Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uuni sammui itsestään! Kummitus?

Probleemakokki
07.08.2019 |

Olin juuri laittamaisillani lasagnen uunin kun huomasin että joku oli katkaissut virran ja sisällä oli enää 150°c! Olen varma että en sammuttanut ja yksin asustan! Osaako joku antaa teknisen/luonnollisen selityksen vai pitäisikö alkaa uskomaan kummituksiin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucifer yleensä sytyttää palamaan kaiken mihin koskee, joten epäilen sulaketta.

Vierailija
2/22 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennyt sulake, vaan jokin/joku oli kirjaimellisesti kääntänyt nuppia niin että uuni oli sammunut. Sulakkeet kunnossa ja uuni lämpenemässä!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulake meni, lämpövastus laukes tai termostaatti on vainaa

Vierailija
4/22 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyseessä obduktio uuni?

Vierailija
5/22 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuppia oli käännetty, ja uunissa ei mitään vikaa! Kuten Ap kirjoitti, jos osaatte lukea! Varmaan kummitus!

Vierailija
6/22 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota taskulamppu ja ryömi kokonaan uunin sisälle. Jos luukku yhtäkkiä sulkeutuu itsestään eikä enää avaudu ja lämmöt kytkeytyvät päälle niin olet kohdannut juuri oikean kummituksen.

Vierailija
7/22 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme uuni!

Vierailija
8/22 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ja osta Siemens!

Vierailija
9/22 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota taskulamppu ja ryömi kokonaan uunin sisälle. Jos luukku yhtäkkiä sulkeutuu itsestään eikä enää avaudu ja lämmöt kytkeytyvät päälle niin olet kohdannut juuri oikean kummituksen.

No onpa mainio idea! Ongelmana vaan että olen aikuisen kokoinen enkä mahdu siihen lootaan!

Ap

Vierailija
10/22 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on väännettävät napit uunin etuosassa ja ne pyörivät suht kevyesti. Itse olin kerran hellan edessä seistessäni lääppässyt uunin kiinni kesken paiston. 

Vierailija
11/22 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on älyuuni. Katkaisee virran kun ruoka on uunin mielestä valmis.

Vierailija
12/22 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on kummitus! Se on se yks uunien kiusaajahenki, en nyt muista sen nimeä. Olisko ollut Ulla uuninhenki tms.

Vierailija
13/22 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementia?

Vierailija
14/22 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on väännettävät napit uunin etuosassa ja ne pyörivät suht kevyesti. Itse olin kerran hellan edessä seistessäni lääppässyt uunin kiinni kesken paiston. 

Meillä taitaa olla saman valmistajan uuni. Olin laittamassa ruokaa uuniin ja onneksi huomasin, että uuni on lämpeämässä 275 asteeseen.  Aina pitää tarkistaa, jos käy uunin edessä, missä asennossa nupit ovat.

Vierailija
15/22 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä taitaa olla saman valmistajan uuni. Olin laittamassa ruokaa uuniin ja onneksi huomasin, että uuni on lämpeämässä 275 asteeseen.  Aina pitää tarkistaa, jos käy uunin edessä, missä asennossa nupit ovat.

Eihän satu olemaan Rosenlew? Tai no, samaa paskaahan Elektrolux, Saanussia ja AEG! Samalta tehtaaltahan kotoisin...

Ap

Vierailija
16/22 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika ja osta Siemens!

Niinkai pitäis! Olenkin kuullut että henkimaailman meno ei vaikuta Siimensseihin!

Ap

Vierailija
17/22 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt katolilaispappi paikalle ja manaamaan se uuninhenki pois välittömästi. Voi muuten levitä muihin kodinkoneisiin.

Vierailija
18/22 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän satu olemaan Rosenlew? Tai no, samaa paskaahan Elektrolux, Saanussia ja AEG! Samalta tehtaaltahan kotoisin...

Ap

Ei vaan Gorenje. Mikä lie älynväläys ollut, kun epäilytti jo alusta alkaen.

Vierailija
19/22 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että voi kummitella. Meilläkin kummittelee. Televisio tulee päälle keskellä yötä. Alakerrassa käveli joku kopisevilla kengillä yöllä. Asunto on 2- kerroksisen rivitalon pääty. Nukutaan yläkerrassa. Menin kysymään yhtenä yönä, mitä asiaa. Ei vastannut. Minä ajoin kummituksen ulos. Parin viikon päästä oli seinänaapurissa lapsen 7-vuotispäivä. Mentiin juhliin. Siellä tarjottiin kummituskakkua, kun oli pari viikkoa aikaisemmin ruvennut kummittelemaan. Siirtyi naapuriin eikä ole palannut meille . Televisiossa oli tekninen vika.

Vierailija
20/22 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt katolilaispappi paikalle ja manaamaan se uuninhenki pois välittömästi. Voi muuten levitä muihin kodinkoneisiin.

Olisi pitänyt uskoa! Nyt leivät sinkoilee leivänpaahtimesta pitkin kämppää!

Ap