Naiset, arvostatteko kiinteää ja muhkeaa pyllyä miehellä?
Minkä verran naiset ylipäätään kiinnittää huomiota miehen peppuun?
Kommentit (28)
No hartioiden pitäisi olla leveämmät kuin pylly. Ja kyllä kiinteät pakarat on ihan seksyt mutta ei taksliston kokoa kannata ehkä ensisijaisesti yrittää kasvattaa.
Yhdessä koulussa oli kerran nuorimies, jolla oli oikeasti kroppaan nähden iso hanuri. Sen kiinteydestä en tiedä, mutta iso se oli. Tyyppi olisi ollut muuten ihan mukava, mutta iso perä oli jotenkin hankala hyväksyä.
Sopusuhtainen on paras aina, sellainen kroppaan sopiva. Lui-se-vis-ta takamuksista en tykkää yhtään myöskään, sellainen oli yhdellä nuoruuden aikojen poikaystävälläni.
Menisikö tämä nyt läpi, kun muutin yhden sanan? No ei näköjään mene ja en tiedä mikä tässä nyt mättää. Muutin kolme sanaa nyt.
Ihan sama minkä mallinen, kun ei haise, piere eikä jätä ruskeaa rantua istuimeen.
Peniksen koko jäykistystilassa kiinnostanut aina enemmän ja sen on pitänyt olla kookas, eikä mikään nakki kuin jokin miehen perseen muoto, kunhan on kaksi kankkua pallien takalistona, niin ihan ok, mutta tietty mun omalla miehelläni sattuu nyt olemaan perse sellainen kiinteä ja kivan kokoiset, kiinteät pakaralihakset, eikä mikään läskinen ihrainen sikakarjun perse.
Miehen pylly pitää olla kiinteä ja pieni. Iso persus miehellä on kamala ja tällaista voi erehtyä luulemaan helposti takaa päin naiseksi.
Kiinnitän aika vähän huomiota miehen peppuun verrattuna muihin ulkoisiin juttuihin. Ensisijaisesti ihastelen miehessä kasvoja, hartia-vyötärösuhdetta, yleistä jäntevyyttä... Jopa käsiä/sormia ennen peppua. Mutta yleensä hyvännäköisellä ja hyväkuntoisella miehellä on myös hyvä peppu. Niitäkin on niin montaa hyvää mallia.
N25
Kiinteä ja pieni ja pyöreä on paras.
Lisään vielä, että esim. pikaluistelua (onko se oikea sana) on kiva katsoa. Luistelijoilla on yleensä valtavat muskelipeput ja näyttää hyvältä trikoissa. Yleensä en tosiaan peppuja niin huomioi, mutta tuossa tapauksessa kyllä.
N25
En kiinnitä miehen pebaan huomiota muuten kuin negatiivisessa mielessä, jos se on siis iso. Paras lienee huomaamaton oli pieni ja kiinteä.
Vierailija kirjoitti:
Peniksen koko jäykistystilassa kiinnostanut aina enemmän ja sen on pitänyt olla kookas, eikä mikään nakki kuin jokin miehen perseen muoto, kunhan on kaksi kankkua pallien takalistona, niin ihan ok, mutta tietty mun omalla miehelläni sattuu nyt olemaan perse sellainen kiinteä ja kivan kokoiset, kiinteät pakaralihakset, eikä mikään läskinen ihrainen sikakarjun perse.
Onpa siinä pahasuinen nainen. Jos mun nainen olisit, ni joutuisit mun käyttäytymiskursille.
Av-mammojen raati on puhunut. Ne, jotka vastasivat tänne, olivat pääosin pienen ja kiinteän kannalla, suurin osa ei luonnollisestikaan ilmaissut mielipidettään, mutta peukuista tämäkin on nähtävissä.
Paras pylly on siis sellaisella miehellä, joka istuu työkseen, sekä kaiken vapaaaikansa. Mies ei peseydy, kalsarit on edestä keltaiset ja takaa ruskeat. Sohva haisee perseeltä miehen jäljiltä jne. Mies ei tee kotitöitä, istuu sohvalla, pieree ja pelaa pleikkaria ja syö samalla lasten vanukkaat.Näistähän täältä saa aina lukea.
Vierailija kirjoitti:
Av-mammojen raati on puhunut. Ne, jotka vastasivat tänne, olivat pääosin pienen ja kiinteän kannalla, suurin osa ei luonnollisestikaan ilmaissut mielipidettään, mutta peukuista tämäkin on nähtävissä.
Paras pylly on siis sellaisella miehellä, joka istuu työkseen, sekä kaiken vapaaaikansa. Mies ei peseydy, kalsarit on edestä keltaiset ja takaa ruskeat. Sohva haisee perseeltä miehen jäljiltä jne. Mies ei tee kotitöitä, istuu sohvalla, pieree ja pelaa pleikkaria ja syö samalla lasten vanukkaat.Näistähän täältä saa aina lukea.
😂😂
Iso perse on pahin turn off miehellä. pahempaa ei ole.
Muhkeaa? No en todellakaan. Hartia-lantiosuhde on miehen kropassa kaikkein olennaisin eli luonnostaan leveä hartialuusto (ei bodareita minulle kiitos) ja kapea lantio. Timmi pieni peppu. Jos vielä lisäksi on suhteellisen pitkät jalat niin nam :-P
Pahinta: leveä, pullea estrogeenipeppu, pitkä selkä ja lyhyet jalat.
Iso muhkea perse tarkoittaa hyvää tammaleimaa eli muhkea perse on enemmän kyllä naisen juttu.
"Minkä verran naiset ylipäätään kiinnittää huomiota miehen peppuun?"
Yllättävän paljon. Joidenkin tutkimusten mukaan enemmän, kuin esim. miehen hauiksiin.
Ihan sama millainen kunhan ei ole naisen pepun näköinen. Liian iso ei saa olla.
Jostain syystä salilla ollessani viime aikoina olen tiiraillut erään nuoren miehen/teinin hyvin treenattua peppua ja miestä muutenkin. Normaalisti en miesten peppuihin kiinnitä huomiota mutta tällä miehellä jotenkin poikkeuksellisen hyvä. Ite olen miestä vanhempi niin vaan tyydyn katseluun.
Tiukka ja pieni pylly on miehekästä. Vastaus kysymykseen siis ehdottomasti ei.