Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet jos näet kotonasi hämähäkin?

Vierailija
05.08.2019 |

Alla vaihtoehdot

Mitä teet jos näet kotonasi hämähäkin?

Vaihtoehdot

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on esim. makuuhuoneessa, en nuku siellä ennen kuin jompikumpi meistä on hengetön.

Araknofobia vaikeinta lajia.

Vierailija
22/38 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudan niin kovaa ääneen (tämä ei ole kontrolloitua) että koko muu perhe arvaa heti mistä on kysymys. Tietävät tulla pelastamaan minut eli tilanteesta riippuen vievät hämiksen ulos tai tappavat sen. Tekijöinä siis joko mieheni tai jompikumpi pojistani.

En voi tälle mitään, hirvittävä sanoinkuvaamaton irrationaalinen kammo ja inho hämähäkkejä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt alakerrassa katon rajassa joku iso ja tyhmä hämppis. Tyhmä siksi, että en ole nähnyt sen verkossa kertaakaan mitään syötävää, joten ihan ihme paikkaan hämähäkki on verkkonsa pykännyt.

Jos joskus muistaisin, niin imaisisin sen imuriin, mutta muutaman viikon tyyppi on siellä jo majaillut.

Vierailija
24/38 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes huomaa koko hämppyä, koska kissa hoitelee asunnossa himmailevat ötökät pyytämättä.

Vierailija
25/38 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on nyt alakerrassa katon rajassa joku iso ja tyhmä hämppis. Tyhmä siksi, että en ole nähnyt sen verkossa kertaakaan mitään syötävää, joten ihan ihme paikkaan hämähäkki on verkkonsa pykännyt.

Jos joskus muistaisin, niin imaisisin sen imuriin, mutta muutaman viikon tyyppi on siellä jo majaillut.

Kömpii takaisin putkea pitkin ja tuijottaa sinua siivouskomeron seinältä kun seuraavan kerran kaipaat imuriasi.

Vierailija
26/38 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän lapsen katsomaan. Todennäköisesti hän haluaa sen käteensä, johon sen siirrän. Hämis saa kiipeillä lapsessa hetken, sitten siirretään se takaisin sellaiseen paikkaan jossa ei jää jalan alle.

Vierailija
27/38 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan Ghostbustersit paikalle!

Vierailija
28/38 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sellainen vessapaperirulla jossa toinen pää teipattu kiinni just kiinniottoa varten, sitten heitän pihalle

Vierailija
29/38 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/38 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan olla. Jopa nimeän niitä 🙊

En pelkää hämiksiä yhtään. Ovat mielestäni sympaattisia. Ymmärrän kyllä niitä, jotka pelkäävät, koska itselläni on ampiaiskammo. En pelkää ampiaisen pistoa niinkään, vaan ihan siis ampiaista itsessään. En mielelläni edes katso sellaisen kuvaa

Vierailija
31/38 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla näin paljon ääliöitä, jotka tappaa hämähäkin? Siis ootteko yli 12-vuotiaita?

Vierailija
32/38 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samapa tuo, aika harvoin noita näkee ja ei niistä ole haittaa tai ne ärsytä kuten esim. kärpäset.

Vierailija
33/38 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ennen suippokuonoinen koira( Englanninvinttikoira), joka imaisi pitkäjalkaiset lukit suuhunsa. Hetken aikaa se imeskeli niitä suussa ja sitten sylkäisi lattialle. Lukit oli aina lattialla kyljellään, jalat pyöriteltynä spiraalin!! Siinä ne aina jonkun aikaa selvittelivät jalkojaan ja jatkoivat sitten matkaa..koira makasi vieressä katsoi..ikinä ei tappanut niitä!!Tämä on tosi juttu, ihmeelliset huvit oli koiralla!

Vierailija
34/38 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen araknofobi, joten tapan sen mahdollisimman pitkävartisella esineellä. Jos joku toinen on paikalla, saa mun puolestani viedä ulos (kauas!) mutta muuten ei armoa anneta. Sori hämis. Tämä ei ole järkiperäinen juttu.

Pahimpia on katossa tai katon rajassa olevat vaanijat: nitistysyritys päättyy helposti siihen että ne tippuvat omaan niskaan :O   Jos taas jättää ne rauhaan, on mielessä alituinen tietoisuus ja pelko sen olemassaolosta :(

Vierailija
35/38 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään suihkussa hämähäkin kanssa..

Vierailija
36/38 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on esim. makuuhuoneessa, en nuku siellä ennen kuin jompikumpi meistä on hengetön.

Araknofobia vaikeinta lajia.

Mulla sama. Just yhtenä iltana törmäsin pitkäkoipiseen lukkiin kävelemässä päiväpeittoni päällä. Asun yksin joten en voinut huutaa ketään apuun. Hain paniikissa pölynimurin ja imuroin hämiksen täydellä imuteholla ja teippasin kaiken varalta suuttimen kiinni.

Tämän jälkeen olen pitänyt ikkunat kiinni iltaisin.

37/38 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olisi todella pieni, antaisin sen olla. Jos se olisi iso ja pelkäisin sitä, joutuisin valitettavasti liiskaamaan sen, jos olen yksin. Onneksi kotonani ei koskaan ole hämähäkkejä.

Vierailija
38/38 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli miehen kanssa kädenvääntöä asiasta. Itse olen ne listinyt. Ei saisi, ei niin, mutta pelkään niitä ja pelko saa ihmisen toimimaan vastoin parempaa tietoa.

No, annoin miehen pitää oman hämähäkkinsä autotallissa. Voin kertoa, että oli pienoinen ongelma siinä vuoden päästä, eivätkö ihan pienimmästä päästä olleet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan