Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi monella nelikymppisellä on edelleen ysärikulmakarvat?

Vierailija
07.08.2019 |

Sellaiset kapeat viivat. Eikö ne karvat kasva enää?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko nyppimällä lakata kasvamasta? Olisi kyllä mahtava juttu. Haluisin eroon persjarvoista ja kainalokarvoista.

Vierailija
22/46 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ysärillä nypitty kulmia. Väärä tieto. Pitää palata 70-luvulle.

Todellakin nypittiin ysärillä. - 95 aloitin yliopiston ja olin yksi harvoista joka ei nyppinyt. Sen ajan julkkiksia katsomalla näkee trendin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No antaa lutkien lutkailla.

Vierailija
24/46 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vm 1972 luomut, ikinä en ole kulmakynää kummempaa käyttänyt.

Vierailija
25/46 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienosti perustelit naisvihamielisen kommenttisi. Millä lailla kulmien muotoilu/muotoilemattomuus tekee kenestäkään lutkaa?

Vierailija
26/46 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne karvat kasva enää vanhemmalla naisella, hormonijutut sun muut vaikuttaa.

Kainalokarvatkin lähtee, onneksi.

Eikä sitä tarvitse olla aina muodikas,  muoti on epävarmojen ihmisten keino päteä, että näyttää katukuvassa hyvältä,  tehdään vaikka velkaa, kunhan  on joka kaudelle muotivaatteet, laukut ja puhelimet.

Vanheneva nainen on jo sinut itsensä kanssa, kokemusta ja itsevarmuutta löytyy.

Eikä tarvitse näyttää kurjalta, vaikkei olekaan päällä viimeisen muodin vetimet.

Kyllä mulla ainakin kulmakarvat kasvaa ihan hyvin, olen 53.

Lienee enemmän geeneistä kiinni kuin pelkästä iästä. Ja siitä ettei ole nyppinyt kulmakarvojaan pilalle.

Vierailija
27/46 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen kyllä ihan muita juttuja nelikymppisten naamassa kuin kulmakarvoja.

Vierailija
28/46 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyppinyt kulmiani ysäriltä asti, enää en ihan niin ohueksi tosin nypi. Mutta yhtä tuuheana puskana kasvavat edelleen ja vaativat säännöllistä nyppimistä.

Vierailija
29/46 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nelikymppinen. Mulle "ysärikulmat" tarkottaa jotain tällaisia https://i.pinimg.com/originals/c5/72/b2/c572b27d3083e1453dbac630c264d94…

Ehkä 90-luvun lopulla oli enemmän niitä ylinypittyjä. Onneksi en hurahtanut niihin. Joillainhan karvat eivät enää kasvaneet takaisin, kun niitä tarpeeksi kauan nyppi pois.

Vierailija
30/46 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko nyppimällä lakata kasvamasta? Olisi kyllä mahtava juttu. Haluisin eroon persjarvoista ja kainalokarvoista.

Kyllä minulla on epiloinnilla (kone nyppii karvat) lähes loppunut säärista karvankasvu. Joku hassu yksinäinen karva saattaa ilmaantua toisinaan.

Vierailija
31/46 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kokeillut miltä näyttäisivät luomuna. Karvoja kasvaa sinne tänne mutta ei yhtenäisesti. Yhtenäisesti löytyy vielä mutta ei sellaisia paksuja tursakkeita. Pikkaisen tuuheammat haluaisin mutta en sellaisia ihan törkeän paksuja.

Nelikymppinen

Vierailija
32/46 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on tulossa takaisin muotiin,

Vierailija
33/46 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ainakaan vielä reilun 30 vuoden nypinnällä lakannut.

Vierailija
34/46 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiskatut perhosentoukat on muotia

Vierailija
35/46 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti perustelit naisvihamielisen kommenttisi. Millä lailla kulmien muotoilu/muotoilemattomuus tekee kenestäkään lutkaa?

15 vuotta sitten lutkilla oli ohuet kulmakarvat, nyt paksut.

Vierailija
36/46 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonit tuskin vaikuttaa koska kuuskymppisillä naisilla on ihan luonnolliset kulmat. 70-luvulla tai kasarin alussa syntyneet ovat nuo kulmansa pilanneet.

Harvalla on kovin rehevät.

Joka tapauksessa, ihanalta näyttää nykyisin lähes mikä tahansa muu kuin 2 cm leveät tarran näköiset tuollaiset Kardashian-pötköt. No mutta noiden aika menee pian jo lopullisesti ohi ja kohta pötkökulmatkin kauhistelevat viime vuosien muotia.

Aika aikaa kutakin mutta luonnollisuus on kaunista aina.

Vierailija
37/46 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti on teineille ja typeryksille. En ole kumpaakaan, siksi kulmakarvani ovat ohuet. Ne sopivat naamaani. Pian varmasti nämä tulevat taas muotiin ja yhtäkkiä teinit ja typerykset haluavatkin sellaiset. Bäääääää!

Vierailija
38/46 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 tuollaiset = tunkkaiset

Vierailija
39/46 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärikulmat, -meikki ja -hiukset vanhentavat todella paljon. Ihmettelen onko nämä ihmiset itse sokeita sille vai halutaanko tarkoituksella näyttää vanhalta?

Vierailija
40/46 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ysärillä nypitty kulmia. Väärä tieto. Pitää palata 70-luvulle.

Kyllä vaan nypittiin. Katsos vaikka Pamela Anderson, Gwen Stefani, Shirley Manson, Jessica Alba...

Tuota noin... minulle taas 90-luvulla parhaan nuoruuteni viettäneenä tulee ysäristä mieleen ne sen hetken supermallit Cindy Crawford, Linda Evangelista, Stephanie Seymour, Christy Turlington etc. joita me ressukat silloin matkittiin. Ja heillä taas oli aika leveät ja luonnolliset kulmakarvat. Siis ”luonnonkauneus” oli se trendi.

90-luvun lopulla - 2000-luvun alussa oli näitä Pammy Andersoneja ja muita (Linda Lampenius), jotka nyysivät ne kulmansa viivoiksi.