Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihan sairaan kateellinen ja katkera

Vierailija
05.08.2019 |

naisille joilla on luonnostaan kaunis kroppa. Miksi juuri minun piti syntyä rumaksi pötkylävartaloiseksi persjalaksi? Ja ei, en ole ylipainoinen. Tästä pskakropasta ei vaan saa millään treenillä edes kelvollista, saati kaunista.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä nyt ajattelet asiaa kiukunpurkauksen jälkeen niin asialle ei voi tehdä mitään kovin radikaalia. Joten kävelepä nyt peilin eteen ja mieti mitkä ovat kroppasi hyvät puolet. Niitä sitten korostamaan.

Tässä maailmassa ei löydy naista, kauneintakaan, joka olisi täysin tyytyväinen kroppaansa. Jos vartalo on hyvä niin sääret eivät, joitakin kiusaa liian iso leuka, paksut käsivarret, pullohartiat tai ohut tukka. Jne jne. Vikoja löytyy aina kun sillä silmällä katsoo. Ja kuvittelu että mukatäydellinen ulkonäkö tekee täydellisen onnelliseksi on ihan tuubaa.

Vierailija
22/33 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tätä nykyaikaa, kun mikään ei riitä. Hyvästäkin löydetään vain ne huonot puolet ja ollaan sokeita hyvälle, koska aina jollain on juuri ne piirteet, mitkä itselleenkin haluaisi. Lisäksi kauneusoperaatioiden lisääntyminen on johtanut siihen ettei enää ymmärretä, mikä on luonnollista ja mikä tekemällä tehtyä. Varmasti hankalaa, kun jokainen kipuilee tahollaan, mutta epätäydellisyys on vain hyväksyttävä. Se tekee sinusta sinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä nyt ajattelet asiaa kiukunpurkauksen jälkeen niin asialle ei voi tehdä mitään kovin radikaalia. Joten kävelepä nyt peilin eteen ja mieti mitkä ovat kroppasi hyvät puolet. Niitä sitten korostamaan.

Tässä maailmassa ei löydy naista, kauneintakaan, joka olisi täysin tyytyväinen kroppaansa. Jos vartalo on hyvä niin sääret eivät, joitakin kiusaa liian iso leuka, paksut käsivarret, pullohartiat tai ohut tukka. Jne jne. Vikoja löytyy aina kun sillä silmällä katsoo. Ja kuvittelu että mukatäydellinen ulkonäkö tekee täydellisen onnelliseksi on ihan tuubaa.

Sehän tässä onkin ongelma, että niitä hyviä puolia ei ole. Olisin täysin valmis hyväksymään esim. paksut töppöjalkani jos minulla olisi vaikkapa hyvät rinnat tai kaunis kaunis takapuoli kompensoimassa. Pukeutumisoppaidenkin neuvoja on vaikea seurata kun epäkohtia on monta ja hyviä puolia ei ole.

Kauneimmatkin naiset saattavat tosiaan potea huonoa mieltä jostain pikku yksityiskohdasta, mutta siinä tapauksessa ongelma on vain heidän päässään, muut ihmiset pitävät heitä joka tapauksessa upeina, ja tilanne on siten täysin eri kuin itseni tapauksessa.

En minäkään usko, että täydellinen ulkonäkö tekee täysin onnelliseksi, mutta varmasti onnellisemmaksi ja nautittavammaksi.

Vierailija
24/33 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tätä nykyaikaa, kun mikään ei riitä. Hyvästäkin löydetään vain ne huonot puolet ja ollaan sokeita hyvälle, koska aina jollain on juuri ne piirteet, mitkä itselleenkin haluaisi. Lisäksi kauneusoperaatioiden lisääntyminen on johtanut siihen ettei enää ymmärretä, mikä on luonnollista ja mikä tekemällä tehtyä. Varmasti hankalaa, kun jokainen kipuilee tahollaan, mutta epätäydellisyys on vain hyväksyttävä. Se tekee sinusta sinut.

En minä oikeastaan koskaan vertaile itseäni mihinkään insta- naikkosiin, elävässä elämässäkin näkee ihan riittävän usein täydelliskroppaisia naisia, tai naisia joilla on jotain huomattavan kauniita piirteitä.

Vierailija
25/33 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on helppo vastata. Annas kun kerron. Omaat vain huonon itsetunnon, mikä on nyt johtanut siihen, ettet osaa luottaa siihen mitä olet. Terveellä itseluottamuksella varustettu ihminen kun on sinut myös sen epätäydellisen kroppansa kanssa! Hän tietää heikkoutensa ja on päättänyt hyväksyä niiden olemassaolon. Tilanteesi ei suinkaan ole niin huono kuin miltä saat sen kuulostamaan. Miksikö? Koska tässä on avautunut sinulle oiva kasvun ja kehityksen paikka. Noin, nyt tiedät mitä tehdä.

Vierailija
26/33 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän on helppo vastata. Annas kun kerron. Omaat vain huonon itsetunnon, mikä on nyt johtanut siihen, ettet osaa luottaa siihen mitä olet. Terveellä itseluottamuksella varustettu ihminen kun on sinut myös sen epätäydellisen kroppansa kanssa! Hän tietää heikkoutensa ja on päättänyt hyväksyä niiden olemassaolon. Tilanteesi ei suinkaan ole niin huono kuin miltä saat sen kuulostamaan. Miksikö? Koska tässä on avautunut sinulle oiva kasvun ja kehityksen paikka. Noin, nyt tiedät mitä tehdä.

Eikö se ole mielestäsi aika epäreilua ja kohtuutonta vaatia kaikilta hyvää itsetuntoa kun lähtökohdat on eri ihmisillä aivan erilaiset? Minun tai jonkun missin, tai jonkun tavallisenkin naisen, lähtökohdat itsetunnon kehittämiselle ja oman kropan hyväksymiselle on täysin erit. Helppo puhua itsen hyväksymisestä tai kehopositiivisuudesta jos näyttää normaalille tai jopa hyvälle.

Vierailija
27/33 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body sculpting voisi auttaa. Muotoilemalla kehoa saadaan visuaalisesti reisiin pituutta ja vyötärö esiin. Takapuolen voi muotoilla nätiksi ja myös rinnat. 

Vierailija
28/33 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta täysin, ja kyllä se ottaa päähän, kun toisilla on niin paljon edullisemmat geenit. Pätee molempiin sukupuoliin. Mitään muuta neuvoa en voi ap:lle antaa kuin tehdä sen, minkä itse pystyy, oman vartalonsa rajoissa. Eli treenaa siitä niin hyvän kuin pystyy ja ehostaa itsestään sen verran hyvän kuin pystyy. Paljon enempää ei voi ihminen tehdä, ellei halua mennä kirurgin operoitavaksi.

Vierailija
29/33 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Body sculpting voisi auttaa. Muotoilemalla kehoa saadaan visuaalisesti reisiin pituutta ja vyötärö esiin. Takapuolen voi muotoilla nätiksi ja myös rinnat. 

Täytyy ottaa selvää tuosta, on varmaan aika kallista lystiä. Rasvaimustakin olisi varmaan hyötyä, ja tietty silikonieista rintoihin. Säästän rahaa, mutta saa nähdä uskallanko ikinä mennä mihinkään leikkauksiin. Mietityttää, että maksaakohan vaivan ja tietenkin riskit arveluttaa.

Vierailija
30/33 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:ta täysin, ja kyllä se ottaa päähän, kun toisilla on niin paljon edullisemmat geenit. Pätee molempiin sukupuoliin. Mitään muuta neuvoa en voi ap:lle antaa kuin tehdä sen, minkä itse pystyy, oman vartalonsa rajoissa. Eli treenaa siitä niin hyvän kuin pystyy ja ehostaa itsestään sen verran hyvän kuin pystyy. Paljon enempää ei voi ihminen tehdä, ellei halua mennä kirurgin operoitavaksi.

Kiitos ymmärryksestä. Niin, eipä tässä muuta voi tehdä kuin yrittää parhaansa, mutta kaikki vaivannäkö tuntuu vaan niin turhalta, kun suurin osa näyttää paremmalle, vaikka eivät tekisi ulkonäkönsä eteen yhtään mitään.

Vierailija
31/33 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä hienolla kropalla tekee? Minulla on hyvä vartalo ja tässä makaan sohvalla itseinhossa, itken paskaa elämääni ja mietin junan alle hyppäämistä.

Vierailija
32/33 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä hienolla kropalla tekee? Minulla on hyvä vartalo ja tässä makaan sohvalla itseinhossa, itken paskaa elämääni ja mietin junan alle hyppäämistä.

On vaikka ylpeä ja iloinen siitä. Lopettaa sen itseinhon ja alkaa olemaan tyytyväinen itseensä.

Vierailija
33/33 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sulla on sitten ainakin se kroppa enemmän kuin minulla. Ja taatusti löydät sillä kropalla itsellesi jonkun lohduttajan jos vain haluat.

Laita jotain kivaa päällesi, lähde ulos, iske joku komea mies ja harrasta sen kanssa villiä seksiä.