Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihan sairaan kateellinen ja katkera

Vierailija
05.08.2019 |

naisille joilla on luonnostaan kaunis kroppa. Miksi juuri minun piti syntyä rumaksi pötkylävartaloiseksi persjalaksi? Ja ei, en ole ylipainoinen. Tästä pskakropasta ei vaan saa millään treenillä edes kelvollista, saati kaunista.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen ihmisen kroppa on kaunis sellaisenaan, myös sinun. Tämä nyky-yhteiskunta on vaan liian ulkonäkökeskeinen, joten ihmisillä on liikaa paineita sen suhteen miltä he näyttävät.

Vierailija
2/33 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehen ihmiseen haluat tehdä vaikutuksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä siitä että ulkonäköpaineet on nykyään liiallisia, mutta kaikki kropat eivät valitettavasti ole kauniita, vaikka asiaa tarkasteltaisiin hiukan armollisemman filtterin läpi.

Vierailija
4/33 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun kannattaisi miettiä kehoasi vähän toisin. Mistä siinä SINÄ voit nauttia? Mikä siinä an sinulle mielihyvää?

Kun oikein mietit, tämä liittyy todennäköisesti pikemminkin siihen, mitä voit kehollasi tehdä ja miltä se tuntuu, kuin siihen, miltä se näyttää.

Vierailija
5/33 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ihan hyvin. Mutta kannattaa aina muistaa hyviä asioita. Et esimerkiksi ole vakavasti sairas, se on jo todella hyvä juttu.

Vierailija
6/33 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehen ihmiseen haluat tehdä vaikutuksen?

En nyt halua alkaa nimiä mainita. Mutta tärkeintä olisi, että voisin olla itse tyytyväinen itseeni ja ettei tarvitsisi käyttää aikaa oman rumuuden miettimiseen. Ja voisi aina pukeutua kivasti ja helposti joutumatta tuntikausia miettimään mitä voi pukea päälleen.

Vierailija
7/33 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sairaus pilasi sekä vartalon ulkonäön että sen, miltä se tuntuu ja mitä sillä voi tehdä.

Vierailija
8/33 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ihan hyvin. Mutta kannattaa aina muistaa hyviä asioita. Et esimerkiksi ole vakavasti sairas, se on jo todella hyvä juttu.

Varmasti monella on asiat huonommin. Mutta erittäin monella on myös paljon paremmin.

Vierailija
9/33 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla enempi psyykkinen kuin fyysinen ongelma.

Vierailija
10/33 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori Sykerö. kirjoitti:

Taitaa olla enempi psyykkinen kuin fyysinen ongelma.

Ikävä kyllä ei ole, ongelma on hyvinkin fyysinen. Olen vain yksinkertaisesti erittäin rumavartaloinen.

Vierailija
11/33 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti monella on asiat huonommin. Mutta erittäin monella on myös paljon paremmin.

Nää on näitä elämän suuria totuuksia.

Vierailija
12/33 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pötkylä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on näitä elämän suuria totuuksia.

Niinpä, eikä ne juuri siksi lohduta yhtään. Se että jollain on asiat huonommin ei poista sitä tosi asiaa, että mullakin on asiat huonosti, ainakin tässä asiassa.

Vierailija
13/33 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pics or didn't happen. Jos et uskalla laittaa kuvaa, niin mybodygallerysta joku vastaava.

Vierailija
14/33 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars pukeutumisneuvojalle tms miettimään pelastavia tyylikeinoja. Onko korkeista vyötäröistä mihinkään? Tai A-linjasta? Kyl noilla alkuun pääsee. Ja korkkareilla. Persjalkaisuus, eli pitkä selkä ja lyhyet sääret.

Itselläni minitissit, no yhdistettynä muhkeaan pyllyyn, kapeaan vyötäröön sekä hartioihin, tadaa, tiimalasi oli siinä. Tykkään myös viedä pukimeni ompelijalle muokattaviksi. Vaatii toki laadukkaan vaatteenkin. Vyöllä ja vyön paikalla saa myös ihmeitä aikaan. Yhdestä mekosta, joka oli mallinpituiselle tarkoitettu alunperin, sain itselleni täydellisen yksinkertaisesti nostamalla vyötä ylemmäs. Taitoskohta jäi vyön alle piiloon. Opi tuntemaan itsesi ja tyylisi!

Vierailija
15/33 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää sitten turvautua rintojesi ja kasvojesi vetovoimaan, jos uuma ja pylly loistavat poissaolollaan.

Vierailija
16/33 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva meistä on tyytyväinen siihen, millainen on. Aina pitäisi olla toisenlainen, vaikka olisi minkälainen. Mulla esimerkiksi on x-mallinen kroppa, joka omasta mielestäni näyttää siedettävältä vain, kun olen lähes alipainoinen. Ja silloinkin oikeastaan lantio on edestä katsottuna liian leveä. Haluaisin olla sellainen suora, tikkumallinen.

Jos omaan vartaloon ei osaa olla tyytyväinen, sitä täytyy vain parhaansa mukaan yrittää huijata näyttämään enemmän siltä, mitä sen toivoisi olevan. Eli miltä haluaisit näyttää? Lyhytjalkaiselle hameet ja korkeavyötäröiset housut toimii parhaiten. Vyötäröä saa korostettua vöillä ja tiimalasimuotoa voi huijata käyttämällä esim. a-linjaisia tai tulppaanimallisia hameita ja mekkoja sekä lyhyitä yläosia, joissa on pussimaista muotoa.

Kokeile vaikka korkeavyötäröisiä, porkkanamallisia housuja ja väljää puseroa, jonka helma tulee housujen sisään. Vyö vielä niin siluetti muuttuu kummasti. Tai jos haluat nimenomaan huijata selän ja jalkojen suhdetta erilaiseksi, laita a-linjainen, korkeavyötäröinen hame ja tyköistuva yläosa. Mene vaatekauppaan ja sovittele rohkeasti erilaisia vaatteita ja ota kuvia asuista. Niistä näkee kokonaisuuden paremmin kuin pelkästään peileistä katsomalla. 

Vierailija
17/33 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan hyvistä pukeutumisvinkeistä. Mutta ne on juuri sitä mitä en halua. Olen loputtoman kyllästynyt naamioimaan tätä onnetonta sekasikiötä, joka minun vartaloni on, normaalimman näköiseksi. Olen kyllä piinallisen tuttu korkeavyötäröisten leveiden housujen ja väljien, kaiken peittävien yläosien kanssa. Pointtini juuri oli, että olisi kiva voida pukeutua joihin haluaa pukeutua, eikä vaatteisiin joissa näyttää normaaleimmalle. Tai Ja ne vaatevaihtoehdot ovat eritttäin rajalliset. Tai jopa joskus näyttää kauniille ja seksikkäälle. Vaikka tälläytyisin miten itselleni sopivasti, näytän rumalle muotopuolelle kun huoneeseen astuu kaunisvartaloinen nainen nainen tyköistuvissa farkuissa ja t- paidassa. Joillekin kaikki on helppoa.

Vierailija
18/33 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää sitten turvautua rintojesi ja kasvojesi vetovoimaan, jos uuma ja pylly loistavat poissaolollaan.

Naama on keskinkertainen- ja rinnat rumat. Ei ole geenilotto suosinut missään.

Vierailija
19/33 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, olisit kiitollinen siitä, että sulla on terve ja toimiva kroppa. Moni olisi hyvin onnellinen tuosta pötkylästäkin, kunhan saisi vain olla terve. Taidat olla todella pinnallinen ihminen. Ei sua kukaan tuolla kaduilla kyttää ja ajattele, että onpas ruma ruho, kun et kerran ole edes ylipainoinen.

Vierailija
20/33 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kiltti kehollesi, se on ainut mikä sinulla on. Se palvelee sinua niin hyvin kuin pystyy.