Voisin tuhota erään perheen
Jos haluaisin. Perheen iskän kanssa ollut suhde jo useamman vuoden. Vaimo tyytyväisenä kotona odottaa miestään töistä. Ei vaan tiedä että käy luonani purkamassa miehisiä paineitaan ja muutenkin juttelemassa. Ollaan ystäviä ja minulle sopii hyvin tällainen suhde. Säälittää vaan vaimo, ku ei tiedä mitään, ja luulee olevansa hyvässä suhteessa.
Kommentit (347)
Lyö itseäsi vaikka vasaralla päähän. Jos vähän viisastuisit?98
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan. Tuskin se mies sinua käy enää tuollaiseen mustasukkaiseen hulluun purkamassa paineitaan tuonkaan vertaa. Menetät siis järjestelysi, joka ei siis olekaan riittävä/mieleinen? Mutta vaimohan siinä voittaa. Kelpaa vielä rehellisellekin miehelle ja voi rakentaa hyvän elämän itselleen. Sinähän et ole kelvannut oikeaan suhteeseen koskaan eikä sinuun ole kukaan rakastunut. Sekin voi vielä muuttua kun alat arvostaa itseäsi ja lopetat patoumiesi purkamisen vihana muihin. Sitten voi joku oikeasti sinuunkin rakadtua rikä vain purkaa sperman pakottavaa painetta halpoihin reikiisi. Tosin en uslo, että tässä elämäss ehdit kasvaa. Yllätä mut!
Yllättävän monet naiset on helvetin yksinkertaisia. Kannattaa katsoa myös sen oman ukkomurusen perään😜
Meillä toimii luottamus, provosi ei aiheuta minkäänlaista tarvetta alkaa kytätä puolisoani. Siinä vaiheessa, jos tulee tarve "katsoa perään", suhde on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Kaverillani oli ihan vastaava tilanne, ja keksi paljastaa suhteen miehen vaimolle. Siinä vaan kävi niin, että mies päätti suhteen kaverini kanssa ja ovat edelleen vaimon kanssa yhdessä. Vaikka täällä AV:lla kaikki vannoo että heti erotaan jos toinen pettää, niin todellisuudessa monet parit ei ainakaan heti eroa, vaikka salasuhde tulisikin ilmi.
No, mitä se kaverisi menetti? Jonkun mulkvistipettäjän, jonka kanssa ei muutenkaan olisi saanut mitään seksiä kummempaa. Jos vaimo on niin tyhmä, että antaa anteeksi, niin se on hänen ongelmansa.
Minä olen tavannut jo kaksi miestä ja yhden naisen, jotka ovat jääneet kiinni aviopuolisonsa (kaikilla lapsia) pettämisestä. Luvanneet lopettaa ja laittaa asiat kuntoon sekä lähteneet pariterapiaan. Ja v...u samalla jatkavat suhdetta, jopa entistä intensiivisemmin. Välillä suoraan pariterapiaan salasuhdehommista. Että se ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Voi että te naiset olette yksinkertaisia. Tarkoitin aloituksellani että ihan kuka tahansa voi pettää. Hänkin, jonka kanssa minulla seksi- ja ystävyyssuhde elelee ihan normaalia perhe-elämää. Tästä syystä en ryhdy enää parisuhteeseen. On perus rutiinit vaimon kanssa, mutta silti on ruoho vihreämpää 15v. nuoremmalla nurmella
Ap
Ihanko totta? Hienoa että osasit valaista meitä alamaisia partaveitsen terävällä analyysilläsi. Tiedätkö myös vaimon normaalista perhe-elämästä? Kuka tahansa voi pettää.
Jos on yrittämässä vauvaa voiko verta muutes luovuttaa normaalisti tuon aikana vai voiko tämä vaikuttaa hedelmöitymismahdollisuuksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H u o r a
Ei ap siitä vissiin laskuta?
Saan sen mitä haluan
Ap
Eli panon vanhalta gubbelta silloin tällöin. Mikäs siinä, jos se sulle riittää.
Vierailija kirjoitti:
Jos on yrittämässä vauvaa voiko verta muutes luovuttaa normaalisti tuon aikana vai voiko tämä vaikuttaa hedelmöitymismahdollisuuksiin?
Hups tää kyllä tuli väärään ketjuun
Vierailija kirjoitti:
Ainoa, jota käy sääliksi olet sinä. Vaikka kerrot, että järjestely käy sinulle hyvin, paistaa kirjoituksestasi läpi se, että haluat mieheltä enemmän. Miksi muuten edes miettisit voivasi rikkoa perheen?
Ihan vinkkinä vaan, ei se mies sua silti luultavasti huolis, haikka kertoisitkin vaimolle.
No, toisaalta jos tähän palstaan uskominen, niin maa on täynnä uusperheitä, eli kai ne ihmiset aika usein ydinperheestä lähtevätkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksei näissä aloituksissa IKINÄ syytetä sitä miestä :D?
Mistä vaimo tietäisi syyttää kun ei tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan. Tuskin se mies sinua käy enää tuollaiseen mustasukkaiseen hulluun purkamassa paineitaan tuonkaan vertaa. Menetät siis järjestelysi, joka ei siis olekaan riittävä/mieleinen? Mutta vaimohan siinä voittaa. Kelpaa vielä rehellisellekin miehelle ja voi rakentaa hyvän elämän itselleen. Sinähän et ole kelvannut oikeaan suhteeseen koskaan eikä sinuun ole kukaan rakastunut. Sekin voi vielä muuttua kun alat arvostaa itseäsi ja lopetat patoumiesi purkamisen vihana muihin. Sitten voi joku oikeasti sinuunkin rakadtua rikä vain purkaa sperman pakottavaa painetta halpoihin reikiisi. Tosin en uslo, että tässä elämäss ehdit kasvaa. Yllätä mut!
Yllättävän monet naiset on helvetin yksinkertaisia. Kannattaa katsoa myös sen oman ukkomurusen perään😜
Ei ole tapana vahtia. Saa lähteä jos mieli tekee.
Ällöttävä mies, kun pettää eikä ole rohkeutta jättää vaimoa.
Ällöttävä sinä, kun menet touhuun mukaan.
Jos yhtään helpottaa pahimpia lyttääjiä niin mun panokaveri on ollut naimisissa 20 vuotta ja lapsiakin on (lähes aikuisia). Ja olen kyllä kelvannut muillekin miehille. 2 yli 5v. suhdetta takana. Nyt haluan olla sinkku, ja hienoa ku on varma pano jos sitä haluaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sulla taita olla aika huono itsetunto kun tyydyt olemaan toinen nainen.
Samaa mieltä. Kukaan itseäänkunnioittava nainen ei kyllä tohon peliin suosiolla suostu.
Jos olisin vaimo ni haluisin tietää, saisit pitää ihan hyvänäs. Tää o aina näis iha perseestä ku toiset päättää petetyn puolesta ja sillä itsellään ei ole mahdollisuutta valita et haluaako jatkaa suhdetta kusipään kanssa vai jatkaa elämää saaden luultavasti jotain rehellistä ja parempaa...antakaa petetyille mahdollisuus päättää ja valita itse. Joten suosittelen kertomaan vaimolle. Tehköön vaimo sit siitä edespäin miten itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa, jota käy sääliksi olet sinä. Vaikka kerrot, että järjestely käy sinulle hyvin, paistaa kirjoituksestasi läpi se, että haluat mieheltä enemmän. Miksi muuten edes miettisit voivasi rikkoa perheen?
Ihan vinkkinä vaan, ei se mies sua silti luultavasti huolis, haikka kertoisitkin vaimolle.No, toisaalta jos tähän palstaan uskominen, niin maa on täynnä uusperheitä, eli kai ne ihmiset aika usein ydinperheestä lähtevätkin.
Puolet avioliitoista ei pääty eroon, mutta se toinen puolikas leikkii piiri pieni pyörii-leikkiä vaihdellen partnereita keskenään useammankin kerran.
Vanha sanonta sanoo:
"Jos lähdet kostamaan kaiva ensiksi kaksi (2) hautaa - kohteen ja omasi"
Halusitko siis todeta, että pettäminen on helppoa vai halusitko hekumoida vallallasi toisten elämän tuhoamiseen? Otsikosta ei nyt tullut kovin toteava vaikutelma.
Vierailija kirjoitti:
Jos yhtään helpottaa pahimpia lyttääjiä niin mun panokaveri on ollut naimisissa 20 vuotta ja lapsiakin on (lähes aikuisia). Ja olen kyllä kelvannut muillekin miehille. 2 yli 5v. suhdetta takana. Nyt haluan olla sinkku, ja hienoa ku on varma pano jos sitä haluaa.
Ap
Hienoa että olet KELVANNUT muillekin miehille 😂. Ole ylpeä itsestäsi, go girl!
Sulla taita olla aika huono itsetunto kun tyydyt olemaan toinen nainen.