Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aidosti rumat miehet?

Vierailija
05.08.2019 |

Olen nähnnyt monenlaista alle keskipituista (tyyliin 170 cm), lihaksetonta ja jopa rumaa kaveria, joilla on paljon vientiä. Toisaalta tunnen hyvinkin komeita kavereita (joita esim. naiset usein tulevat iskemään baarissa), joilla on kuitenkin vaikeuksia saada naisia, koska naiset menettävät kiinnostuksensa hyvin pian kun mies avaa suunsa ja paljastaa oman epävarmuutensa ja epämiehekkyytensä. Moni mies kuvittelee huonon naismenestyksen johtuvan siitä että on ruma. Väitän että useimpien kohdalla koko homma on ihan bullshittia, poislukien lihavat tai epäeroottisen hintelät kaverit. Naisten kiinnostukseen vaikuttaa niin moni asia (ja kaikki tietää että statuskin on itseasiassa keskimäärin tärkeämpi kuin ulkonäkö), ettei kasvojen rumuus juuri koskaan sinetöi miesten kohtaloa suuntaan tai toiseen. Ruma paha poika on silti paha poika, ruma NHL-pelaaja on silti NHL-pelaaja, ruma charmikas mies on silti charmikas mies. Väitän että ainoa asia joka oikeastaan sinetöi miehen kohtalon vähemmän haluttavana miehenä pitkässä juoksussa on ikääntyminen. Ja sekin vasta jossain 50-60 ikävuoden paikkeilla. Ja silloinkin toki voi olla edelleen kuumaa kamaa niiden 50-naisten parissa.

Tarkoitus onkin nyt herätellä keskustelua (etenkin naisten suuntaan): Onko kovin moni oikeasti niin ruma, että tämä ei voisi muuttua komeaksi atleettisen vartalon, tyylikkään pukeutumisen ja itsevarmuuden pyhällä kolminaisuudella? Väitän että harvempi on ja olen tästä nähnyt monia todisteita. Erittäin miehekäs ja naisten kanssa oikeita asioita tekevä mies voi saada kauniita naisia, vaikka olisi vähän (toki rajansa kaikella) ylipainoa ja kasvot olisivat "rumat". Toki tämä ei ole toimiva yhdistelmä suurimpaan osaan naisista, mutta on merkittävä määrä naisia, jotka ovat valmiita harrastamaan seksiä/ryhtymään suhteeseen ruman mutta kylmän rauhallisen ja itsevarman, miehekkäästi käyttäytyvän miehen kanssa, joka osaa koskettaa naista juuri oikealla tavalla ja jonka seurassa nainen saa tuntea itsensä naiseksi, mutta antavat joka kerta pakit erittäin komealle nössömiehelle.

Tässä kilteille pojille lainaus

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakaan mikään ei ole viehättävämpää kuin rauhallinen itsevarmuus ja empattisuus yhdistettynä kykyyn keskustella asioista monelta kantilta. Jos nämä ominaisuudet löytyvät, ei ole väliä vaikka fyysisesti olisi epäseksikkyyden ruumiillistuma.

Vierailija
2/8 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä komeat aina naisen löytää, vaikka ovat nössöjä, myös itsevarmat rumat miehet. Ongelmia on väliinputoajamiehillä, taviksen näköiset, joilla on jotain epävarmuuksia, vähän ujoja jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, itselle juuri ne kasvot on usein ollut se mielenkiinnon herättäjä, vaikka mies olisi ollut mikä tahansa köyhä,työtön tai mt-ongelmainen...on ollut laihaa,lyhyttä. Statuksella ja kropalla ei niin suurta väliä. Mutta mun makuni kaikissa asioissa eroaa paljon normaalista, että olen varmaan poikkeus tilastoissa.

Vierailija
4/8 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ihan älyttömän ruma mies:

Vierailija
5/8 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus on seksikästä. Ei kai miehiäkään kiinnosta joku hiljainen seinäruusu joka näyttää hapanta naamaa?

Hyvä esimerkki julkkisnaisista on sara sieppi. Näyttävän näköinen, kaunis, mutta jotenkin ei vaan säväytä yhtään.

Vierailija
6/8 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ihan älyttömän ruma mies:

Että mitä. Ja eipä yllätä että "mies" on taas ihan teinin näköinen. Kun nää on juuttuneet sinne kouluaikoihin, hyvä ettei päiväkotiin asti.

Vierailija
7/8 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsevarmuus on seksikästä. Ei kai miehiäkään kiinnosta joku hiljainen seinäruusu joka näyttää hapanta naamaa?

Hyvä esimerkki julkkisnaisista on sara sieppi. Näyttävän näköinen, kaunis, mutta jotenkin ei vaan säväytä yhtään.

Samaa mieltä että Sarassa on jotain epäseksuaalista.

Vierailija
8/8 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle taas Siepin rauhallinen ja eteerinen olemus on piste iin päälle kauniissa naisessa. Ot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme