Lue keskustelun säännöt.
Satutko olemaan nainen jota voi panna joka reikään?
Kommentit (26)
Kyllä oon tämmönen reippaamman puoleinen nainen eli kyllä joka reikään saa tulla. Mutta vain mun mies. Enkä aio testailla reippaita muiden kanssa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Perse on vasta totutteluasteella. Suuhun saisi panna muuten, mutta tuo perkuleen ojsennusrefleksi pilaa sen. :(
Nykyisen kumppanini kanssa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Perse on vasta totutteluasteella. Suuhun saisi panna muuten, mutta tuo perkuleen ojsennusrefleksi pilaa sen. :(
Jos ei ihan pohjaa asti työntäs?TM41
Ihan pöllö kysymys. Ei mua "saa panna" mihinkään reikään. Otan itselleni ilon ja nautinnon kosketuksesta, tapahtui se sitten sormella, sauvalla tai peniksellä.
Kyllä vaan, ihan samanlaiset ajatukset myös minulla. Nautin suunnattomasti itsekkin siitä kun mies nauttii ja tämä perustuu molemminpuoliseen kunnioitukseen parisuhteessa. Seksin saralla itse tykkään alistua ja siellä en tykkää että liikoja kysellään; eihän vain satu jne. Kun pannaan niin pannaan täysillä ja rietastellaan estoitta, mutta se että uskaltaa rietastella toisen seurassa vaatii juuri sen kunnioituksen taustalle. Ja tietenkin seksistä on pitänyt puhua jo ennakkoon mistä toinen tykkää jne.
N36