Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nainen parempi karvoilla vai ilman?

Vierailija
07.08.2019 |

Itse olen karvaton nainen. En vain tykkää tuherosta =(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käy, joskus kunnon tussukin kiihottaa.

Vierailija
2/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvoilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä karvatonkin olisi ihan kivaa vaihtelua, vaikkei mulla nyt karvojakaan vastaan mitään varsinaisesti ole. Vaimo vaan ei moista halua ollenkaan, eikä sitäkään oikein haluaisi että edes itseäni trimmailisin, joten karvoilla sitten mennään.

Vierailija
4/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pitää olla siistitty. Mukavampi nuolla. Sellainen ruokoamaton rämemajava ei varsinaisesti kutsu antamaan kielihoitoa...

Vierailija
5/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat käy. Tärkeintä että nainen on itse tyytyväinen.

Mutta suuseksiä on ihana antaa jos huulien ja klitoriksen ympäristö on karvaton. Visuaalisesti kaunein on toki huoliteltu kiitorata. Täysi posliinikin käy.

Joskus mua on kiihottanut 100% posliini. Nykyään ehkä kiitorata. Kokonaisuuden kannalta mulle on kuitenkin tärkeetä se nainen itse, ajatukset, seksuaalisuus yms ei niinkään tuheron muoto,paksuus tai tyyli.

Vierailija
6/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta suuseksiä on ihana antaa jos huulien ja klitoriksen ympäristö on karvaton. Visuaalisesti kaunein on toki huoliteltu kiitorata. Täysi posliinikin käy.

Joskus mua on kiihottanut 100% posliini. Nykyään ehkä kiitorata. Kokonaisuuden kannalta mulle on kuitenkin tärkeetä se nainen itse, ajatukset, seksuaalisuus yms ei niinkään tuheron muoto,paksuus tai tyyli.

Kaikillahan se klitoriksen ympäristö ja sisemmät huulet ovat karvattomat. Limakalvolla ei kasva karvoja (ellei jotain anomalioita lasketa).

Vierailija
7/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikillahan se klitoriksen ympäristö ja sisemmät huulet ovat karvattomat. Limakalvolla ei kasva karvoja (ellei jotain anomalioita lasketa).

Pahoittelut, jos ilmaisuni oli epäselvä. Ylitsevuotavat kiitokset sinulle täsmennyksistä ja korjauksista.

Vierailija
8/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ilman karvoja :)

Vierailija
9/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kattoo posliini kuvia&videoita.Kiihotun.Mutt livenä käy myös karvat.Semmoi kiitorata on kans.sexy ja siihen pikkarit mist näkyy läpi..nam.Taas suuseksin kannalt posliini on ihana.Karvat pitää olla lyhyet ja rajattu.M41

Vierailija
10/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minulle, mutta kerron kyllä ensin naiselle, että nuolen vain karvatonta. Itse olen karvaton.

Vierailija
11/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti ilman karvoja :)

Kyllä. Posliini on paras!

Vierailija
12/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini tietysti.

Vierailija
13/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin oon miettinyt. Että mikä ESTE suuseksille ne karvat ovat? Itselläni on tumma ja tiivis karvoitus ja kyllä lyhentelen pisimpiä ja pidän milloin kiitorataa, milloin ihan luomuna. Pidän pimpistäni ja jopa sen karvoista. Pidän myös karvaisista miehistä, mutta tietenkin kokonaisuus ratkaisee ja saa mieskin ajella jos haluaa. Kyllä osamme sopivat silti yhteen. Mutta tosiaan ei minullakaan kasva karvaa aivan kaikkein stratrgisimmissa paikoissa vaan niiden ympärillä. Siksi veikkaankin, että karvattomuus on eniten kosmeettinen juttu, ei todellakaan käytännöllisin. Ja kyllähän se sileys voi olla osa posliinin kiihottavuutta. Monilla kotipartureilla häpy ei kuitenkaan sitä välttämättä ole.

Vierailija
14/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko täällä karvojen vastustajille tärkeää vaikka se hajuttomuus. Karvojen yksi tehtävä on säilöä aromeita niveltaipeissa ja kyllä ne siinä onnistuvat myös haarovälissä. Vaikka sitä karvaisempaa paikkaa pesee miten, niin haju ei välttämättä siitä paljoa hälvene. Karvaton taas ei haise kovin helposti.

Vierailija
15/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain karvainen kelpaa, broilerit nähty jo.

Vierailija
16/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko täällä karvojen vastustajille tärkeää vaikka se hajuttomuus. Karvojen yksi tehtävä on säilöä aromeita niveltaipeissa ja kyllä ne siinä onnistuvat myös haarovälissä. Vaikka sitä karvaisempaa paikkaa pesee miten, niin haju ei välttämättä siitä paljoa hälvene. Karvaton taas ei haise kovin helposti.

No ei minulla ainakaan haise, ainakaan pahalta. En toki ole tulossa istumaan sinun naamallesi, ei syytä huoleen.

Eiköhän tämä karvoista kiusaamis -teema ole tältä päivältä käsitelty:

Jos et voi sietää karvojasi niin aja pois. Minä pidän itseäni kauniina ja kuumana karvoilla tai ilman ja makaan vain sellaisten kanssa, jotka minua haluaa.

On tuo karvattomuuden ääretön ihannointi kyllä rajoittava fetissi.

N25

Vierailija
17/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon karvatuheroa.

Huulettomat broileripillut on rumia

Vierailija
18/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti karvoilla

Vierailija
19/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä karvainen, aivan ehdottomasti. Siisti ja hoidettu👍👍

Vierailija
20/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaton parempi. Jos vielä esim. Sokerointi niin saa nauttia pidempään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi