Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söitkö lapsena keittion kaapeista jotain epätavallista?

Vierailija
05.08.2019 |

Minä söin salaa nonparelleja.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaakaojauhetta ja sokeria sekaisin ja suuhun. Nam.

Ja aika pienenä jo osasin tehdä sokerikakun taikinan, jonka sitten söin. Siis sen taikinan, tein aina yhden munan taikinoita.

No just kirjoitin samaan aikaan kuinka vatkasin kananmunan, sokeria ja vehnäjauhoja taikinaksi ja vetelin suoraan isolla lusikalla kulhosta! :D

Meiklä ei oikein ollut koskaan mitään herkkuja kotona kaapeissa ja kauppaan oli matkaa, joten piti vähän soveltaa. Popcornia paahdoin usein. N45

Vierailija
42/88 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöreästä paketista pölyytin pullille mitä lie ollut.

Täystuhoa eli DDT:tä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tuli mieleen myös Hart-sport -juomajauhe. Isäni oli innokas urheilija ja meillä oli välillä aina sitä jauhetta. Myös Samariini meni pahimpaan hätään. N45

Vierailija
44/88 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin raakaa spagettia ja sokeripaloja. Sitten mulla oli sellainen yksi leikki, että laitoin vettä kulhoon ja sekoitin kaikkia mausteita ja kakunkoristeita ja leikin tekeväni soppaa (en kyllä syönyt sitä). Älkää tuomitko, tein tuota kun olin pienenä koululaisena yksin kotona pitkiä iltapäiviä enkä tajunnut että se on tuhlausta...kun ei oltu erikseen kielletty.

Vierailija
45/88 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunaja suoraan purkista lusikalla suuhun

Vaniljasokeri

Kaurahiutaleita sellaisenaan

Kuivaa makaronia sellaisenaan

Vierailija
46/88 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söin isän yöpöydältä muutaman kondomin kun luulin niitä viinikumikarkeiksi.

Sinccis

Mä söin niiden sisällön. Luulin sitä kermaksi.

Sincciksen isän... No hyi!🤢

Vierailija
47/88 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse syönyt, mutta sisko söi aina koiransuklaat ja kissan namit. Karkista ei tykännyt, mutta kiipesi yläkaappiin popsimaan kissan ja koiran herkut.

Ai niin, join kyllä samarinia. Tykkäsin siitä! 😂 Äiti ihmetteli, kun hänen närästyslääkkeet oli aina loppu.

Vierailija
48/88 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin raakaa spagettia ja sokeripaloja. Sitten mulla oli sellainen yksi leikki, että laitoin vettä kulhoon ja sekoitin kaikkia mausteita ja kakunkoristeita ja leikin tekeväni soppaa (en kyllä syönyt sitä). Älkää tuomitko, tein tuota kun olin pienenä koululaisena yksin kotona pitkiä iltapäiviä enkä tajunnut että se on tuhlausta...kun ei oltu erikseen kielletty.

Mä tein myös samaa! Vanhemmat olivat vihaisia, kun olin laittanut esimerkiksi jotain maustetta niin paljon, että sitä ei ollut paljoa jäänyt enää. :D

En uskonut, että muut olisivat tehneet samaa, mutta myös minä olin kotona yksin pitkät iltapäivät ja joskus myös toipilaana sairauden jälkeen. Silloin piti keksiä kaikkea.

Katsoin myös telkkarin virityskuvaa, kun muutakaan ei sieltä tullut. N45

Vierailija
49/88 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keittiöstä, mutta pihalta (likaisesta) astiasta kissan kovia naksuja. Muistan vain että oli kova nälkä ja olivat hyvänmakuisia. 🤭 en muista saaneeni ainakaan välittömästi, mitään oireita. Mutta näin aikuisena ajatus kuvottaa. 🤮

Vierailija
50/88 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Minusta samarin oli pahaa. 

Vierailija
51/88 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korppujauhoja ja sokeria.

Kookoshiutaleita.

Nuo voivat tietysti olla ihan tavallisia herkkuja.

Vierailija
52/88 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun ruokaa ei ollut kirjoitti:

Domino-keksejä, Fazerin kääretorttua ja sipsejä.

Epätavallista?

Kai se on epätavallista, kun huushollissa ei ole ruokaa ja pitää tuommoisia syödä. 

Vierailija
53/88 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join pullollisen korppi-yskänlääkettä, kun oli hyvää. Strepsilssejä myös makeannälkään ja voita sokeriin upotettuna.

Vierailija
54/88 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakoja makarooneja, raakoja kaurahiutaleita, riisejä, pellavansiemeniä,

Vierailija
55/88 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvia,,siis paketista kahvijauhoa..ihan pienestä pitäen.. ihanaa herkkua.. kun äiti keitti kahvia meikä oli aina suu ammollaan vaatimassa lusikallista kahvijauhoa suuhunsa.. siihen aikaan se oli vielä pannukahvia..vieläkin kuusikymmentä vuotta myöhemmin olen koukussa kahviin.. puruja en tosin enää syö

Vierailija
56/88 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Join pullollisen korppi-yskänlääkettä, kun oli hyvää. Strepsilssejä myös makeannälkään ja voita sokeriin upotettuna.

Auts, yskänlääkettä otin joskus minäkin vähän ja niitä Strepsilssejä myös. En edes muistanut koko juttuja enää.

Vierailija
57/88 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keittiöstä vaan vessasta.

Me syötiin siskon kanssa hammastahnaa aina kun äidin silmä vältti...

Vierailija
58/88 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakaa makaronia, raakaa perunaa, kaurahiutaleita ja sokeria sekoitettuna veteen, kaakaojauhetta, myös marsun herkut olivat todella maistuvia. Kaikki sitä on lapsena kelvannutkin. :D

Vierailija
59/88 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
60/88 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaakaojauhoa, monta kertaa vedin vahingossa kyllä henkeenikin. Mutta silti vaan piti silloin tällöin käydä laittamassa suu makiaksi. :)

Se tunne kun vetäisit henkeen kaakaojauhetta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä