Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupoissa pitäisi olla lapsikielto!

Vierailija
06.08.2019 |

Kerrankin olisi jokin alue jonne lapsia ei saisi tuoda ja joka olisi lapsista vapaa, samalla taattaisiin kaikille kaupassakäyville asiakkaille ostosrauha kun ne jaloissa huutavat ja riehuvat lapset on poissa maisemista.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauppoihin kielto nyrpeille veloille, siis niille jotka inhoaa lapsia (kaikki velat ei inhoa). Velat ovat yhteiskunnan vapaamatkustajia vanhuudessaan. Eivät ole tuottaneet veronmaksajia yhtään ja hoidattavat itsensä yhteiskunnalla.

Ja vasta-argumentti ”lapsiperheet ne on vapaamatkustajia” ei toimi. Lapsiperheer on juuri niitä työssäkäyviä joill isot asuntolainat ja pakko käydä töissä ja maksaa veroja.

T. Viiden äiti, brutto 7500e/kk ja tästä maksan jo melkein puolet veroa

Vai vielä vapaamatkustajia? :D Näin velana voin sanoa, että sinä perheinesi olet väistämättä suurempi kulu yhteiskunnalle kuin minä tulen koskaan olemaan. Nostat oletettavasti lapsilisää? Käytät valtion palveluita lapsinesi; päiväkoti, lääkärikäynnit, neuvolatoiminta, synnytyksen hoito, peruskoulu? Kaikki järjettömän kallista puuhaa valtion kukkarolle.

Minä teen töitä ja maksan veroja. Noin kerran kolmessa vuodessa käyn kunnallisella lääkärillä ihottuman tai hammassäryn vuoksi. Kun aikanani olen siinä kunnossa, että en voi itse huolehtia itsestäni, maksan itseni sisälle johonkin yksityiseen palvelukotiin. Kunnallista vanhustenhoitoa tuskin on silloin enää olemassakaan, kuten ei eläkejärjestelmääkään ainakaan nykyisessä muodossaan.

Puhumattakaan siitä, että vaikka kuinka käyttäisit kestovaippoja niin hiilijalanjälkesi on lisääntymisen jälkeen aina tolkuttomasti suurempi kuin minun koskaan.

Lisäänny siis rauhassa ja vihaa veloja siinä ohessa, mutta vapaamatkustajaksi ja valtion taakaksi on turha yrittää leimata.

/16

Lapsilisää maksetaan lapsista. Myös sinun vanhempasi ovat sinun takiasi käyttäneet julkisin varoin kustannettuja palveluja kuten synnytyssairaalaa ja todennäköisesti päivähoitoa sekä saaneet sinusta lapsilisää. Sinulla on myös julkisin varoin tuettu työterveyshuolto, joka tosin vaikuttaa suppeimmalta mahdolliselta. Jos kukaan ei tekisi lapsia, niin sinulla ei vanhana olisi paikkaa, minne mennä hoidettavaksi.

eri

Vierailija
62/67 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmät aikuiset pitäisi eliminoida maailmasta. On aikamoista tyhmyyttä aikuiselta ihmiseltä, jos häiriintyy normaaleista elämän äänistä eikä silti osaa empiirisesti valikoida ostoksilla käyntiaikaa siten ettei häiriötekijöitä ole paikalla. Oletko autistinen, kun et pysty rikkomaan kaavaasi?

Kovinkaan fiksulta et vaikuta kun tälläiseen provoon piti tulla räyhäämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauppoihin kielto nyrpeille veloille, siis niille jotka inhoaa lapsia (kaikki velat ei inhoa). Velat ovat yhteiskunnan vapaamatkustajia vanhuudessaan. Eivät ole tuottaneet veronmaksajia yhtään ja hoidattavat itsensä yhteiskunnalla.

Ja vasta-argumentti ”lapsiperheet ne on vapaamatkustajia” ei toimi. Lapsiperheer on juuri niitä työssäkäyviä joill isot asuntolainat ja pakko käydä töissä ja maksaa veroja.

T. Viiden äiti, brutto 7500e/kk ja tästä maksan jo melkein puolet veroa

Vai vielä vapaamatkustajia? :D Näin velana voin sanoa, että sinä perheinesi olet väistämättä suurempi kulu yhteiskunnalle kuin minä tulen koskaan olemaan. Nostat oletettavasti lapsilisää? Käytät valtion palveluita lapsinesi; päiväkoti, lääkärikäynnit, neuvolatoiminta, synnytyksen hoito, peruskoulu? Kaikki järjettömän kallista puuhaa valtion kukkarolle.

Minä teen töitä ja maksan veroja. Noin kerran kolmessa vuodessa käyn kunnallisella lääkärillä ihottuman tai hammassäryn vuoksi. Kun aikanani olen siinä kunnossa, että en voi itse huolehtia itsestäni, maksan itseni sisälle johonkin yksityiseen palvelukotiin. Kunnallista vanhustenhoitoa tuskin on silloin enää olemassakaan, kuten ei eläkejärjestelmääkään ainakaan nykyisessä muodossaan.

Puhumattakaan siitä, että vaikka kuinka käyttäisit kestovaippoja niin hiilijalanjälkesi on lisääntymisen jälkeen aina tolkuttomasti suurempi kuin minun koskaan.

Lisäänny siis rauhassa ja vihaa veloja siinä ohessa, mutta vapaamatkustajaksi ja valtion taakaksi on turha yrittää leimata.

/16

Lapsilisää maksetaan lapsista. Myös sinun vanhempasi ovat sinun takiasi käyttäneet julkisin varoin kustannettuja palveluja kuten synnytyssairaalaa ja todennäköisesti päivähoitoa sekä saaneet sinusta lapsilisää. Sinulla on myös julkisin varoin tuettu työterveyshuolto, joka tosin vaikuttaa suppeimmalta mahdolliselta. Jos kukaan ei tekisi lapsia, niin sinulla ei vanhana olisi paikkaa, minne mennä hoidettavaksi.

eri

Totta turiset. Sitä en kyllä tiedä, mistä päättelit työterveyshuoltoni olevan suppea. En ole koskaan käyttänyt työterveyshuollon palveluita, niin en kyllä tiedä itsekään mitä se kattaisi jos käyttäisin.

On totta, että olen itsekin käynyt esim. päiväkodissa ja peruskoulun. Se ei kuitenkaan tee minusta vapaamatkustajaa vaikka en lapsia itse teekään.

Maailmassa on miljardeja ihmisiä liikaa, ratkaisuna yhtään mihinkään ei ole lisääntyminen. Ihmisiä saadaan tänne kyllä vaikka adoptoitua muualtakin, jos on pakko. Joten lakatkaa liikakansoitukseen osallistujat vellomasta siellä ylpeydessänne, todellisuudessa olette maapallolle valtava taakka. Ja yhteiskunnalle. Mitään taetta ei ole myöskään siitä, että jälkikasvunne tulee millään lailla hyödyttämään yhteiskuntaa. Lisäksi työelämä on heidän aikuistumiseensa mennessä muuttunut todennäköisesti melko radikaalistikin.

/16

Vierailija
64/67 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset eivät ole aikuisia eikä heiltä siis voi vaatia aikuismaista käytöstä. On ihan normaalia elämää että pieni lapsi itkee, huutaa eikä malta olla aloillaan.

Sen sijaan ei ole normaalia, jos aikuisen ihmisen sietokyky on niin heikko että joku kiljuva vauva kaupassa aiheuttaa suurta häiriintymistä.

Se ei ole kuitenkan mikään perustelu sille ettei vanhempien tarvitse opettaa lapsilleen käytöstapoja, kuria ja säntillisyyttä. Tämä on nykyvanhemmilta kokonaan unohtunut.

Kurinpito vain lisää lapsen uhmaa, toisin kuin positiivinen kasvatus.

Ristus taas mitä lässytystä. Juuri tuollaisen kasvatuksen helmiä sitä sitten saa kestää. 

Vierailija
65/67 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle kouluikäisiä ei pitäisi saada tuoda kauppaan muuten kuin hihnaan kytkettyinä.

Eläkeläisille pitäisi ola ihan omat kaupat, joissa voivat sitten rauhassa tupeksia. 

Vierailija
66/67 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykyään voi halutessaan tilata netin kautta ostokset ja noutaa vain ovelta, näkemättä yhtään lasta!

Kun sain ensimmäisen lapseni minua jännitti ihan hirveästi mennä vauvan kanssa kauppaan, pelkäsin kuollakseni, että alkaa itkeä juuri silloin, mutta pakkohan siellä kaupassa oli käydä. Mitään ongelmia ei kuitenkaan ole koskaan ollut, ehkä kerran tai kaksi olen joutunut kantamaan itkupotkuraivarin vallassa olevan uhmaikäise kaupasta pois.

Osaavatpahan asioida kaupassa myöhemmällä iällä, miettikääpä mikä kaaos se olisi, jos siellä kaupassa olisi aina juuri 18v täyttäneitä teinejä jotka eivät ole KOKSAAN olleet vanhempiensa mukana ostoksilla...

Vierailija
67/67 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi nykyään voi halutessaan tilata netin kautta ostokset ja noutaa vain ovelta, näkemättä yhtään lasta!

Kun sain ensimmäisen lapseni minua jännitti ihan hirveästi mennä vauvan kanssa kauppaan, pelkäsin kuollakseni, että alkaa itkeä juuri silloin, mutta pakkohan siellä kaupassa oli käydä. Mitään ongelmia ei kuitenkaan ole koskaan ollut, ehkä kerran tai kaksi olen joutunut kantamaan itkupotkuraivarin vallassa olevan uhmaikäise kaupasta pois.

Osaavatpahan asioida kaupassa myöhemmällä iällä, miettikääpä mikä kaaos se olisi, jos siellä kaupassa olisi aina juuri 18v täyttäneitä teinejä jotka eivät ole KOKSAAN olleet vanhempiensa mukana ostoksilla...

Saiko lapsesi niitä itkupotkuraivareita 18-vuotiaaksi asti? Luulin, että niitä saa lähinnä jotkut taaperot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme