Satutko olemaan nainen jota voi panna joka reikään?
Kommentit (26)
Tavanomaisiin kyllä eli näihin kolmeen.
Onhan sitä sieraimet ja korvat sekä virtsa-aukkokin olemassa, mutta uskon, että tyydytys on vähäinen kummallekin osapuolelle. Tosin en ole kokeillut.
Ei mitään erityistä reippautta minussa, normaalia kanssakäymistähän tämä on seksin saralla.
No riippuu tietysti, mitkä nämä kaikki reiät on. Mutta ei peppuseksiä, muihin reikiin saa oikein ilomielin ;)
Onneksi naisystävä on seksuaalisesti avomielinen ja on avoin miltei kaikille ehdotuksille. Anneliin, pimppaan ja suuhun antaa useimmiten ja antaumuksella panna ja laueta.
Minua on monessa kaupassa nu55ittu silmään.
Saa. Eikä se johdu reippaudesta vaan 20 vuoden hellyydestä ja luottamuksesta.
Eiks kaikkia naisia voi. Mikä estää? Rasvaa väliin jos ei meinaa mahtua.
Olen ihan reipas mut mun kakkoseen ei laiteta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minua on monessa kaupassa nu55ittu silmään.
Tarkoitat varmaan ku5tu silmään.
Fica kirjoitti:
Olen, mutta yhteen mua vaan pannaan.
Tarkoitan et mua saisi panna mutta mies ei ilmeisesti halua kuin yhteen
Anaaliseksi voi olla tosi läheistä ja hellää jos on osaava, kärsivällinen kumppani. Ja liukuvoidetta!
Rentouttavat valmisteet voivat auttaa, joskus tuli harrastettua lievessä kannabispöllyssä. Toimi todella hyvin se aistien herkistyminen ja kumppanin kanssa lähentyminen.
Mutta on kyllä hankalaa olla tällainen joka aukkoon pantava, ottamisesta ja käytettävänä olosta kiksinsä saava nainen: sit kun se asetelma heijastuu suhteen arkipäivään niin loppuu haluaminen ja kiksit multa 🙃
Ilmiselvä ratkaisu on tietysti että panee vaan, ei ala suhteisiin.
Aini, sit on kyllä toi että ei kukaan, ei mies eikä nainen aina kaikissa olosuhteissa halua aina kaikkea samanlaista seksiä.
Eli ei ole olemassakaan sitä naista jota sais aina panna kaikkiin reikiin.
Lämppääminen pitää ottaa huomioon. Itse kukin ihminen pitää lämpätä, myös miehet. Usein he ovat helpompia koska heille on sallitumpaa osoittaa halunsa - mutta eivät aina.
Saisihan tuo mies panna vaan ei pane edes ykköseen. Ärsyttävää, en ole koskaan ollut suhteessa jossa saa näin vähän seksiä, ja sitäkin aina yhdessä asennossa. Perkeleenperkeleenperkele! Anteeksi oli pakko vuodattaa samalla!
Kyllä olen ja nautin siitä, mutta nähtävästi tällä palstalla ei taaskaan saa kertoa mitään, sillä "kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen", joo niin varmaan.
Toki saa joka reikää hoonata jos on hyvä mies eli kohtelee minua arjessa kunnioittavasti, antaa usein hyvää suuseksiä jne.
Muunlaisen miehen kanssa en kyllä edes alkaisi, eli lähtökohtaisesti mitään rajoituksia seksin suhteen ei ole - jos minä saan kaikkea, niin tottakai myös annan kaikkea.
Tuo molemminpuolinen kunnioitus on mulle tosi tärkeää, eli jos mies ei kunnioita minua en minäkään kykene silloin kunnioittamaan häntä, ja jos en kunnioita miestä, en pysty antamaan suuseksiä hänelle eikä seksi voi muutenkaan olla sitten erityisen hyvää.
Enkä voisi antaa suuseksiä myöskään sellaiselle, joka ei anna sitä minulle JA nauti siitä.
Jos molemmat haluaa tehdä toiselle hyvää ja oikeasti himoitsee toisiaan, niin ei pitäisi tulla ongelmia, mutta tämän palstan perusteella ei ole mitenkään itsestäänselvyys, että molemmat haluaa tehdä toiselle hyvää...
Reippaita miehiä löytyy kyllä jos kakkosta pitää kairata, niitten hommaahan se on.
Vierailija kirjoitti:
Anaaliseksi voi olla tosi läheistä ja hellää jos on osaava, kärsivällinen kumppani. Ja liukuvoidetta!
Rentouttavat valmisteet voivat auttaa, joskus tuli harrastettua lievessä kannabispöllyssä. Toimi todella hyvin se aistien herkistyminen ja kumppanin kanssa lähentyminen.
Mutta on kyllä hankalaa olla tällainen joka aukkoon pantava, ottamisesta ja käytettävänä olosta kiksinsä saava nainen: sit kun se asetelma heijastuu suhteen arkipäivään niin loppuu haluaminen ja kiksit multa 🙃
Ilmiselvä ratkaisu on tietysti että panee vaan, ei ala suhteisiin.
Mä en nimenomaan halua anaaliseksin olevan yhtään hellää ja läheistä.
Mulle puolet sen hienoudesta tulee sen alistavuudesta, ja loput sitten fyysisestä nautinnosta.
Suorastaan ällöttäisi, jos pitäisi harrastaa a n aalia jotenkin hellästi ja intiimisti, jopa romanttisessa tunnelmassa.:D
Tykkään a naaliseksistä, mutta nimenomaan seksin rietasteluosiona ja asentona vain takaapäin.
Muut asennot a naaliseksissä todella epäkiihottavia.
En ole onneksi törmännyt miehiin, jotka jatkaisivat dominoimista seksin ulkopuolella, mutta jostain syystä on silti helppo uskoa, että sellaisia on paljonkin.
Toivottavasti löydät sulle sopivan tyypin jos siis haluat edes, elämä kun on aika täydellistä just noin, että saa elää yksin mut saa säännöllisesti hyvää seksiä sopivalta mieheltä..
Ollaan kokeiltu joka reikään, mutta anaali ei ole mun juttu. Turha valittaa, ei toista saa pakottaa.
N25
Molempiin alakerran reikiin saa työntyä. Suuhun en ota.
Käsi hommat käy myös.
Kahteen reikään saa, mutta kolmanteen ei. En vaan nauti siitä. Muuten kyllä pidän seksistä todella paljon ja olen erittäin estoton.