Naiset, arvostatteko kiinteää ja muhkeaa pyllyä miehellä?
Minkä verran naiset ylipäätään kiinnittää huomiota miehen peppuun?
Kommentit (28)
Luinrn, lättänä poikaperse on kamalinta mitä tiedän.
Mitä tää "muhkea" nyt taas tarkoittaa? Lihaksikas perse on miehellä jees, jääkiekkoilijan naamalle tunkeva jätti-hanuri on nounou.
Kiinteän ja pienen kannalla täälläkin. Leveä lantio ja tai pallopylly on miehellä kamala.
Mieluummin vähän pyöreyttä ja lihaksikas kuin että roikkuvat lättänät pakarat. Sopusuhtaisuus muuhun kroppaan tärkeintä eikä mulle miehen perse ole mikään erityisen kiinnostuksen kohda, mutta pari kertaa vuodessa tulee bongattua kadulta niin hyvän näköinen että kiinnitän huomiota.
Arvostatko :'DD et olisi huonompaa sanaa voinut valita. Miten olisi esim. TYKKÄÄTKÖ? Ja en tykkää.
Tykkään monenlaisista miehekkäistä pepuista. Naisellinen päärynälihavuus kyllä allöttää eniten, myönnettäköön, että lihavuus ylipäänsä ällöttää. Peppu saa olla iso tai pieni, mieluiten ei aivan olematon kuitenkaan, kiinteä on paras. Isot ja muodokkaat, mutta miehenmalliset reisi- ja pakaralihakset ovat seksikkäät. Mutta myös vähemmän isot ovat seksikkäät. Sopusuhtaisuus muuhun ruumiiseen ratkaisee. Jos mies on suunnistaja niin hänellä tuskin on valtavia reisi/pakaralihaksia enkä niitä kaipaakaan. Leveät hartiat, kapea vyötärö ja kiinteä, jäntevä kroppa on oma preferenssi. Sitten on kuitenkin poikkeuksia ja joskus myös isot lihakset sytyttää. Harvoin kuitenkaan mikään Bull-tyyppinen vartalo näyttää hyvältä.
Olen ihan sinut 'pehmopeppunikin' kanssa . Vyötäröstäni olen 85 cm ja lantioni on 108 cm.
Tällainenkin voi siis miehen vartalo olla. No, enpähän ainakaan ole ns. läski kun paino on 78 ja pit 183 cm.
Kiinteä (ja pieni) kyllä - muhkea EI