Miten sähköpostista saa estettyä roskapostit
Älyttömästi tulee luukkuun laihdutuslääke- ja miesten potenssilääkemainoksia, lainatarjouksia, venäläisiä naisia mainostetaan.. . Siis mistä nuo "on osoitteen saaneet. Luukku tulossa aina ja poistaminen työlästä.
Kommentit (5)
En ole jakanut koskaan. Mihinkään netti arvontoihin ja kilpailuihin en ole ikinä osallistunut. Netistä ostan kaiken, joten ilmeisesti näiltä kaupoilta saavat ihmisten osoitteita. Kotimaisista kaupoistakin kuitenkin vain ostan.
Vierailija kirjoitti:
En ole jakanut koskaan. Mihinkään netti arvontoihin ja kilpailuihin en ole ikinä osallistunut. Netistä ostan kaiken, joten ilmeisesti näiltä kaupoilta saavat ihmisten osoitteita. Kotimaisista kaupoistakin kuitenkin vain ostan.
Kannattaa olla vähintään kaksi osoitetta. Toinen vain "virallisessa käytössä" ja toinen kaikenmaailman nettikaupoille jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla vähintään kaksi osoitetta. Toinen vain "virallisessa käytössä" ja toinen kaikenmaailman nettikaupoille jne.
Juu tai minulla itse asiassa kolme gmailia: virallinen etunimi.sukunimi, semivirallinen lempini ja kolmas ihan vain arvontoja jne. varten
Olen blokannut tietyntyyppisistä osoitteista tulevat postit sähköpostin asetuksissa.
Silti ne tulevat "trash" laatikkoon! Eivät onneksi "inboxiin".
En ole keksinyt, miten jäisivät palvelimelle.
Ei tuolle oikein mitään voi tuossa vaiheessa tehdä. Avaa uusi sähköposti tili ja mieti vähän minne jaat sitä osoitetta?