Isälläni on 100 000 euroa Osuuspankissa ja silti laskunmaksu maksaa heilä useita kymppejä kuukaudessa!
Valtavan kiva pankkiryhmä. Jopa Nordea-jätti on tässä tapauksessa huomattavasti edullisempi.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylistäkää te kuivavittuiset_ämmät vaan sitä Osuuspankkia. Kaikissa muissa pankeissa tuollainen asiakas on avainasiakas, jolla kaikki lähes on ilmaista.
Harmitteletko kun tulevista perinnöistä menee joka kuukausi pankille raha, jonka voisit käyttää kaljoitteluun jo nyt?
Kiitos mukavista sanoistasi. Isäni on sairaalassa saattohoidossa.
Ap
Noniin, sitten niitä kaljarahojasi ei varmaan kovin kauaa tarvi enää odotella!
Osuuspankki se venäläinen F-pankki? Logona venäläinen f-kirjain.
Vaihda suomalaiseen, vaikka ålandsbanken
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö henkilökohtaisen laskunmaksupalvelun sitten olla ilmaista? Mikä muu jonkun toisen tekemä työ pitäisi olla ilmaista? Parturi, siivous, kirjanpito yms..?
En minäkään saa mitään ilmaiseksi vaan sillä perusteella, että mulla on tilillä rahaa. Tehdystä työstä on asiallista laskuttaa.
Älä höpötä. Käytännössä pankki saa ilmaisen lainan asiakkaalta eli ilmaiseksi 100 000 käyttöönsä, joten voisi sitä kai hyvittää asikkaalle esim. ilmaisella laskumaksulla. Vai mitä. Pankki maksaa PIENEN koron 100 000, mutta ei sellaista korkoa mitä itse joutuisit maksamaan lainatessasi 100 000 pankilta.
Jos talletan 100000€ johonkin pankkiin, niin mitä kaikkea tuon pienen talletuskoron lisäksi voin odottaa saavani pankilta ilmaiseksi? Täydellisen henkilökohtaisen palvelun kaikessa pankkiasioissa aikaa varaamatta? Nettipankin täyden käytön ilmaiseksi? Ilmaisen henkilökohtaisen sijoitusneuvonnan? Ilmaisen asuntovälityspalvelun? Ilmaisen perintöasioiden hoidon ja juristipalvelut? Tuoretta kahvia ja pullaa aina kun asioin pankissa?
Nämä kaikki kuuluvat minulle ilman veloitusta kun annan ilmaisen lainan pankille? Tälläisiähän varmaan olisi jos ne olisi bisnes jollekin taholle. Eri asia jos on miljoonia, jotka annat pankin varainhoitoon. Sitten on palvelua.
Miten tämä on sinun ongelmasi? Onko isäsi kyvytön itse hoitamaan asiaa? Onko AV-palsta oikea foorumi asian hoitamiseksi?