Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaatko rehellisesti jos joku mielestäsi lihava kysyy onko hän mielestäsi lihava?

Vierailija
07.08.2019 |

Vastaan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa ainakaan suoraan. En halua sellainen tökerön suorapuheinen, inhottu totuuksien laukoja ja ihmisten mielten pahoittaja. Riippuu henkilöstä mitä sanoisin. Esim. jollekin työkaverille sanoisin luultavasti vain esim. "et ole, kurvikas vaan" tms. Jos vaikka oma sisko kysyisi, saatttaisin puhua suorempaan, että on tainnut painoa tulla viime aikoina, että mitä painoindeksi näyttää - sehän sen kertoo onko lihava.

Vierailija
2/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole vielä koskaan tullut eteen sellaista tilannetta, että joku lihava kysyisi multa, onko hän minun mielestäni lihava. Elämänkokemus osoittaa, että lihavat tietävät itsekin olevansa lihavia, ei heidän tarvitse kysyä sitä muilta.

Missä tilanteissa sinulla, ap, on tullut tällainen kysymys eteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hoikka joskus kysynyt, mutta ei oikeasti lihava tuollaista kysele?

Arka paikka monelle.

Vierailija
4/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan lihava ei esitä tuota kysymystä, sillä jokainen lihava tietää olevansa lihava. Heillä ei ole mitään halua keskustella painostaan, kehonsa rasvaprosentista eikä viimeisimmistä dieettitrendeistä.

Tuollaisen kysymyksen esittää vain ihminen, joka on normaalipainoinen ja hänellä on itsevarmuutta syynätä kehonsa huonoja puolia peilin edessä ja tivata toiselta ihmiseltä mielipidettä omasta kehostaan. 

Vierailija
5/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vastasin kun työkaveri kysyi että onko lihonnut. Ja siis oli. Että ei ainakaan huonolta näytä, ja omaan silmään parempi kuin että olisi tikkulaiha tms.

Vierailija
6/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein lihavat eivät kysy, mutta vähän pyöreät kysyvät. Heille vastaan kysymyksellä, mitä itse ajattelet painostasi. Jatkan yleensä vielä, että minua ei haittaa muiden paino, kun omassakin on vartioimista.

Vierailija
7/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sanoa että sopivasti lihava.

Vierailija
8/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos 200kg daami kysyy tuollaisia niin hänellä on vääristävä peili ja minäkuvä.

Vierailija
9/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni lihava on sokea tilanteelleen ja ajattelee olevansa vain vähän pyöreä. Ap kysyi "kun MIELESTÄSI lihava".

Vierailija
10/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lihava kaverini kysyy tätä aina kun shoppaillaan vaatteita. Toivoo kait että vastaus muuttuisi itsestään

Vierailija
11/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. En tylysti vaan kysyn suoraan mitä hän aikoo tehdä asialle niin hän tajuaa vastauksen itse.

Vierailija
12/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu näyttääkö tyyppi siltä että käy päälle

Vierailija
13/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kukaan oikeasti lihava kysy muilta onko hän lihava. Sellaiset pari kesäkiloa keränneet taas voivat kysyä, ne tykkää muutenkin valitella läskiyttään vaikka pöydässä olisi parikymmentä kiloa painavampia ja jenkkakahvat usein korjaantuisi oikean kokoisten housujen ostamisella.

Vierailija
14/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lihavuus ole mikään mielipidekysymys. Jos painoindeksi on yli 25, on ylipainoinen. Jos painoindeksi on yli 30, voidaan puhua jo merkittävästä lihavuudesta. Tästä on vain harvoja poikkeuksia, kuten erittäin lihaksikkaat ihmiset.

Kukaan lihava ei moista kysyisi mutta jos sellainen outous tapahtuisi, kehottaisin kysyjää selvittämään painoindeksinsä.

Vierailija
15/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen salaperäisesti ja olen kiusaantunut. En vastaa mitään.

Vierailija
16/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tavalla sanon.

Vierailija
17/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lihavuus ole mikään mielipidekysymys. Jos painoindeksi on yli 25, on ylipainoinen. Jos painoindeksi on yli 30, voidaan puhua jo merkittävästä lihavuudesta. Tästä on vain harvoja poikkeuksia, kuten erittäin lihaksikkaat ihmiset.

Kukaan lihava ei moista kysyisi mutta jos sellainen outous tapahtuisi, kehottaisin kysyjää selvittämään painoindeksinsä.

Yli 25 on virallisesti lievä lihavuus. Aika helposti joku lipuu sinne normaalipainon ylärajalta eikä huomaa.

Vierailija
18/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lihavat kysy onko lihavia, kyllä sen kaikki lihavat tietää. Se on suurempi ongelma että monet normaalipainoiset kuvittelevat olevansa lihavia (ja ei bmi 25 ei ole vielä lihava vaan ihan hyvä) 

Rasittavinta on ne normaalin kokoiset ihmiset jotka ei ehkä ole laihoja, jotka päivittelee kauheaa lihavuuttaan ihmisen rinnalla jolla on 60kg ylimääräistä rasvaa kehossaan. Joku 10kg ylipaino painoindeksien mukaan on se ja sama, se ei vaikuta yleensä vielä edes ulkonäköön erityisesti eikä ainakaan terveyteen. 

Ja ne laihat jotka kyselee ovatko lihavia on tietysti sitten jo häiriintyneitä mieleltään kun eivät itse näe että ovat tosi laihoja.

Vierailija
19/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron aina läskille, että on läski, vaikka ei kysyisikään mitään.

Vierailija
20/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittavinta on ne normaalin kokoiset ihmiset jotka ei ehkä ole laihoja, jotka päivittelee kauheaa lihavuuttaan ihmisen rinnalla jolla on 60kg ylimääräistä rasvaa kehossaan.

Tämä ihmistyyppi on niin rasittavaa seuraa! Ei kukaan jaksa jossain kahvipöydässä varsinkaan kuunnella tällaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi