Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi paketit ei tule smartpostiin?

Vierailija
06.08.2019 |

Joka kerta eri lähettäjillä olen valinnut smartpost-vaihtoehdon, joka kerta se tulee postiin. Miksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaatti on täynnä tai lähetys pitää lunastaa allekirjoituksella. Kysy postista.

Vierailija
2/6 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato OmaPostista selitys. Yleensä johtuu siitä että sopivan kokoset lokerot on täynnä, jolloin vievät lähimpään Postiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinne ei mahdu. Tai sitten on joku postin uusista ideoista, nehän ilmoitti vasta että tulee lähimpään paikkaan tästä lähtien automaattisesti, siis esim. automaattiin? Onko se sun kotiosoitettasi lähinnä?

Vierailija
4/6 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinne ei mahdu. Tai sitten on joku postin uusista ideoista, nehän ilmoitti vasta että tulee lähimpään paikkaan tästä lähtien automaattisesti, siis esim. automaattiin? Onko se sun kotiosoitettasi lähinnä?

Mitä vit....? Siis kun monessa verkkokaupassa esimerkiksi voi valita SmartPost automaattitoimituksen tai asiamiesposti-toimituksen erikseen, ja näillä voi olla eri hinnatkin toimituskuluissa, niin yhtäkkiä jatkossa ne voikin mennä ihan eri paikkaan kuin mitä itse valitsee?

Vierailija
5/6 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vit....? Siis kun monessa verkkokaupassa esimerkiksi voi valita SmartPost automaattitoimituksen tai asiamiesposti-toimituksen erikseen, ja näillä voi olla eri hinnatkin toimituskuluissa, niin yhtäkkiä jatkossa ne voikin mennä ihan eri paikkaan kuin mitä itse valitsee?

No heitin vain arvauksen.

https://www.posti.fi/private-news/tiedotteet/2019/20190617_paketit.html

Tuon mukaan kai se verkkokaupassa valittu piste pitäisi olla se ensisijainen kuitenkin.

Olisko sitten vain ollut täynnä ne sopivat lokerot. Itsestäkin tuntui että tiettyyn smarpostiin kun otti niin jatkuvasti sai hakea postista kauempaa. Sittemmin vaihdoin toiseen automaattiin, joka on ehkä 100 metrin päässä tuosta aiemmasta, ja nyt on tulleet ihan hyvin, ja jopa aikaisempana kellonaikana. 

Vierailija
6/6 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smartpostin lokerot on usein täynnä, vaikka niitä laitetaan koko ajan lisää. Itse voi auttaa tilannetta noutamalla pakettinsa mahdollisimman pian.

Viestiin 4 semmonen kommentti, että kulut määräytyvät alkuperäisen toimitusvalinnan mukaan, vaikka paketin joutuisikin noutamaan postista.