Onko likaiset lapset syy tehdä lasu?
Kyse on siis mulle todella läheisen ihmisen lapsista. Vanhemmat ovat oikeasti tosi mukavia ihmisiä. Ovat töissä molemmat ja oikeasti hyvätuloisia. Perhe on keskivertoa varakkaampi. Perhe harrastaa ja vanhemmat ihan fiksuja muuten.
Tytöt 8v ja 6v ovat olleet AINA siis ihan vauvasta asti olleet aina likaisia ja resuisissa vaatteissa. En ole koskaan nähnyt heitä puhtaana. Jopa meidän häissä oli toisella rikkinäinen mekko, rikkinäiset kengät ja toisella tahrainen paita. Vaatteet aina todella epäsiistit, monta päivää putkeen samat, välillä rikki yms. Korvat Välillä valuu vaikkua ja ajoittain hiukset todella limaiset. Kaikki lasten tavarat pyörät yms mukaan lukien on mallia "vanha rämä".
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Minulle päiväkodinhoitaja sanoi, että siitä on parempi, kun lapsella vähän kuluneita vaatteita, niin niitä ei tarvitse niin varoa. Lisäksi joskus ollut vanhempia, jotka lähes kieltää hiekkalaatikolla leikkimisen, etteivät kalliit vaatteet sotkeennu. Lapsen tulee saada olla lapsi ja sotkea vaatteensa leikkiessä
Sehän on tärkeää lasten motoriikan kehityksellekin.
Mun siskoni tyttö on juuri epäsiisti takkutukka, jolla ei ole koskaan puhtaita vaatteita. Mä vien tytön ostoksille joka vuosi ennen kerhojen ja koulujen alkua. Pitkin vuotta ostan kirpparilta vaatteita. Mummot ostavat myös. Jos ostan vaikkapa tytön valitsemat legginsit ja mekot ja farkut ja hupparit, niin ei niitä silti näe puhtaana päällä. Ne on sen hetken puhtaat ja tuskin eksyvät pesukoneeseen. Tai sitten ne uudet farkut on yhdistetty vanhaan likaiseen reikäiseen huppariin.
Tunne erään naisen, jonka lapsella AINA likaiset hiukset ja sotkuiset vaatteet. Asunto on kuin sikalauman jäljiltä, näkisittepä keittiön.....En ole sanonut tehnyt/mitään.
Ap kyllä kertoi että nämä hänen silmätikkunsa eivät haise.