Onko nainen parempi karvoilla vai ilman?
Itse olen karvaton nainen. En vain tykkää tuherosta =(
Kommentit (25)
Visuaalisesti ajateltuna riippuu naisesta. Toisille sopii parhaiten posliini, toisille taas eri malliset karvoitukset. Sen lisäksi vaikuttaa myös se miten nainen tuntee itsensä seksikkääksi. Yhtä oikeaa mallia ei ole. M44
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama minulle, mutta kerron kyllä ensin naiselle, että nuolen vain karvatonta. Itse olen karvaton.
Hyi! 🤢 Kalju muurahaiskarhu, yökkistä.
Onneksi oma mies ajalee pelkät pallit ja antaa ihanan kiharapehkonsa olla rauhassa. Tuntumakin kivampi, kun on karvat. Karvojen ajelu on pienimunaisten hommaa, saa vehkeensä mukamas hyvin esiin.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin käy itelle. Toisaalta jos tuhero on kovasti karvanen niin jää nuoleminen iteltä väliin. Jokainen kyllä siistiny klitoriksen ympäriltä karvat pois kun oon pyytäny. En pystyis kenenkään naisen kanssa mihinkään vakavempaan ellen pääsis antaan suuseksiä.
No ne rajoitteet on omassa päässäsi. Kunnon mies nuolee innoissaan eikä aseta ehtoja ja syynää täyttyykö tietyt kriteerit.
Karvaton tai siistitty OK.
Naturellimajava tai kolmen päivän sänki ei oikein uppoa.
Pahin noista ehkä se sänki.
Kumpikin käy itelle. Toisaalta jos tuhero on kovasti karvanen niin jää nuoleminen iteltä väliin. Jokainen kyllä siistiny klitoriksen ympäriltä karvat pois kun oon pyytäny. En pystyis kenenkään naisen kanssa mihinkään vakavempaan ellen pääsis antaan suuseksiä.