Jos Finnairin koneesta unohtuu vessasäiliöt...
...tyhjentää, niin mitä muuta vielä?
Uskaltaako lentää?
Kommentit (11)
Siksi en koskaan lennä yli 4 h lentoja, ellei ole välilaskua. Tuon ajan pystyy vielä pidättämään.
Ei tietenkään uskalla. Se konehan voi vaikka pudota maahan. Sellaista tapahtuu lentokoneille paljon enemmän kuin vessaongelmia.
En ole juttua lukenut, mutta tuohan ei ole lentoyhtiön vika. Vessojen tyhjennyksen ja koneen siivoukset hoitaa joku firma kaikille kentällä vieraileville koneille. Syyttää pitää sitä kyseisen kohteen lentokenttää ja sen alihankkijafirmaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole juttua lukenut, mutta tuohan ei ole lentoyhtiön vika. Vessojen tyhjennyksen ja koneen siivoukset hoitaa joku firma kaikille kentällä vieraileville koneille. Syyttää pitää sitä kyseisen kohteen lentokenttää ja sen alihankkijafirmaa.
Varmaan otettiin halvin firma ja säästettiin. Vrt. junien siivoojat.
Pieraisin Finnairin koneessa. Kokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
En ole juttua lukenut, mutta tuohan ei ole lentoyhtiön vika. Vessojen tyhjennyksen ja koneen siivoukset hoitaa joku firma kaikille kentällä vieraileville koneille. Syyttää pitää sitä kyseisen kohteen lentokenttää ja sen alihankkijafirmaa.
Eikös koneen kapteenille ole vastuu tarkistaa, että kaikki on tehty. Tuohan vaikuttaa koneen painoonkin.
Koneen tankkauksenkin hoitaa ulkopuolinen firma. Kapu tuskin saa synninpäästön, jos kesken nousun huomaa polttoainesäiliöiden olevan melkein tyhjät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole juttua lukenut, mutta tuohan ei ole lentoyhtiön vika. Vessojen tyhjennyksen ja koneen siivoukset hoitaa joku firma kaikille kentällä vieraileville koneille. Syyttää pitää sitä kyseisen kohteen lentokenttää ja sen alihankkijafirmaa.
Eikös koneen kapteenille ole vastuu tarkistaa, että kaikki on tehty. Tuohan vaikuttaa koneen painoonkin.
Koneen tankkauksenkin hoitaa ulkopuolinen firma. Kapu tuskin saa synninpäästön, jos kesken nousun huomaa polttoainesäiliöiden olevan melkein tyhjät.
Kapulla tuskin on ohjaamossa mittaria, josta näkee onko vessa tyhjennetty vai ei. Sen sijaan polttoainemittari hänellä siellä on.
Lentokoneissa pitäisi olla samanlaiset varmatoimiset, simppelit tiikerit kuin junan vessat ennen. Eli suora eli ulos.
Kyllä ne jätökset ehtii kymmenestä kilometristä pudotessa jäätymään niin, että tulevat yhtenä könttinä alas eikä sotku leviä joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole juttua lukenut, mutta tuohan ei ole lentoyhtiön vika. Vessojen tyhjennyksen ja koneen siivoukset hoitaa joku firma kaikille kentällä vieraileville koneille. Syyttää pitää sitä kyseisen kohteen lentokenttää ja sen alihankkijafirmaa.
Eikös koneen kapteenille ole vastuu tarkistaa, että kaikki on tehty. Tuohan vaikuttaa koneen painoonkin.
Koneen tankkauksenkin hoitaa ulkopuolinen firma. Kapu tuskin saa synninpäästön, jos kesken nousun huomaa polttoainesäiliöiden olevan melkein tyhjät.
Kapulla tuskin on ohjaamossa mittaria, josta näkee onko vessa tyhjennetty vai ei. Sen sijaan polttoainemittari hänellä siellä on.
Jo on kumma jos muutama tonni mustaa vettä on noin helposti ignoorattu.
Finnairilla on selitettävää ja kapteenilla myös.
Ai se Iltalehden juttu. P..ka oli lainehtinut koneen lattialla eikä matkustajia meinattu ensin pakkolaskulla päästää vessaan!