Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisin tuhota erään perheen

Vierailija
06.08.2019 |

Jos haluaisin. Perheen iskän kanssa ollut suhde jo useamman vuoden. Vaimo tyytyväisenä kotona odottaa miestään töistä. Ei vaan tiedä että käy luonani purkamassa miehisiä paineitaan ja muutenkin juttelemassa. Ollaan ystäviä ja minulle sopii hyvin tällainen suhde. Säälittää vaan vaimo, ku ei tiedä mitään, ja luulee olevansa hyvässä suhteessa.

Kommentit (347)

Vierailija
41/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on yrittämässä vauvaa voiko verta muutes luovuttaa normaalisti tuon aikana vai voiko tämä vaikuttaa hedelmöitymismahdollisuuksiin?

Ei se siihen vaikuta.

Vierailija
42/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna ainakin kertoisin vaimolle. Mies tässä on se kaksinaamainen hyypiö, kun pettää perhettään. Eläköön tekonsa seurausten kanssa. Et menetä siinä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinalainen filosofi Kungfutsea: ”Ennen kuin lähdet kostoretkelle, kaiva kaksi hautaa."

https://a1.vuodatus.net/lue/2015/04/koston-kauhistus

Vierailija
44/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on paskaa, sekaannut varattuun (varattu myös syyllinen!) AP se pitäisi kostaa ja pettäjälle, ei perheelle.

Vierailija
45/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuu on täysin miehellä tekemisistään. Syyttäkää häntä.

Vierailija
46/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että vaimo kyllä tietää muttei välitä.

Vierailija
47/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani pettäjät (jotka naimisissa ja lapsia) jakautuvat seuraaviin kategorioihin:

1. Patologiset pettäjät. Heillä on aina ollut ja tulee aina olemaan sivusuhde. Eivät yleensä jätä perhettään tai jos ero tulee, niin pettävät seuraavaakin.

2. Kännipettäjät, jotka eivät ajaudu suhteeseen asti. Pettäminen satunnainen 'vahinko'.

3. Oikeasti toiseen rakastujat, joille menee aikaa kerätäkseen rohkeutta lähteä.

4. Ne joilla aina anturat pystyssä siihen, että löytyykö jotain parempaa tai makupaloja. Saattavat lähteä tai jäädä. Ovat vähän ajautujia.

Vierailija
48/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastuu on täysin miehellä tekemisistään. Syyttäkää häntä.

Kuka tässä voi syyttää miestä paitsi pettäjät?

Vierailija
49/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmä.

Vierailija
50/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua miestä, enkä parisuhdetta. Meillä on loistavaa seksiä ja ystävyys. Otsikko nyt oli vähän provosoiva. Halusin vaan keskustelua aiheesta. Tapaus on tosi. Ja mietin miten yleistä pettäminen onkaan. Mekin 2v. harrastettu seksiä, soiteltu txt joka päivä. Ja vaimo ei tiedä mitään. Siitä olen varma. En omaksi haluaisi sellaista miestä. Mutta koska seksi ihanaa ja muutenkin yhteys, niin kelpaa tässä vaiheessa elämää. Olen 30 jos jotain kiinnostaa.

Ap

Vierailija
51/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan. Tuskin se mies sinua käy enää tuollaiseen mustasukkaiseen hulluun purkamassa paineitaan tuonkaan vertaa. Menetät siis järjestelysi, joka ei siis olekaan riittävä/mieleinen? Mutta vaimohan siinä voittaa. Kelpaa vielä rehellisellekin miehelle ja voi rakentaa hyvän elämän itselleen. Sinähän et ole kelvannut oikeaan suhteeseen koskaan eikä sinuun ole kukaan rakastunut. Sekin voi vielä muuttua kun alat arvostaa itseäsi ja lopetat patoumiesi purkamisen vihana muihin. Sitten voi joku oikeasti sinuunkin rakadtua rikä vain purkaa sperman pakottavaa painetta halpoihin reikiisi. Tosin en uslo, että tässä elämäss ehdit kasvaa. Yllätä mut!

Yllättävän monet naiset on helvetin yksinkertaisia. Kannattaa katsoa myös sen oman ukkomurusen perään😜

Jos introvertti insinöörimieheni jaksaa toisenkin kerran työpäivän jälkeen ja vielä JUTELLA toisenkin naisen päivästä niin siitä vaan. :D tosin en ole huolissani, että jaksaisi tai sitten on vedättänyt minua alusta asti.

Vierailija
52/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän se valitsee pettämisen sitoutumisen sijaan, miehen pää kuuluu pölkylle, jos jonkun.

Vierailija
53/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän nyt on ihan selkeästi mies, joka esiintyy jonkun rakastajattarena. Katsokaa sen kirjoitukset: "voi että ta naiset olette yksinkertaisia"  kuka nainen kirjoittaa noin???  Ja "nuoremmalla nurmella". Kuka nainee nimittää itseään noin?  Hassu pelle tämä :D

Vierailija
54/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että te naiset olette yksinkertaisia. Tarkoitin aloituksellani että ihan kuka tahansa voi pettää. Hänkin, jonka kanssa minulla seksi- ja ystävyyssuhde elelee ihan normaalia perhe-elämää. Tästä syystä en ryhdy enää parisuhteeseen. On perus rutiinit vaimon kanssa, mutta silti on ruoho vihreämpää 15v. nuoremmalla nurmella

Ap

Jokainenhan tuon tietää, mutta silti se pettämiseen osallistunut 3. osapuoli tässä pelissä on ainoa häviäjä. Puolison kanssa voi olla perusrutiinit (se on muuten yhdyssana), mutta ei siltä sivusuhteelta välttämättä haeta varsinaisesti mitään lisää. Se on harmitonta ajanvietettä ja kun perheessä on kriisi, vaikka vain lapsen flunssa, niin sivusuhde siirtyy hetkeksi telakalle, vaikka miten olisi jo sovittu mökkireissu tms.

Maailman sivu on käyty vieraissa, kun siihen on mahdollisuus. Silti yllättävän moni ei eroa puolisostaan eikä halua aiheuttaa tälle surua. Kun halvalla saa, niin halpaa otetaan. Kaikki ei ole vaimomatskua.

55/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on ehkä provo, mutta keskustelu on mielenkiintoinen.

"Voisin tuhota erään perheen."

Minä ajattelen että aviomies se perheensä on tuhonnut, ei sinulla ole sellaista valtaa. Mutta sekin on väärin mitä sinä teet, ja sinun kuuluu lopettaa suhde.

Siitä, pitäisikö sinun kertoa vaimolle, ollaan tällä palstalla aina tosi rajusti kahta mieltä. En ole koskaan ollut tilanteessasi, mutta itse varmaan tekisin niin, että antaisin miehelle päivämäärän, johon mennessä hänen on kerrottava totuus vaimolleen. Ja päivämäärän umpeuduttua selvittäisin, onko hän tehnyt niin. Jos ei, kertoisin itse.

Vierailija
56/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshän se valitsee pettämisen sitoutumisen sijaan, miehen pää kuuluu pölkylle, jos jonkun.

Tietoisesti varattuun sekaantunut mahdollistaja on tasan yhtä syyllinen.

Vierailija
57/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin just ihan samaa kuin Lars. Aloittaja kuulostaa jotenkin aika äijämäiseltä ollakseen nainen. Jos onkin, niin ihmettelen kuka sellaista tyyppiä haluaa.

Vierailija
58/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua miestä, enkä parisuhdetta. Meillä on loistavaa seksiä ja ystävyys. Otsikko nyt oli vähän provosoiva. Halusin vaan keskustelua aiheesta. Tapaus on tosi. Ja mietin miten yleistä pettäminen onkaan. Mekin 2v. harrastettu seksiä, soiteltu txt joka päivä. Ja vaimo ei tiedä mitään. Siitä olen varma. En omaksi haluaisi sellaista miestä. Mutta koska seksi ihanaa ja muutenkin yhteys, niin kelpaa tässä vaiheessa elämää. Olen 30 jos jotain kiinnostaa.

Ap

Sinä ET voi olla varma, ettei vaimo tiedä. Sinullahan on vain tämän ”luotettavan” miehen sana. Voi hyvinkin tietää ja asia on ihan ok. Voivat yhdessä naureskella sinulle. Miehellä voi olla lisäksesi muitakin. Kenekään muun elämästä et voi tietää 100% varmuudella kaikkea, vaikka niin luulisit.

Vierailija
59/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Normaalisti tälläisissä tapauksissa pitäisin miestä 100%:sti "syyllisenä" ja sinä, ap, olisit melko lailla sivullinen. Mutta tämä avaus todistaa, että asia (miehen perhe) ei olekaan sinulle yhdentekevä. Joko sinua häiritsee, että mies on varattu tai olet miehen kanssa juuri siksi, että hän on varattu. Motiiveilla on merkitystä, ap.

Vierailija
60/347 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Aloitus on ehkä provo, mutta keskustelu on mielenkiintoinen.

"Voisin tuhota erään perheen."

Minä ajattelen että aviomies se perheensä on tuhonnut, ei sinulla ole sellaista valtaa. Mutta sekin on väärin mitä sinä teet, ja sinun kuuluu lopettaa suhde.

Siitä, pitäisikö sinun kertoa vaimolle, ollaan tällä palstalla aina tosi rajusti kahta mieltä. En ole koskaan ollut tilanteessasi, mutta itse varmaan tekisin niin, että antaisin miehelle päivämäärän, johon mennessä hänen on kerrottava totuus vaimolleen. Ja päivämäärän umpeuduttua selvittäisin, onko hän tehnyt niin. Jos ei, kertoisin itse.

Minä tein juuri noin. Sanoin miehelle, mihin mennessä hänen on päätettävä jatkaako vaimonsa kanssa vai alammeko me olla oikeasti yhdessä. Hän valitsi vaimonsa ja sen koommin emme ole olleet missän yhteyksissä.