ja huono ja halveksittava ihminen kaikkineen. Huh, perinteisesti; jotain rotia sentäs!