Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittäiskö sulle että näet vanhempiasi, sisariasi ja ystäviäsi kaksi kertaa vuodessa?

Vierailija
05.08.2019 |

Pitkän välimatkan takia. 800 km suunta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riittää ihan hyvin, eikä ole tuollaista välimatkaakaan.

Vierailija
2/19 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on siskoon 150km ja vanhempiin 170km, toiseen siskoon 300km ja veljeen 120km, ja en varmaan ketään heistä näe kuin sen pari kertaa vuodessa. Kavereita osa asuu paljon kauempanakin, heitä en näe läheskään joka vuosi, joitakin en ole nähnyt vuosikausiin, osa kavereista asuu samassa kaupungissa ja heitäkään en välttämättä näe montaa kertaa vuodessa jos ei olla jossain samassa harrastuksessa tai vaikka työjutussa jossa näkee ihan väkisinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää hyvin

Vierailija
4/19 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähempikin riittäisi. Ehkä joku 1 kertaa vuodessa olisi hyvä määrä.

Vierailija
5/19 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin yhden kesän ystäväni naapurissa, seinän takana. Tavallisesti asumme eri maissa. Tuona kesänä näin ystävääni paljon harvemmin kuin normaalisti näen. 

Vierailija
6/19 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäisyyttä veljeen ja siskoon noin 150km, vanhempiin vajaa 200km. Veljeä ja siskoa näen korkeintaan kerran vuodessa, vanhempiani pari-kolme kertaa vuodessa. Oikein hyvin riittää minulle. 

Vierailija
7/19 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riittäisi. Muutin töiden perässä toisaalle, nyt on ystäviin ja perheeseen välimatka 150km. Käyn noin kerran kuussa kotona, eikä edes se todellakaan riitä mulle.

Vierailija
8/19 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään liikkeelle siitä, että ystävät on oma valinta, sukulaiset ei. Viimeksi mainittuja riittää, kun näkee kerran vuodessa.

Vierailija
9/19 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon olen nähnyt joskus 5v sitten.

Asuu toisella puolen maailmaa, onneksi.

veljeni olen nähnyt kai joskus viime vuonna?

Äitin luona käyn sentään kerran kuussa. He asuvat 60km päässä.

Vierailija
10/19 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan riittäisi. Eihän tuohon jää mitään parisuhteen ja työkavereiden ulkopuolista sosiaalista elämää? Tapaan sisaruksia ja ystäviä viikottain, vanhempia muutaman kerran kuussa.

Vierailija
11/19 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää ihan hyvin. 

Vierailija
12/19 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvetta nähdä niinkään usein.

Välimatkaa 50 kilsaa.

Onnellinen

Vierailija
13/19 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle riittää ettei näe, on ihan tyytyväinen ainakin joka kerta kun asiasta kyselen. Ei ilmeisesti tarvitse ketään muuta kuin nettikaverinsa. Minä näen omia kavereitani, siskojani ja vanhempiani monta kertaa viikossa.

Vierailija
14/19 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen kerran vuodessa. Tosin vanhempia tapaan tänä vuonna kaksi kertaa.

Vierailija
15/19 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoa näen 2krt vuodessa ja se on ok, hyvät välit vaikkei läheisiä ollakaan.

Vanhemmat on niin hirveät elämänpilaajat että niiden kanssa tuo olisi liian tiuha tahti. Olen nähnyt viimeksi 15 vuotta sitten. Tällanen tahti on hyvä. Ne ihmishirviöt eivät saa enää enempää tuhota elämääni.

Vierailija
16/19 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiäni tapaan ihan mielelläni kerran parissa viikossa (asutaan samassa kaupungissa), mutta siskoani en välittäisi nähdä enää koskaan (ei olla kyllä kohta vuoteen nähtykään).

Vierailija
17/19 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle. Pisin välimatka on siskoon n. 100 km, muuhun kuin läheisimpään sukuun etäisyyttä onkin reilu 1000 km. Jos nyt jokin ainutlaatuinen tilaisuus edetä elämässä veisi kauemmas niin selviäisin kyllä vähäisemmälläkin yhteydenpidolla, onhan skype ym. olemassa. Tykkään kuitenkin nähdä läheisiä 1-2 kertaa kuussa, se on sopivasti. Jos sisko saa lapsia eikä enää matkusta tänne useammin niin sitten varmaan nähdään harvemmin jonkin aikaa. Niin ja appiukkoa en välittäisi nähdä näin usein, mutta se on välttämätön paha sukuloidessa. Hänen mielestään tullaan hyvin juttuun kun pidän ajatukset itselläni.

Vierailija
18/19 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapsuudenperheeseen välimatkaa 300km ja toivon etten enää ikinä näe heitä. 

Vierailija
19/19 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa kaupungissa asuviakaan lähisukulaisia ei usein nähdä paria kertaa enempää vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän