Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lavatansseissa käyminen yksin, siis ei oman puolison kanssa, muita tanssittamassa; olisiko teille ok?

Vierailija
06.08.2019 |

Miten tähän pitäisi suhtautua?
Itse koen paritanssin tosi intiimiksi, ja minulle olisi kyllä aika ylitsepääsemätön ajatus, että avomieheni lähtisi yksin lavalle tanssittamaan muita naisia. Tiedän että se on intiimiä kyllä hänellekin.

Ollaan vasta reilut pari vuotta oltu varsinaisesti yhdessä ja toistaiseksi käyty yhdessä tanssimassa jos on käyty, seurustelun ihan silloin alkuaikoina kumpikin kävi kerran erikseen.

Asia tullut puheeksi tässä kevään/kesän aikaan pari kertaa, ja olen kertonut että se minusta tuntuisi viakealta, lähes uskottomuudelta.

Olenko nyt ihan hullu tässä asiassa?

Tuntuu että hän haluaisi mennä joskus yksinkin, ja varmaan kai aikookin mennä jos tulee hetki että en ole ns. "paikalla".

ETenkin kun meillä on ihan kauheasti muita ongelmia jatkuvasti tässä uudessa parisuhteessa ja uusperheessä, tuntuu että tuollainen käytös olisi minua tosi loukkaava niitti; haluta jakaa mieluummin joidenkin vieraiden naisten kanssa kokemus, joka jossain vaiheessa oli meidän yhteinen harrastus (ollaan käyty kursseillakin jne.)

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan ok.

Vierailija
2/96 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monet käy lavatansseissa ihan vaan tanssimisen halusta, en minä näe siinä mitään intiimiä.

Onko teillä muita erillisiä harrastuksia vai teettekö kaiken yhdessä? Onko se juuri tanssiminen joka tuntuu sinusta pahalta vai se että mies ylipäätään menisi yksin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on kauheasti muitakin ongelmia suhteessa, näkisin ongelmat lavatansseista lähinnä hupaisana.

Vierailija
4/96 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Aikoinaan kävin lavatansseissa enkä ajatelleut, että se oli intiimiä.

Vierailija
5/96 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lavalla on tapana tanssittaa myös muita kuin omaa kumppania. Se on osa sitä kulttuuria. Ei lavatansseissa ole mitään intiimiä "sillätavalla".

Vierailija
6/96 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että se sinusta "tuntuu" intiimiltä, ei ole mikään syy kieltää miestäsi. Se on hänelle harrastus, kuten 99 % lavatansseissa kävijöillä on. Kieltäisitkö mieheltä esim. salikäynnit, jos siellä on naisia...paljon paljastavampaa siellä on kuin parketilla?  

Moni tuntemani kovan luokan harrastaja käy yksinään tansseissa ja paljon myös puolison kanssa, mutta ei aina voi kaikkea tehdä yhdessä.  

Tanssi on myös sellainen laji, jossa kehitytään siksi, että tanssitaan  joskus muidenkin kanssa. Aina saman parin kanssa tanssiminen muuttuu automaattiseksi liikesarjaksi, jossa ei enää kehitytä.

Vierailija
7/96 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautta aikain olemme harrastaneet mieheni kanssa yhdessä ja erikseen tanssia. Käymme lavoilla ja tanssiharjoituksissa. Ei yhtään haittaa.

Vierailija
8/96 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä monet käy lavatansseissa ihan vaan tanssimisen halusta, en minä näe siinä mitään intiimiä.

Onko teillä muita erillisiä harrastuksia vai teettekö kaiken yhdessä? Onko se juuri tanssiminen joka tuntuu sinusta pahalta vai se että mies ylipäätään menisi yksin?

On meillä jotain omiakin harrastuksia, eikä mua muuten haittaa omat menot.

Tanssissa koen kuitenkin että siinä ollaan todella lähellä toista, myötäillään liikkeitä, se on melkein kuin rakastelua, siinä tehdään yhdessä taidetta.

Jotenkin mulle tuntuisi samalta kuin että haluaisi myös sitten rakastella muiden kanssa. Voisinko mä sitten teoriassa ehdottaa myös jotain avointa suhdetta (no en nyt oikeasti haluaisi tosiaankaan), ja ajatella vaikka että oppii paremmin ja uusia kikkoja kun sekstaa välillä muidenkin kanssa?

Ja onhan siinä toki se, että äkkiäkös sieltä löytyykin joku äkkiseltään "hauskemmalta" vaikuttava kuin minä; mies osaa olla aika flirtti / puhelias myös. Vaikka ei nyt lähtökohtaisesti varmaan olisikaan siellä seuran hakemisen takia.

Tai mistä sen tietää.... on tullut pari kertaa ilman sormusta kotiin viihteeltään, ihmeselityksin että "pesi käsiä" tms. ::(

ap

Vierailija
9/96 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ok. Kyllä sen tietää, että jonkun kanssa sieltä lähdetään paneskelemaan lopulta.

Vierailija
10/96 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kerrasta poikki sanon suoraan sen

Jos sä toisien kanssa vain meet

Muuten sauhuta saat, suo mä kieltele en

Mutta muista jos virheen sä teet

Sua mä toisien kanssa en jaa

Paras miettiä ootko nyt onnellinen

Sä et anteeksi toista naista saa

Ettei miehinen ylpeys kolhuja sais

Talon herrana kukkoilla voit

Kun sun maineesi kärsivän en haluais

Juo jos tahdot kuin ennenkin joit

Mutta hurmurin elkeet ne mulle ei käy

Varo ettei sen merkkejä näy

Auta armias sua, jos sä pettäisit mua

Leppäkeihäänä lentäisit pois

Kaapin paikan sä kernaasti määrätä saat

Ja mä kiltisti täyttäisin sen

Ja jos sä toisien nähden sä käskyjäs jaat

Niin mä siitäkään suuttuisi en

Ole herra, mut herrana käyttäydy myös

Ja mun kanssani vietä myös yös

Auta armias sua, jos sä pettäisit mua

Silloin laulusi laulettu ois

Vierailija
11/96 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tullut kotiin ilman sormusta, niin eiköhän tuo ole jo tarpeeksi suuri merkki. Valitettavasti..

Vierailija
12/96 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi ok. Mutta mulla on muutenkin ilmeisesti aika huoleton suhtautuminen puolisoni menoihin, en osaa olla mustasukkainen lainkaan (ei onneksi ole ollut aihettakaan).

Miehelleni ei olisi ok, mutta ei johdu minusta vaan omasta menneisyydestään.

Vierailija
13/96 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän parikin naista, jotka kävivät paritansseissa ”harrastuksena”. Kun löysivät kumppanit sieltä, ”harrastus” päättyi saman tien... Toinen näistä kävi vielä useamman kerran pokaamassa isäpuolen sieltä lapsilleen, aina kun edellisen kanssa meni sukset ristiin. En siis päästäisi tai ero tulisi. Onneksi mieheni ei olekaan mikään parkettien partaveitsi eikä sinne hingu.

Vierailija
14/96 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tullut kotiin ilman sormusta, niin eiköhän tuo ole jo tarpeeksi suuri merkki. Valitettavasti..

Mä oon niin tyhmä että mietin että ehkä ne selitykset on totta...? Hän ottaa aina sormuksen pois käsiä pestessä, niin jos festarieilla ehkä olikin joku bajamaja ,että laittoi sen kännissä taskuun ja unohti laittaa takaisin....? Ja ekalla kertaa otti muka vasta kotona pois että pesee kädet, mutta kun totesin ettei hän pessyt käsiä tultuaan, niin oli kuulemma ottanut kotiovella pois että pesisi, mutta oli niin kännissä etät kai unohti.

Ja totta on että oli kännissä molemmat kerrat, eli en tiedä onko ne selitykset sitten kuitenkin totta.... :/

Kaihertava epäilys vaan jäänyt.

(ja ei siis olla naimisissa, vain kihloissa)

ap

Vierailija
15/96 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin tyhmä että mietin että ehkä ne selitykset on totta...? Hän ottaa aina sormuksen pois käsiä pestessä, niin jos festarieilla ehkä olikin joku bajamaja ,että laittoi sen kännissä taskuun ja unohti laittaa takaisin....? Ja ekalla kertaa otti muka vasta kotona pois että pesee kädet, mutta kun totesin ettei hän pessyt käsiä tultuaan, niin oli kuulemma ottanut kotiovella pois että pesisi, mutta oli niin kännissä etät kai unohti.

Ja totta on että oli kännissä molemmat kerrat, eli en tiedä onko ne selitykset sitten kuitenkin totta.... :/

ap

Jos on ollut kännissä, niin ei kai siinä missään tanssikunnossa enää olla??

Vierailija
16/96 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo miehen käytös on nyt sellaista, että se ei liity tanssiharrastukseen vaan siihen, että kävi hän missä vaan, hänen selittelyt on epäilyttäviä. 

Vierailija
17/96 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tämä ei siis liittynyt siihen että olisi ollut tansseissa, vaan muulla viihteellä kavereidensa kanssa. Liittyi vain siihen, että tämmöiset asiat luo mulle lisää epävarmuutta siihen, mitä hän sieltä tansseista hakisi - luultavasti haluaisi niissäkin esiintyä ilman sormusta poikamiehenä.

ap

Vierailija
18/96 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo miehen käytös on nyt sellaista, että se ei liity tanssiharrastukseen vaan siihen, että kävi hän missä vaan, hänen selittelyt on epäilyttäviä. 

Niin, ja tämä että hän menisi yksin, on nyt tullut viime aikoina esille, kevään/kesän muiden ongelmien jälkeen...

ap

Vierailija
19/96 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tämä ei siis liittynyt siihen että olisi ollut tansseissa, vaan muulla viihteellä kavereidensa kanssa. Liittyi vain siihen, että tämmöiset asiat luo mulle lisää epävarmuutta siihen, mitä hän sieltä tansseista hakisi - luultavasti haluaisi niissäkin esiintyä ilman sormusta poikamiehenä.

ap

Ei luultavasti vaan todennäköisesti.

Vierailija
20/96 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että teillä on suuremmat ongelmat jossain ihan muualla.

Me käymme puolison kanssa sekä yhdessä että erikseen tansseissa. Silloin kun luottamus on kohdillaan, niin se toimii näin. Jos luottamusta ei ole, niin sitten puolisoa ei voi päästää edes vessaan yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän