Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö mies jatkamaan panemista keskeytyksettä laukeamisen jälkeen?

Vierailija
06.08.2019 |

Ite en kyllä, hyvä jos samalla viikolla on mielenkiintoa uudelleen.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä pystyn. Riippuu kiihotuksen tilasta

Vierailija
2/80 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana pystyin siten, että jos jätin sisään tiukkaan puristukseen, se ei veltostunut vaan saatoin jatkaa hetken päästä. Oi niitä aikoja....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpostikin, jättää sisään ja hidastaa hetkeksi, kun alkaa kestää nopeampaa liikettä, taas mennään ja kestää myös daamin mielestä sopivasti pidempään. Sperman ansiosta ei myöskään paikat on limaisemmat, eli ei helposti ala hiertyä.

Olen lukenut, että kaikki ei kestä mitään liikettä, mutta jos vaan kestää, se voi olla vielä parempi kuin eka setti!

Joskus kun on oikein ajoitettu liikkeet ja nainenkin puristelee sopivasti liikkeiden tahtiin, olen pystynyt jatkamaan omaa orgasmia minuuttitolkulla (tunne tulee takaisin ja myös spermaa lisää joka kerta). Liikahdus lisää ja laukeamaisen tunne tulee takaisin.

Vierailija
4/80 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis piti sanoa, että "Sperman ansiosta myöskin paikat on limaisemmat" ;)

Vierailija
5/80 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysy kanki kovana suoraan toista kertaa. Plus se liika spermavoitelu vie tuntuman hommasta, kun kitka puuttuu täysin.

Vierailija
6/80 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn jatkamaan, vaikka kuinka pitkään... orgasmi jälkeen ei veltostu ollenkaan... Kolmannen siemensyöksyn jälkeen en pysty yleensä jatkamaan, koska orgasmi on sen verran voimakas, että ei kiitos neljännelle... Olen aina miettinyt, että onko muita, joilla on samanlainen penis... joskus kun sauna illassa heitetään läppää, niin mitä olen kuullut, niin jokaisella löystyy penus melkein saman tien...

Vierailija
7/80 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Aina saunan jälkeen on kiihottavaa ottaa vaimo syliin ja laueta sisään kerran. Sitten voi katsella kun sperma valuu jäykän siittimen vartta pitkin jokaisella työnnöllä. Toisella kerralla työnnyn aina vaimon peräsuoleen ja laukean myös sinne.

Vierailija
8/80 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyyn kyllä pystyy koska se on niin kiihottavaa

Vierailija
9/80 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joo joskus ei, riippuu vähän mielentilasta ja myös siitä onko juotu lasi vai puoli pulloa punkkua. Punkku auttaa seisokkiin ja tiettyyn rajaan saakka 48cl on varmaan optimi. Liika pidentää orgasmin saamista, mutta uuteen "nousuun" kuluu myös pidempi aika.

Vierailija
10/80 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en taida enää pystyy.väkisin lorpahtaa hetkeks ainaki n15 minsaa.Tarvii enempi kiihoketta ym.ett saa kovaks taas.Yleensä.sill aikaa sormetan tai nuolen vaimoo.Ikä alkaa tekee tehtävää🙄

Vierailija
11/80 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 42v kirjoitti:

Pystyn jatkamaan, vaikka kuinka pitkään... orgasmi jälkeen ei veltostu ollenkaan... Kolmannen siemensyöksyn jälkeen en pysty yleensä jatkamaan, koska orgasmi on sen verran voimakas, että ei kiitos neljännelle... Olen aina miettinyt, että onko muita, joilla on samanlainen penis... joskus kun sauna illassa heitetään läppää, niin mitä olen kuullut, niin jokaisella löystyy penus melkein saman tien...

Mulla ihan sama tilanne ja "kuivat" orgasmit on aivan järjettömän voimakkaita, se pumppaus ja sykkeet tuntuu tosi rajuina vaikkei enään tuu ulos varmasti kuin tippa tai pari. Ja se tunne ennen kuin nytkähtää, taju lähtee melkein. Mua kiihottaa jatkaa silti, vaikka se on sellasta kouristelua lopuksi. Tyttöystävä tykkää kun pystyn moneen peräkkäiseen. Enkka varmaan 5 ilman että tulin ulos hänen sisältä. 

Vierailija
12/80 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Välillä pystyn. Riippuu kiihotuksen tilasta

Jos ruiskaisen naisystävän naamalle niin se on todella pervon näköinen ja on jopa pakko jatkaa toinen kierros samalla ihaillen näkymää.

Vierailija
13/80 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä sen räjähdyksen jälkeen pitää taukoa pitää. Hetkeksi menee myös fiilis harrastaa seksiä. Eli ihan klassinen refractory period.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Refractory_period_(sex)

Vierailija
14/80 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

luomuna pystyy jos ennen ekaa edes 4..5 pv taukoo ja ehkä ärsytettykin välillä

Vierailija
15/80 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan kovana ja vastapuolen paikkojen hellyys estää läpi yön sessiot.

Vierailija
16/80 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari rehellistäkin vastausta sentään on, 5 ja 14.

Vierailija
17/80 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn jatkamaan heti ei lerpahda.

Vierailija
18/80 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että kun sinä et kykene niin kukaan muu mies maailmassa ei myöskään?

Vierailija
19/80 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että kun sinä et kykene niin kukaan muu mies maailmassa ei myöskään?

Juuri näin, minkäs mahtaa kun seisokki ei vaan laske ja pienikin stimulaatio saa innostumaan heti perään uudelle kierrokselle?! Jos panon jälkeen on tarvetta virtsata, pitää oottaa veskissäkin about 10 minuuttia, jotta laskee sen verran että on mahdollista hoitaa asia. On se vaan huvittavaa, miten oma kokemus on niin vahva, ettei kellään muulla voi olla erilaista :D

Vierailija
20/80 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy jatkamaan mutta terska on todella hellä eikä se tunnu oikeen samalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi