Voinko pyytää miestä ajaan rintakarvansa?
Mies on FWB, muuta sidettä ei ole, seksi on hyvää mutta karvat ällöttävät minua. Itselläni on siksi aina posliini mutta en tietty tykkäisi jos hän puuttuisi mun karvoihini. Onko siis väärin pyytää häntä ajaan omansa? Kun se nyt vie osan makua koko hommasta.
Kommentit (59)
Voihan sitä pyytää, eriasia suostuuko. Omalla miehelläni ei onneksi mitään ryijyä ole, vaan yksittäisiä karvoja rinnassa mutta hän antaa minun nyppiä ne. :D
Tottakai voit pyytää. Mutta et voi määrätä.
Näin meitä on moneen junaan. Minusta miehen rintakarvat on ihaaaanat ja maskuliiniset. Älä pyydä. On iso ala poistettavaksi ja ne kasvaa kokonaan uudelleen.
Voi toki pyytää mutta miksi mies haluaisi näyttää 8 vuotiaalta? En suostuisi miehenä.
Henk.koht tykkään enemmän kunnon ryijystä kuin kaljusta hylkeestä. Kunhan on puhdas.
Kyllä sä itse jo vastasit kysymykseesi.
en tietty tykkäisi jos hän puuttuisi mun karvoihini
Jos se olisikin siinä, että yksi kerta ajelua riittäisi ja pinta kelpaisi sitten sinulle, mutta tuskin. Alat nalkuttamaan sen jälkeen sängestä ja myös muista karvoista olet nokka kippurassa, joten kohta miehen pitää tehdä hirveästi työtä, että neitä nirppanokalle kelpaa.
Ehdota että sä voit ajaa ne. Ja teet sen mukavasti:)
Vierailija kirjoitti:
Voi toki pyytää mutta miksi mies haluaisi näyttää 8 vuotiaalta? En suostuisi miehenä.
Et sitten varmaankaan myös aja partaakaan tai muuten näytät lapselta
Miksi edes valitsit karvaista miestä kun et niistä tykkää?
Kerran FWB niin vaihda karvattomaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai että miehet joilla ei edes ole rintakarvoja näyttää 8-vuotiaalta? :D pitäiskö niitä liimata rintaan ettei erehdy lapseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten varmaankaan myös aja partaakaan tai muuten näytät lapselta
Parta ajetaan käytännön syistä, ettei tiellä syödessä, suudellessa ja on parempi hygienia. Toisin kuin muut kehon karvat, parta vain jatkaa kasvamista. Joten ei voi verrata kehon karvoitusta partaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että miehet joilla ei edes ole rintakarvoja näyttää 8-vuotiaalta?
Kyllä, 8-vuotias eka mikä tulee mieleen jos ei rintakarvoja tai säärikarvoja miehellä. Ei oikein lapset sytytä.
Tietysti voit pyytää. Jos mun nainen pyytäisi niin ajaisin, koska ajaahan hänkin kainalonsa ja säärensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, 8-vuotias eka mikä tulee mieleen jos ei rintakarvoja tai säärikarvoja miehellä. Ei oikein lapset sytytä.
Ei niitä kaikilla edes kasva. Itse näen selvän eron 8-vuotiaassa ja 40-vuotiaassa vaikka ei karvoja olekkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehdota että sä voit ajaa ne. Ja teet sen mukavasti:)
Mies kyllä suostuu kun kauniisti pyydät. Mutta miksi inhoat rintakarvoja? Oletko seurustellut vai niiden kanssa joilla niitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä kaikilla edes kasva. Itse näen selvän eron 8-vuotiaassa ja 40-vuotiaassa vaikka ei karvoja olekkaan.
Ei kasvakaan mutta melko pikkupojalta tai naismaiselta se näyttää. Tykkään enemmän miehekkäistä miehistä. Ei mitään Hasselhof puskaa tarvi mutta edes jonkinlaiset rintakarvat niin näyttää miehekkäältä.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä pyytää. Voit olla kyllä sitten ex FWBFGHMGTOW tai mikä sitten oletkaan
mies51v
Miksi suhtaudut FWB-naisiin noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kasvakaan mutta melko pikkupojalta tai naismaiselta se näyttää. Tykkään enemmän miehekkäistä miehistä. Ei mitään Hasselhof puskaa tarvi mutta edes jonkinlaiset rintakarvat niin näyttää miehekkäältä.
Aivan, sinä tykkäät, joku muu ei. Kuten aloittaja joten miksi alkaa vouhkaamaan omasta tykkäämisestä :D
Voihan sitä pyytää. Voit olla kyllä sitten ex FWBFGHMGTOW tai mikä sitten oletkaan
mies51v