Tekee pahaa seurata sivusta "työpaikkaromanssia"
Toinen on oikeasti ihastunut ja toinen vain leikkii.
Miten voisin varoittaa tätä poloista, ennen kuin satuttaa itsensä?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tein jo nuorena periaatepäätöksen, etten millään lailla koskaan sotkeudu kenenkään rakkauselämään, siinä ei voi kuin hävitä. Aivan sama onko kyseessä sisko, paras ystävä vai työkaveri. Ei kuulu minulle.
Minulle kuuluu silloin kun näkyy. Käräytys päivässä piristää.
Sekopää.
Kumpi on mielestäsi se leikittelijä, mies vai nainen? Ja mistä edes tiedät, että onki jotain romanssia? Voihan kyseessä olla vain flirtti jota kumpikaan ei halua viedä yhtään sen pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Kerro hieman tarkemmin? Kumpi pyörittää
Onko sillä merkitystä siihen mikä on oikein ja mikä väärin?
Paska elämä kaikilla. Pettäminen on yleistä. Työkaverin nussiminen pitäisi kieltää.
Meilläkin menossa sama homma. Miehellä vaimo kotona. Ei mukavaa hommaa
Miksi romanssi on väärin jos on sinkku? Etkö pidä vähän idioottina toista jos oletat että vain sinä näet että yksi on peluri? Ehkä hänkin tietää mutta tykkää silti, ei olisi eka kerta kun toivo elää...
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kurjaa. :( nyt nyt kuitenkaan ole sitä vaimoa kotona tässä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ikävää silti jos toinen vain leikkii. Kumpi leikkii mies vai nainen?
Ap, et ole osallinen tuohon romanssiin joten se ei itse asiassa kuulu sinulle. Et myöskään ole kummallekaan työkaverille läheinen jos tietojesi mukaan toisella "varmaan on kotona joku" - älä siis vaivaa asialla päätäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ikävää silti jos toinen vain leikkii. Kumpi leikkii mies vai nainen?
Onhan se. Mutta elämässä oppii. Meitä on niin moneen lähtöön.. noita jotka leikkii muiden tunteilla on niin tuhat ja sata, niitä pitää oppii varomaan -yleensä kokemuksen kautta. Ja kun oikeesti ihastuu, niin ei siinä järki välttämättä ole mukana enään vaikka itsekkin tietää että.toinen ei ole yhtä ihastunut tai vaan leikkii. Eiköhän me kaikki olla se elämässä koettu.
AP Miksi ihmeessä sotkeutuisit asiaan jos et mitään tiedä. Osalliset varmaan tietävät paremmin missä mennään ja kuinka paljon haluavat kukin panostaa hommaan.
Kenties vähemmän ihastunut osapuoli on sanonut että ei enempi kiinnosta ja tykkää flirttailla ja toinen on niin ihastunut että ripustautuu silti ? Kumpis sitten on se jota pitäis varottaa?
Ap itse ihastunut sen suhteen toiseen osapuoleen ja haluaa tämän itselleen, siksi sabotoi heidän juttuaan. 😂
Puhutko meistä? Myönnän ihastuin - yllättäen ja yllättävään kohteeseen. Tämä mitä suuremmalla todennäköisyydellä jää flirttiin ja ihastumiseen. Tilanne ja olosuhteet eivät otollisia millekään muulle. Aion nauttia tästä poreilevasta tunteesta, työtkin sujuvat energisemmällä otteella.
Vierailija kirjoitti:
Ap itse ihastunut sen suhteen toiseen osapuoleen ja haluaa tämän itselleen, siksi sabotoi heidän juttuaan. 😂
Kävi kyllä kanssa mielessä että onko oma lehmä ojassa. On AP tainnut flirttailla kanssa kyseisen henkilön kanssa ja polttanut näppinsä niin nyt pitää "kaveria varoittaa" eli sabotoida.
Lähteekö nyt vähän lapasesta 😂 huono kohtelu ? Taloudellinen hyväksikäyttö? Voi jeesus anna aikuisten ihmisten olla!