Pystytkö mies jatkamaan panemista keskeytyksettä laukeamisen jälkeen?
Ite en kyllä, hyvä jos samalla viikolla on mielenkiintoa uudelleen.
Kommentit (80)
Haistakaa paska te seksiä saanneet kerskailijat!!!
Siemensyöksyttömän orgasmin jälkeen meno jatkuu samaan tapaan siemensyöksylliseen orgasmiin asti. Siemensyöksyttämiä orgasmeja tuottamalla voi saada sarjan orgasmeja.
Joskus sperman anaaliin laukeamisen jälkeen voi jatkaa anaaliyhdyntää saman tien toiseen laukeamiseen asti, koska puristus on niin kova.
Joskus harvoin naitu kaksi kertaa peräkkäin. Siloin käynyt niin että ole ekan kerran jälkeen käynyt kusella ja takaisintulessa tuntunut, että vaimo halunnut lisää. Kulli nousut puolikovasta seisomaan ja naitu toinen kerta heti putkeen. Tosiniaan vanhempanakin kullini jäänyt seisokkiin vain ratsastamisen jälkeen ekan tulemisen jälkeen ja ollaan himmaltu siinä joku aika ja olisi voinut suoraan jatkaa uuteen kierrokseen jos vaimo vain olisi jaksanut. Yleensä hänen orgasmi vienyt kaikki voimat.
Vierailija kirjoitti:
Siemensyöksyttömän orgasmin jälkeen meno jatkuu samaan tapaan siemensyöksylliseen orgasmiin asti. Siemensyöksyttämiä orgasmeja tuottamalla voi saada sarjan orgasmeja.
Joskus sperman anaaliin laukeamisen jälkeen voi jatkaa anaaliyhdyntää saman tien toiseen laukeamiseen asti, koska puristus on niin kova.
Tiedän että orgasmin ja siemensyöksyn voi erotaa toisistaan. Minkälainen tekniikka sulla on? Puristatko lantionpohja lihaksia orgasmin hetkellä vai miten pystyt saamaan orgasmin ilman siemensyöksyä?
Nuorempana pystyin, nyt 50-vuotiaana en. Ollaan vaimon kanssa välillä pantu päivällä ja uudestaan illalla. Toisen kudin irtoaminen muutaman tunnin päästä onnistuu, mutta kestää melko pitkään. Oi niitä aikoja, kun 25v pantiin kolme kierrosta reilussa tunnissa. Eipä kyllä vaimokaan enää jaksaisi sellaista, itsestäni puhumattakaan. Nykyisin itselle riittää hienosti 1-2 kertaa viikossa ja vaimokin on tähän tyytyväinen.
M48 kirjoitti:
Helpostikin, jättää sisään ja hidastaa hetkeksi, kun alkaa kestää nopeampaa liikettä, taas mennään ja kestää myös daamin mielestä sopivasti pidempään. Sperman ansiosta ei myöskään paikat on limaisemmat, eli ei helposti ala hiertyä.
Olen lukenut, että kaikki ei kestä mitään liikettä, mutta jos vaan kestää, se voi olla vielä parempi kuin eka setti!
Joskus kun on oikein ajoitettu liikkeet ja nainenkin puristelee sopivasti liikkeiden tahtiin, olen pystynyt jatkamaan omaa orgasmia minuuttitolkulla (tunne tulee takaisin ja myös spermaa lisää joka kerta). Liikahdus lisää ja laukeamaisen tunne tulee takaisin.
Höpö höpö
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö
Ottaa höpö höpö transua tiukille... harmittaako Keijo, kun et kykene ja jos kykenisit et saa, kun omistat alle 16cm...
Vierailija kirjoitti:
Mies 42v kirjoitti:
Pystyn jatkamaan, vaikka kuinka pitkään... orgasmi jälkeen ei veltostu ollenkaan... Kolmannen siemensyöksyn jälkeen en pysty yleensä jatkamaan, koska orgasmi on sen verran voimakas, että ei kiitos neljännelle... Olen aina miettinyt, että onko muita, joilla on samanlainen penis... joskus kun sauna illassa heitetään läppää, niin mitä olen kuullut, niin jokaisella löystyy penus melkein saman tien...
Mulla ihan sama tilanne ja "kuivat" orgasmit on aivan järjettömän voimakkaita, se pumppaus ja sykkeet tuntuu tosi rajuina vaikkei enään tuu ulos varmasti kuin tippa tai pari. Ja se tunne ennen kuin nytkähtää, taju lähtee melkein. Mua kiihottaa jatkaa silti, vaikka se on sellasta kouristelua lopuksi. Tyttöystävä tykkää kun pystyn moneen peräkkäiseen. Enkka varmaan 5 ilman että tulin ulos hänen sisältä.
Viakramilla tuo tapahtuu. Muuten löystyy välillä.
Regortti on noin kolme tuntia, sitten en kyllä enää jaksa, eikä muija joka saa siinä ajassa vähintään 176 orkkua, jymälauta pillusta nousee savu kun vedän puolijäykän kullini sieltä pois.On opittu pitämään sammutinta siltä varalta ettei sänky pala.
Kyllä nuorena miehenä pystyin jatkamaan, jos kävi niin että vaimo ei viellä saanut orkkua kun itse laukesin , mutta eihän se niin jäykkä enää ollut. Vaimo veti itseään vasten, että jatka nyt vaan ja minä jatkoin tietysti. Nykyisin kun on nuo pillerit , niin jaksaa vaikka kuinka, mutta en kyllä yhdynnässä orkkua saa , vaan vaimo hoitelee lopun käsin .
Kyllä, en näe mitään estetta kun on mahdollista harrastaa monenlaista seksiä. Seksin harrastaminen ei ole vain yhdenlaista, ja ihmiset voivat kokea ja ilmaista seksuaalisuuttaan monella eri tavalla. Seksin harrastaminen voi olla toisen kanssa tai itsekseen, ja voi sisältää erilaisia tekoja ja toimintoja, joista jokainen voi kokea, mitä on mukava ja mielihyvää.
En usko että pystyn. Henkisellä puolella koko panetus on ohi eikä tee mieli ja jos väkisin jatkaisin niin aika puoliveltolla joutuisi naimaan
Nuorena, alle kakskymppisenä ja vähän ylikin, ei ollut mitään rajaa. Keuli koko ajan muutenkin vaikkei tehnyt mitään seksuaalista tai edes ollut tyttöjä näköpiirissä. Pelkkä ajatus seksistä, suutelemisesta, koskettelusta riitti. Jotenkin tällä ikää jo ikävöi tuota viriiliteettiä. Mahtavaa oli jatkaa niin kauan ettei enää tullut spermaa ulos. Orgasmin supistukset ja kihelmöinti oli ihan valtavaa mutta sperma puuttui jo kokonaan.
Silloinen tyttöystävä tykkäsi tuosta kyvystäni ja levitteli jalkojaan ihanasti
normaalisti tarvii kyllä tovin palautukseen, mut on välillä tilanteita että tulee muutaman kerran. toki myös selkeesti helpommin monta kertaa jos toinen fyysisesti pieni
:M50
Penis renkaan kanssa pystyy JOS saa vaihtaa anaaliin tai suuseksiin. Laukeaminen aiheuttaa sperma tulvan pimpppaan ja se vie viimeisenkin kitkan pois.
Nuorena miehenä menetin neitsyyden ilotytölle. 150mk vaihtoi omistajaa. Ja eiku hommiin. No oli mennyt varmaan 30sec kun alkoi tuntua että laukean. Tajusin että homma on sit siinä, eiku pyytämään asennon vaihtoa samalla kun tulen. Pari minuuttia taas tulen. Huokailen kovaan ääneen ja selitän jotain et meinas krampata jalka 3 kerralla ilotyttö huomaa orkun. Vetäytyy päältä pois ja katsoo kortsua. Kysyy et tulitko kerran? Vastaan kyllä lisämaksun pelossa.
H....a sanoo että hän ei ole eläessään nähnyt yhdestä miehestä tulevan noin paljon tavaraa. Kortsun kärki näytti vesi ilmapallolta. Olispa nykyään samat kyvyt kun taitoa olisi enemmän mutta ei.
En pysty. Yritän kyllä pidättää mahdollisimman pitkään, että vaimo ehtii saada orgasmin ennen kuin laukean, mutta esimerkiksi eilen kun painoin vaimoa takaapäin ehdin laueta ennen häntä. Hoidin homman loppuun vibraattorilla ja se oli OK vaimolle. M48
Mielenkiintoinen keskustelu. Olen nimittäin tätä nykyä 46-vuotias mies ja refraktaariaikani on koko seksuaalihistoriani ollut sama: vähintään tunnin. Eli en nyt enkä 20-vuotiaana pysty millään keinolla saamaan erektiota, jos laukeamisesta on alle tunti. Lienenkö sitten poikkeus? Tämä aika ei siis ole pidentynytkään toisaalta.
Mieheni kyl pystyy tosin ei toiseen erektioon asti
Kuitenkin niin pitkään et välillä itse myös laukea sormia apuna käyttäen