Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten aloitat työhakemuksen?

Vierailija
28.05.2006 |

Onhan noita tullut kirjoiteltua, mutta aloituskappale on aina vaikein. Löytäisköhän netistä jostain malliesimerkkejä oikeista työhakemuksista eikä vain malleja rakenteesta? Apuuvva!! Opettajan paikkaa tässä haeskelen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin vuonna ...

Vierailija
2/10 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen. T. ap (myös 6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisen kiinostuksenkohteena

Vierailija
4/10 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kerron miksi haen kyseistä paikkaa ja miksi juuri minä olisin hyvä siinä. Esim. Olen kiinnostunut kyseessä olevasta XX paikasta, koska ...

Vierailija
5/10 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoituksenne avoimesta opettajan paikasta herätti kiinnostukseni, koska olen 27v. - opettaja...

Vierailija
6/10 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen yrityksessänne avoinna olevaa XX paikkaa.

Valmistuin XX xxkuussa 2005 ja tällä hetkellä työskentelen XX. Haen kuitenkin yrityksessänne avoinna olevaa paikkaa, koska...

Vierailija
7/10 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaihtamassa vaan hakemassa vakituista paikkaa viimeaikaisten pätkätöiden sijaan. Siksi onkin niin vaikea aloittaa hakemus. Olisi helppo mainita, missä on tällä hetkellä töissä mutta kun ei ole mitä mainita... Kokemusta on kyllä onneksi kertynyt jo monta vuotta ja ennen toisella paikkakunnalla asuessamme minulla oli vakituinen työpaikka. Nyt olisi kiva jos tärppäisi. Kiitos tähänastisista vinkeistänne! T. ap

Vierailija
8/10 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaikka: Haen xxxx:n paikkaa koska haluan aidosti sitoutua työhöni vakituisessa xxx:n työssä. Korosta motivaatiotasi työnantajaa hyödyttävästä näkökulmasta eli sitä, mitä haluat/osaat/toivot.

Tee ansioluettelo erikseen. Onko sulla kokemusta nimenomaan siitä työstä jota haet?

Vierailija
9/10 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matemaattisten aineiden opettaja, jolla on xx vuoden työkokemus vastaavista tehtävistä....

Vierailija
10/10 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveikkaana kyselee ap