Söitkö lapsena keittion kaapeista jotain epätavallista?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Pyöreästä paketista pölyytin pullille mitä lie ollut.
Täystuhoa eli DDT:tä.
Sitten tuli mieleen myös Hart-sport -juomajauhe. Isäni oli innokas urheilija ja meillä oli välillä aina sitä jauhetta. Myös Samariini meni pahimpaan hätään. N45
Söin raakaa spagettia ja sokeripaloja. Sitten mulla oli sellainen yksi leikki, että laitoin vettä kulhoon ja sekoitin kaikkia mausteita ja kakunkoristeita ja leikin tekeväni soppaa (en kyllä syönyt sitä). Älkää tuomitko, tein tuota kun olin pienenä koululaisena yksin kotona pitkiä iltapäiviä enkä tajunnut että se on tuhlausta...kun ei oltu erikseen kielletty.
Hunaja suoraan purkista lusikalla suuhun
Vaniljasokeri
Kaurahiutaleita sellaisenaan
Kuivaa makaronia sellaisenaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin isän yöpöydältä muutaman kondomin kun luulin niitä viinikumikarkeiksi.
Sinccis
Mä söin niiden sisällön. Luulin sitä kermaksi.
Sincciksen isän... No hyi!🤢
En itse syönyt, mutta sisko söi aina koiransuklaat ja kissan namit. Karkista ei tykännyt, mutta kiipesi yläkaappiin popsimaan kissan ja koiran herkut.
Ai niin, join kyllä samarinia. Tykkäsin siitä! 😂 Äiti ihmetteli, kun hänen närästyslääkkeet oli aina loppu.
Vierailija kirjoitti:
Söin raakaa spagettia ja sokeripaloja. Sitten mulla oli sellainen yksi leikki, että laitoin vettä kulhoon ja sekoitin kaikkia mausteita ja kakunkoristeita ja leikin tekeväni soppaa (en kyllä syönyt sitä). Älkää tuomitko, tein tuota kun olin pienenä koululaisena yksin kotona pitkiä iltapäiviä enkä tajunnut että se on tuhlausta...kun ei oltu erikseen kielletty.
Mä tein myös samaa! Vanhemmat olivat vihaisia, kun olin laittanut esimerkiksi jotain maustetta niin paljon, että sitä ei ollut paljoa jäänyt enää. :D
En uskonut, että muut olisivat tehneet samaa, mutta myös minä olin kotona yksin pitkät iltapäivät ja joskus myös toipilaana sairauden jälkeen. Silloin piti keksiä kaikkea.
Katsoin myös telkkarin virityskuvaa, kun muutakaan ei sieltä tullut. N45
En keittiöstä, mutta pihalta (likaisesta) astiasta kissan kovia naksuja. Muistan vain että oli kova nälkä ja olivat hyvänmakuisia. 🤭 en muista saaneeni ainakaan välittömästi, mitään oireita. Mutta näin aikuisena ajatus kuvottaa. 🤮
Korppujauhoja ja sokeria.
Kookoshiutaleita.
Nuo voivat tietysti olla ihan tavallisia herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
kun ruokaa ei ollut kirjoitti:
Domino-keksejä, Fazerin kääretorttua ja sipsejä.
Epätavallista?
Kai se on epätavallista, kun huushollissa ei ole ruokaa ja pitää tuommoisia syödä.
Join pullollisen korppi-yskänlääkettä, kun oli hyvää. Strepsilssejä myös makeannälkään ja voita sokeriin upotettuna.
Raakoja makarooneja, raakoja kaurahiutaleita, riisejä, pellavansiemeniä,
kahvia,,siis paketista kahvijauhoa..ihan pienestä pitäen.. ihanaa herkkua.. kun äiti keitti kahvia meikä oli aina suu ammollaan vaatimassa lusikallista kahvijauhoa suuhunsa.. siihen aikaan se oli vielä pannukahvia..vieläkin kuusikymmentä vuotta myöhemmin olen koukussa kahviin.. puruja en tosin enää syö
Vierailija kirjoitti:
Join pullollisen korppi-yskänlääkettä, kun oli hyvää. Strepsilssejä myös makeannälkään ja voita sokeriin upotettuna.
Auts, yskänlääkettä otin joskus minäkin vähän ja niitä Strepsilssejä myös. En edes muistanut koko juttuja enää.
Ei keittiöstä vaan vessasta.
Me syötiin siskon kanssa hammastahnaa aina kun äidin silmä vältti...
Raakaa makaronia, raakaa perunaa, kaurahiutaleita ja sokeria sekoitettuna veteen, kaakaojauhetta, myös marsun herkut olivat todella maistuvia. Kaikki sitä on lapsena kelvannutkin. :D
Vierailija kirjoitti:
Kaakaojauhoa, monta kertaa vedin vahingossa kyllä henkeenikin. Mutta silti vaan piti silloin tällöin käydä laittamassa suu makiaksi. :)
Se tunne kun vetäisit henkeen kaakaojauhetta :)
No just kirjoitin samaan aikaan kuinka vatkasin kananmunan, sokeria ja vehnäjauhoja taikinaksi ja vetelin suoraan isolla lusikalla kulhosta! :D
Meiklä ei oikein ollut koskaan mitään herkkuja kotona kaapeissa ja kauppaan oli matkaa, joten piti vähän soveltaa. Popcornia paahdoin usein. N45