Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan kohdanneet lihavaa liikunnanopettajaa?

Vierailija
06.08.2019 |

Tai lihavaa personal traineria? Varmaan nauraisin maha kippurassa, jos personal traineri olisikin pyylevä läski tai liikunnanopettaja 100kg läskikasa.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yli satakiloinen vauhdikkaassa lajissa vielä, söihän se uskottavuuden.

Vierailija
22/44 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä liikunnan opekin voi lihoa. Hänelle voi tulla sairauksia kuten kenelle tahansa muulle ja se voi haitata liikkumista. Ihan kuten esim. jääkiekon ammattilainen, joka lopettaa aktiivipelaamisen ja lihoo, koska syönti pysyy ennallaan, mutta kulutus ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten varmaan kuuluisiki olla sellaisia liikunnanopettajina. Naiset taas siroja ja pikkuisia. Ei tosin passaa mitää missiä laittaa. koska muuten pojat ei pystyisi keskittymään- 

-itseasias tiiän just eniten hoikkii, vähän lihaksikkaita miehiä tai tosi "tikissä" olevii miesohjaajii, ja sen sijaa naisohjaajii tiiän enimmistön jotka on sellasii tanakoita, lihasta ja läskiä... ei mitää yli esteettisen olosia naisia ... :D ite ainaki viihdyn sellasten tunnilla, jos on hauskoja ja mukaansatempaavia. noi ulkonäön vuoks pakkomielteisesti treenaavat harvemmin on sellasia... urheilu tekee monesti naisista rotevampia ku siro.. se nyt on itsestäänselvyys joten en oikeen ymmärrä et miten muka urheilijan kuuluis olla pikkunen ja siro.. toki jotkut on, mut useimmat suomalaiset ei oo.

Vierailija
24/44 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja liikunta monesti LISÄÄ ruokahalua. ja paino on myös voimaa.

Vierailija
25/44 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jo keski-iän ylittänyt. Ei ehkä lihava mutta ei laihakaan. Pari lihavaa lääkäriä olen myös kohdannut.

Vierailija
26/44 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut myönteisempi vaikutus liikuntaan lihava ope,kuin toinen toistaan henkisesti sairaampia.

Vierailija
27/44 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoulussa oli kaljamahainen liikunnanopettaja. Ei hirveästi itse ottanut juoksuaskelia tunneilla. Näytti keskittyvän katsomaan tyttöjen liikuntatuntien antia. No joo.

Onhan noita PT:täkin nähnyt, jotka eivät ole kummoisessa kunnossa. Ehkä se ei tarkoita, että on huono PT, mutta kyllähän se saattaa herättää kysymyksiä potentiaalisissa asiakkaissa. 

Vierailija
28/44 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielest moni pyöreämpi ON hyvässä kunnossa. :D en tosin ymmärrä tota et vaan laiha olis hyväkuntonen, useinhan se on just päin vastoin jopa.... Ulkonäöllisesti voi olla hyvännäköinen, mut hyväkuntonen voi olla joku jol on vaikka 10 kiloo ylipainoa ja lihasta myöskin paljon.

Vierailija
29/44 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

200kg liikunnanopettaja oli yhdessä laihdutusohjelmassa,opetti lapsia.

Vierailija
30/44 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä haukutaan kaljamahoiksi ihmisiä ja mun asiallinen kommentti jäi julkaisematta, wtf??

No uusi yritys. Itselläni siis kokemusta tukevasta liikunnanopettajasta. Opetti t y t t öjä lukiossa ja yläasteella 90-luvulla. Oli kamala n a t s i. Legenda opiskelijoiden keskuudessa. Vieläkin inhoan hiihtoa hänen takiaan.

Vierailija
31/44 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen useammankin. Parhaat liikunnanopettajani ovat olleet lihavia. He kannustivat, kehuivat ja innostivat kokeilemaan uutta ja erilaista. He käyttivät myös luovia menetelmiä. Lisäksi opettivat taitoja hyvin, ja niin, että opetus ei ollut tylsää, ahdistavaa tai pelottavaa. Osasivat olla hienotunteisia esim. alkaneiden kuukautisten suhteen. Huomion arvoista on se, että näiden opettajien tunteja muistellaan vieläkin vanhojen luokkakavereiden kesken hyvällä. Muutamia lihavia, liikkumattomia oppilaita innostivat aikoinaan niin paljon, että innostuivat harrastamaan liikuntaa, ja ovat jatkaneet sitä liikunnan harrastamista vuosikymmeniä. Ja kyllä, nämä opettajat eivät välttämättä itse juosseet nopeimmin, kiivenneet korkeimmalle tai taipuneet spagaattiin.

Sitten taas ne pari kaikkein laihinta jumppakärpästä: Arvioivat oppilaita vain näiden liikuntaharrastusten suhteen. Jos harrastit kilpavoimistelua, luistelua tai balettia, niin sait hyvän numeron. Lihavia tai ei niin ketteriä oppilaita jopa pilkattiin. Tappoivat jopa liikunnallisilta oppilailta liikunnan ilon. Ne lihavat, ei niin ketterät oppilaat saivat vuosikymmeniä kestävän inhon liikuntaa kohden. Nämä opettajat kyllä itse juoksivat nopeasti, kiipesivät korkealle ja taipuivat spagaattiin. 

Taitava opettaja opettaa, vaikka ei itse osaisi. Onko liikunnan opettamisessa tärkeämpää se, että opettaja itse liikkuu parhaiten vai se, miten kannustaa elämän kestävään liikkumiseen ja opettaa taitoja? Minulle vastaus on selvä. Onko sinulle?

Ja tuon empiirisen tutkimuksen perusteella teemme päätelmän, että lihava on hyvä opettaja ja laiha on huono opettaja.

Vierailija
32/44 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssinopettajia tiedän useammankin. Onhan se koomista, kun eivät itse pysty tekemään liikkeitä saati tanssimaan edes yhtä oppituntia. Poikkeuksetta ovat olleet luokattoman huonoja työssään. Ihmetyttää todella, että eivät hakeudu muihin töihin. Tai että ovat alunperinkään hakeutuneet tanssialalle (tai päässeet!).

Esim. baletissa on ihan yleistä että ylemmällä tasolla ohjeet tulee ainoastaan sanallisesti ja korkeintaan jotain yksittäistä liikettä ihan näytetään. Siellä on opettajissa myös paljon terveydellisistä syistä opetuspuolelle siirtyneitä.

Kaikista lihavin tanssinope jonka tiedän, pystyi kyllä oikein hyvin vetämään monta tanssituntia putkeen ja tekemään meidän mukana. Myös mun ihan lemppari balettiope oli vähän pyöreämpi eikä ollut mikään huippuballeriina, mutta osasi silti opettaa todella hyvin.

T. Paljon tanssia harrastava

Vierailija
33/44 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä heti menisi lihavalle personal trainerille 😳

Vierailija
34/44 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa edes kuvitella, sehän vie kaiken uskottavuuden..

Vierailija
35/44 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se lihavakin valmentaja tietäisi hyvin mitä tulee tehdä, ja miten syödä, vaikkei itse oppeja noudattaisikaan?

Vierailija
36/44 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta, ainoastaan vain typeriä. Pitäiskö tästä vetää johtopäätös?

Vierailija
37/44 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä kasarilla opettajat eivät itse kauheasti liikkuneet, komensivat vain lapsia suoritukseen ja liikkeisiin. Joku ope liikkui, mutteivät kaikki. Hmm.

Vierailija
38/44 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amiksessa vanha iso lihava ukko

Lumimieheksi kutsuttiin

Vierailija
39/44 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.  Jotka osaa, ne tekee mitä vaan. Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan.

Vierailija
40/44 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt pyörätuolissa olevan liikunnanopettajan.

Olen käynyt ylipainoisten ohjaajien tunneilla jumpissa ja tansseissa, ovat olleet hyväkuntoisia. Eipä ole tullut mieleen nauraa koskaan ylipainoisille salillakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi