Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin lestadiolaisnaisen kumppanikseni, mutta en ole itse uskossa

Vierailija
07.08.2019 |

Lestadiolaisilla on elämänarvot kohdallaan ja ovat yleisesti ottaen (omien kokemusteni pohjalta) tosi avoimia, ystävällisiä ja kaikin puolin miellyttäviä ihmisiä. Lisäksi minua viehättää miehenä monien lestadiolaisnaisten ulkonäkö tosi paljon. Luonnonkauneus, siistit vaatteet jne.

Ongelmana on se, että en usko kenenkään uskossa olevan haluavan kumppanikseen miestä, joka ei ole uskossa. Tietysti on olemassa maallistuneita/uskonsa "jättäneitä", mutta heitä on vaikea tavata missään. Ja osa uskonsa jättäneistä rupeaa meikkaamaan, juomaan jne, mikä taas vie kiinnostukseni. Harmittaa.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän tuollaisen pariskunnan. Heillä on lapsia 11 tai 12, joten ilmeisesti sinäkin haluat suurperheen? Riittääkö sinulla rahat perheen elättämiseen?

Vierailija
2/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele jotakin jeesus fraaseja ja höpötä niitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että alat lukemaan Raamattua. Sen lisäksi että voit helpommin saada haluamasi naisen, sinulle käy hyvin kuoleman jälkeen =) Siis jos tulet uskoon, sitä toivon!

Vierailija
4/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitä uskovaista, niin johan lohkeaa. Ota vaikka mallia siitä Aki Hirviniemen esittämästä Usko Eetvartti Luttisesta.

Vierailija
5/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä olla tapauskovainen ja elää siinä kulttuurissa. Ei sitä uskonpuutetta tarvitse ääneen huudella.

Vierailija
6/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua valehdella tai ruveta esittämään mitään. Ja ollakseni rehellinen, niin en haluaisi myöskään ihan valtavaa perhettä. Toisaalta olen jo sen ikäinen (37v), että kumppanillakin olisi varmaan ikää sen verran, että mikään tosi poikkeava lapsimäärä tulisi kysymykseenkään. 2-3 lasta olisi ideaali, vaikka tällaisia asioita ei voikaan ikinä liikaa suunnitella.

Vierailija
7/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua valehdella tai ruveta esittämään mitään. Ja ollakseni rehellinen, niin en haluaisi myöskään ihan valtavaa perhettä. Toisaalta olen jo sen ikäinen (37v), että kumppanillakin olisi varmaan ikää sen verran, että mikään tosi poikkeava lapsimäärä tulisi kysymykseenkään. 2-3 lasta olisi ideaali, vaikka tällaisia asioita ei voikaan ikinä liikaa suunnitella.

Nainen saattaa saada lapsia viisikymppiseksi asti ja parhaimmillaan lasten ikäero voi olla alle vuosi. Siihen jos tulee kaksoset tai kolmoset, niin lapsukaisia riittää.

Vierailija
8/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet alistettavaa naista? Sekös sua viehättää, sika.

Vierailija
9/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat teini-ikäisen/parikymppisen naisen? Lestadiolaiset harvemmin eroavat, eivätkä naiset pysy varaamattomina ja lapsettomina yli 30-vuotiaaksi asti.

Vierailija
10/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele jotakin jeesus fraaseja ja höpötä niitä

Voi voi, sitten kun oikeasti keskustelette niin totuus paljastuu. Itse olen pohtinut paljon ja tunnen Raamattua (olen ev.lut nainen vaikken lestadiolainen)

Vierailija
11/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haet alistettavaa naista? Sekös sua viehättää, sika.

Erittäin fiksu kommentti.

Vierailija
12/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma nämä saattaa lähteä ihan vaan sillä jos ukolta sattuu löytymään paksumpi lompakko mitä kilpakosijalta. Tyhjä taskuna ei kannata edes yrittää koska kyliltä on todennäköisesti jo joku katsottuna.

Vierailija
13/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on mahdollista ja näissä tapauksissa ei tarvitse mitään isoa perhettä tehdä.

On tapauksia, jossa toinen on vl ja toinen ei.

Vierailija
14/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex vl kirjoitti:

Kyllä se on mahdollista ja näissä tapauksissa ei tarvitse mitään isoa perhettä tehdä.

Missä näitä naisia sitten tapaa?

Vierailija
15/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen entinen vanhoillislestadiolainen nainen. Vaikka en olekaan enää uskovainen, en silti meikkaa tai juo nykyäänkään. Elämäntavat on siis hyvin saman tyyliset kuin lestadiolaisilla. (No, isoa perhettä en halua.)

Tunnen myös muita samanlaisen taustan omaavia naisia. Missä Ap voisi tällaisia naisia tavata, onkin hyvä kysymys. Ei ainakaan baareissa, ehkä treffipalstoilla?

Vierailija
16/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikähän elämänarvo sinulle on tärkein? Tuli mieleen lestadiolaisten ehkäisykielto. Saisit siis touhuta paljaalla ja laueta sisään. Yäääk! Sika!

Vierailija
17/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex vl kirjoitti:

Missä näitä naisia sitten tapaa?

Suviseuroissa. Siellä on kuulemma 30v. sinkkuja jotka etsii miestä. Muuten miksi et ole aikaisempina vuosina vieraillut seuroissa? Pääsisit helpommin juttusille..

Vierailija
18/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse uskossa,mutta haluaisin sellaisen uskovaisen miehen joka on täynnä pyhää henkeä,rakkautta ja rakastaa mua sellaisena kuin olen

Tiedän pareja/naimisissa olevia joissa toinen on uskossa ja toinen ei. On paskapuhetta että jumala ei muka siunaisi sellaista liittoa jossa toinen uskossa ja toinen ei. Jumalalle ei mikään ole mahdotonta, rakkaus on pääasia,et rakastaa toista sellaisena kuin on

Terveisin nainen 29 wee

Vierailija
19/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuroissa  tapaa helpoiten. Googlaa srk seurat.

Vierailija
20/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat teini-ikäisen/parikymppisen naisen? Lestadiolaiset harvemmin eroavat, eivätkä naiset pysy varaamattomina ja lapsettomina yli 30-vuotiaaksi asti.

Ainakin vanhoillislestadiolaisessa yhteisössä on paljon sinkkuja ja lapsettomia yli 30-vuotiaitakin naisia, koska siellä on suhteessa paljon enemmän naisia kuin miehiä. Ongelma Apn kannalta on tietysti se, että lestadiolaiset eivät suostu yleensä seurustelemaan tai menemään naimisiin ei uskovaisen miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä