Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satutko olemaan nainen jota voi panna joka reikään?

Vierailija
07.08.2019 |

Eli sellainen reippamman puoleinen tyttö siis.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki saa joka reikää hoonata jos on hyvä mies eli kohtelee minua arjessa kunnioittavasti, antaa usein hyvää suuseksiä jne.

Muunlaisen miehen kanssa en kyllä edes alkaisi, eli lähtökohtaisesti mitään rajoituksia seksin suhteen ei ole - jos minä saan kaikkea, niin tottakai myös annan kaikkea.

Tuo molemminpuolinen kunnioitus on mulle tosi tärkeää, eli jos mies ei kunnioita minua en minäkään kykene silloin kunnioittamaan häntä, ja jos en kunnioita miestä, en pysty antamaan suuseksiä hänelle eikä seksi voi muutenkaan olla sitten erityisen hyvää.

Enkä voisi antaa suuseksiä myöskään sellaiselle, joka ei anna sitä minulle JA nauti siitä.

Jos molemmat haluaa tehdä toiselle hyvää ja oikeasti himoitsee toisiaan, niin ei pitäisi tulla ongelmia, mutta tämän palstan perusteella ei ole mitenkään itsestäänselvyys, että molemmat haluaa tehdä toiselle hyvää...

Kyllä vaan, ihan samanlaiset ajatukset myös minulla. Nautin suunnattomasti itsekkin siitä kun mies nauttii ja tämä perustuu molemminpuoliseen kunnioitukseen parisuhteessa. Seksin saralla itse tykkään alistua ja siellä en tykkää että liikoja kysellään; eihän vain satu jne. Kun pannaan niin pannaan täysillä ja rietastellaan estoitta, mutta se että uskaltaa rietastella toisen seurassa vaatii juuri sen kunnioituksen taustalle. Ja tietenkin seksistä on pitänyt puhua jo ennakkoon mistä toinen tykkää jne.

N36

Vierailija
22/26 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oon tämmönen reippaamman puoleinen nainen eli kyllä joka reikään saa tulla. Mutta vain mun mies. Enkä aio testailla reippaita muiden kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse on vasta totutteluasteella. Suuhun saisi panna muuten, mutta tuo perkuleen ojsennusrefleksi pilaa sen. :(

Vierailija
24/26 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen kumppanini kanssa kyllä.

Vierailija
25/26 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perse on vasta totutteluasteella. Suuhun saisi panna muuten, mutta tuo perkuleen ojsennusrefleksi pilaa sen. :(

Jos ei ihan pohjaa asti työntäs?TM41

Vierailija
26/26 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pöllö kysymys. Ei mua "saa panna" mihinkään reikään. Otan itselleni ilon ja nautinnon kosketuksesta, tapahtui se sitten sormella, sauvalla tai peniksellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän