Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaatko rehellisesti jos joku mielestäsi lihava kysyy onko hän mielestäsi lihava?

Vierailija
07.08.2019 |

Vastaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan oikeasti lihava ei kysy moista, mutta joku hieman pyöreä naisihminen on saattanut kysyä mielipidettä. Ja siinä on kyllä saanut olla kieli keskellä suuta, jotta ei jäisi kiinni selvästä valehtelusta, mutta ei sorru ylenpalttiseen nuoleskeluunkaan. Paha paikka.

Vierailija
22/25 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan lihava ei esitä tuota kysymystä, sillä jokainen lihava tietää olevansa lihava. Heillä ei ole mitään halua keskustella painostaan, kehonsa rasvaprosentista eikä viimeisimmistä dieettitrendeistä.

Tuollaisen kysymyksen esittää vain ihminen, joka on normaalipainoinen ja hänellä on itsevarmuutta syynätä kehonsa huonoja puolia peilin edessä ja tivata toiselta ihmiseltä mielipidettä omasta kehostaan. 

Hassua, mun BMI on ollut joskus yli 40, enkä tajunnut olevani niin lihava kuin nyt jälkeenpäin tajuan.. Nykyään painoindeksi on jotain 27-28, en ole laskenut koska en laske sille niin paljon painoarvoa. Pidin itseäni ennen "kurvikkaana", hieman pyöreänä jne jne, mutta en lihavana, en koskaan. Vaikka laardia riittikin, senkin tajusin vasta nyt jälkeenpäin, kuvia katsoessani. Hyhhyh....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen erikseen kysyy, niin vastaan suoraan mutta kohteliaasti. En siis ala kettuilemaan asiasta. Mutta en koskaa kommentoi toisen painoa oma-aloitteisesti.

Vierailija
24/25 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Harvoinpa oikeasti lihavat kyselee ovatko lihavia. Jos kyseessä taas on joku hoikka tai normaalipainon ylä- / ylipainon alarajalla keikkuva henkilö, joka peilin edessä stressaa että "eiiii näytäks mä hirveen paksulta tässä yhyy", niin sanon että et näytä. Mutta minusta on raivostuttavaa, jos jollekin OIKEASTI lihavalle väitetään, että et sä oo lihava. Tai jos lihava sanoo itse itseään lihavaksi, tullaan lohduttamaan että "älä nyt noin sano, älä puhu itestäs noin, sä oot ihan hyvän kokonen!" Ikään kuin se olisi jotenkin maailman kamalin asia olla pullea. Lihava on lihava, ja sillä siisti. Mutta haukkumasanana tai loukkaamistarkoituksessa sitä EI tule käyttää, ikinä. Jos taas joku kaveri sillälailla keveästi kriiseilee vaikka asuvalinnastaan, niin pieni valkoinen valhe on ihan okei. Tilannetajua, ihmiset. Myös niin päin, ettei ala valittamaan hirveää läskiyttään paljon pulskemmalle kaverilleen... Näitäkin kun on.

Terveisin oikeasti lihava, jota ottaa päähän kun ihmiset väittää etten muka olisi. :D No olenhan minä, iskee vain hirveä myötähäpeä jos joku "lohduttaa" että "et sä oo paksu." :D

Vierailija
25/25 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sanon. Ei ole kenenkään hyvä olla jos ei tiedä missä seisoo. Koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän