Riittäiskö sulle että näet vanhempiasi, sisariasi ja ystäviäsi kaksi kertaa vuodessa?
Kommentit (19)
No mulla on siskoon 150km ja vanhempiin 170km, toiseen siskoon 300km ja veljeen 120km, ja en varmaan ketään heistä näe kuin sen pari kertaa vuodessa. Kavereita osa asuu paljon kauempanakin, heitä en näe läheskään joka vuosi, joitakin en ole nähnyt vuosikausiin, osa kavereista asuu samassa kaupungissa ja heitäkään en välttämättä näe montaa kertaa vuodessa jos ei olla jossain samassa harrastuksessa tai vaikka työjutussa jossa näkee ihan väkisinkin.
Vähempikin riittäisi. Ehkä joku 1 kertaa vuodessa olisi hyvä määrä.
Asuin yhden kesän ystäväni naapurissa, seinän takana. Tavallisesti asumme eri maissa. Tuona kesänä näin ystävääni paljon harvemmin kuin normaalisti näen.
Etäisyyttä veljeen ja siskoon noin 150km, vanhempiin vajaa 200km. Veljeä ja siskoa näen korkeintaan kerran vuodessa, vanhempiani pari-kolme kertaa vuodessa. Oikein hyvin riittää minulle.
Ei riittäisi. Muutin töiden perässä toisaalle, nyt on ystäviin ja perheeseen välimatka 150km. Käyn noin kerran kuussa kotona, eikä edes se todellakaan riitä mulle.
Lähdetään liikkeelle siitä, että ystävät on oma valinta, sukulaiset ei. Viimeksi mainittuja riittää, kun näkee kerran vuodessa.
Siskon olen nähnyt joskus 5v sitten.
Asuu toisella puolen maailmaa, onneksi.
veljeni olen nähnyt kai joskus viime vuonna?
Äitin luona käyn sentään kerran kuussa. He asuvat 60km päässä.
No ei todellakaan riittäisi. Eihän tuohon jää mitään parisuhteen ja työkavereiden ulkopuolista sosiaalista elämää? Tapaan sisaruksia ja ystäviä viikottain, vanhempia muutaman kerran kuussa.
Ei tarvetta nähdä niinkään usein.
Välimatkaa 50 kilsaa.
Onnellinen
Miehelle riittää ettei näe, on ihan tyytyväinen ainakin joka kerta kun asiasta kyselen. Ei ilmeisesti tarvitse ketään muuta kuin nettikaverinsa. Minä näen omia kavereitani, siskojani ja vanhempiani monta kertaa viikossa.
Näen kerran vuodessa. Tosin vanhempia tapaan tänä vuonna kaksi kertaa.
Siskoa näen 2krt vuodessa ja se on ok, hyvät välit vaikkei läheisiä ollakaan.
Vanhemmat on niin hirveät elämänpilaajat että niiden kanssa tuo olisi liian tiuha tahti. Olen nähnyt viimeksi 15 vuotta sitten. Tällanen tahti on hyvä. Ne ihmishirviöt eivät saa enää enempää tuhota elämääni.
Äitiäni tapaan ihan mielelläni kerran parissa viikossa (asutaan samassa kaupungissa), mutta siskoani en välittäisi nähdä enää koskaan (ei olla kyllä kohta vuoteen nähtykään).
Ei minulle. Pisin välimatka on siskoon n. 100 km, muuhun kuin läheisimpään sukuun etäisyyttä onkin reilu 1000 km. Jos nyt jokin ainutlaatuinen tilaisuus edetä elämässä veisi kauemmas niin selviäisin kyllä vähäisemmälläkin yhteydenpidolla, onhan skype ym. olemassa. Tykkään kuitenkin nähdä läheisiä 1-2 kertaa kuussa, se on sopivasti. Jos sisko saa lapsia eikä enää matkusta tänne useammin niin sitten varmaan nähdään harvemmin jonkin aikaa. Niin ja appiukkoa en välittäisi nähdä näin usein, mutta se on välttämätön paha sukuloidessa. Hänen mielestään tullaan hyvin juttuun kun pidän ajatukset itselläni.
Minulla on lapsuudenperheeseen välimatkaa 300km ja toivon etten enää ikinä näe heitä.
Samassa kaupungissa asuviakaan lähisukulaisia ei usein nähdä paria kertaa enempää vuodessa.
No riittää ihan hyvin, eikä ole tuollaista välimatkaakaan.