Oletko paskonut housuun aikuisiässä
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Joo, humalassa. En muista tilannetta missä tapahtui mutta aamulla sitä heräsi kauheassa kohmelossa, ajatellen: missä helvetissä mä olen? Mitä eilen tapahtui? KUKA ON PASKONUT MUN HOUSUUN?
Eli et voi varmuudella tietää, että olet itse edes ollut asialla.
Laktoosivammaisena on pari kertaa tullut housuun. Toisinaan olen kerennyt kotiin/toisaalle pytyn ääreen, aina en ole ehtinyt. On ollut ikävä kiivetä kerrostalossa ylimpään kerrokseen (ei hissiä) löysät housussa. Kerran olen kyykkinyt huoltoaseman pimeässä nurkassa (toivottavasti kamerat ei ylttäny sinne asti), pari kertaa mennyt pusikkoon pyllistelemään.
Tämä oli kylläkin läheltäpiti tilanne. Ajellessani kauppakeskukseen alkoi kakkahätä, se voimistui nopeasti ja lohdutin itseäni ajatuksella kauppakeskuksen siististä vessasta, pianhan jo olisin perillä.
Parkkihallissa auton pysäköiminen tuntui tuskaiselta. Autosta noustessa tuli tunne, että torttu karkaa justiinsa housuun.
En enhtinut kuin pyörähtää kahden auton väliin, kun oli pakko laskea housut ja kyykistyä siinä sonnalle. Reippaasti tuli reilut kakat, pyyhkäisin nenäliinoilla pahimmat sotkut perävaosta ja kipittelin vessaan pöntölle viimeistelemään homman.
Läjä jäi pysäköityjen autojen väliin, toisen auton kuskin oven kohdalle.
Kaksi kertaa on mennyt kakat housuun kun olen syönyt kilon porkkanoita raakana. Onneksi alushousut pysäyttivat sen valumisen lahkeeseen.
Tos pari päivää sitten aivastin ja tuli plöröt housuun housuja pestessäni oksensin pistin sit pesukoneeseen huomasin että tyynyssäkkin oli raita, joka haisi meni kaikki vaatteet pesuun.
Pakko oli etsiä aiheesta joku ketju ja saada vertaistukea. Mulla on reilun vuoden verran ollut lääkitys, joka itselläni on laittanut vatsan sekaisin. Aina välillä on ihan normaalia, ja toisinaan kun hätä iskee niin vessaan on päästävä heti. Tänään tunsin, että hätä on iskemässä, mutta mulla on taas pitkän aikaa ollut ihan normaalia suolen toiminta ja kotimatkaa oli vartin verran, niin en mennyt läheisen Prisman vessaan vaan halusin kotiin. Moottoritiellä ajelin kaasu pohjassa ja ohitin juuri rekkaa, kun tunsin että nyt se tulee, en voi mitään. Ensin alkoi suoli tyhjenemään ja samalla tuli pissaa. Pitkin matkaa mulla tuli ripulia ja ihan kamalin tunne ikinä. Autossa haisi todella pahalle ja housut, pikkarit ja sukat heitin roskiin. Autossa onneksi nahkapenkit niin saa helposti pestyä ja annan sen tossa pihalla tuulettua, käyn vaikka suihkimassa vessanraikastetta sinne.
Mutta tää henkinen puoli onkin eri juttu. Nelikymppinen nainen paskoo ja kusee motarilla housuun. Ennen lääkitystäni en olisi ajatellut, että näinkin voi käydä. Ei todellakaan ole kivaa olla suolisto-ongelmainen.
Eilen. Otin muutamana päivänä "vatsaystävällisiä" rautakapseleita menkkojen takia. Menkat muutenkin aiheuttaa ripulia, mutta tämä yhdistelmä sai aikaan sen että koiraa ulkoiluttamasta palatessa alkoi tuntua vessan tarve. Just ennen pönttöä lörähti vähän housuun ja osa tipahti pöntön reunalle ja matolle. Hävetti, kun koirat näki. Pikkarit meni roskiin, housut pesuun. Mattoon olen laittanut etikkaa. Lopetin raudan syönnin.
Kovassa flunssassa oli mahakin löysä. Tuli niin kova yskä, että yskiminen puski myös paskaa housuun. Laitoin varalta lapsen vaipan housuun.
Tänään paskoin housuun kun olin tulossa kaupasta kotiin, se oli ihan 20sek kiinni että olisin ehtinyt vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko jos pääsee lusikallinen housuun piereskellessä?
Se on pieru varren kanssa eikä varsinaista housuun paskomista.
Lähdin lenkille, kun olin juonut kahvia ilman että kävin vessassa. Vatsassa alkoi kiertää. Pääsi pari pierua, ajattelin, että selvisin sillä, mutta ei. Kohta alkoi tuntua kamala kakkahätä. Yritin juosta kotiin, onneksi en ollut kaukana enkä keskellä kaupunkia. Muutama sata metriä ennen kotia peli oli menetetty. Paskat valui reisiä pitkin juoksusortseista. Kamalaa vauhtia loppumatka kotiin. Onneksi juuri kukaan ei nähnyt. Hävettää kamalasti. IBS ilmeisesti on, mutta tämä oli ensimmäinen kerta kuin näin pääsi käymään.
Apua, kävi todella nolo juttu. Olen vatsataudissa, yöllä oli tullut housuihin. Nyt panikoin voiko tästä tulla virtsatulehdus, kun on muhineet siellä alapäässä??
Kerran noro alkoi kesken bussimatkan. Muovipussiin sain oksennukset, mutta samaan aikaan paineella tuli myös housuun.
Toinen kerta oli ruokamyrkytys susheista. Ruokailun jälkeen lähdin lapsen kanssa leikkipuistoon. Tuntui jo hetken epämiellyttävältä ja sanoin jo lapselle, että viimeiset leikit. Sitten aivan käsittämätöntä, miten ei ollut mitään hallintaa. Tavara vaan alkoi pursuta ulos, enkä pystynyt pysäyttämään. Ja kun eka vääntö loppui ja järkytykseltäni sain lapsen luokseni, toinen satsi työntyi väkisin vielä housuun. En ole ikinä kokenut vastaavaa, ettenkö pystyisi puristamaan takapuoltani kiinni.
Mulla turahtaa paska housuun ilman varoituksia. Torilla meni vetelät housuun, kansa alkoi nauraa ja pitelivät nenäänsä. Piti ajaa kotiin ja vaihtaa kledjut. Kaupassa on turahtanut monesti. Perse on mennyt niin horoksi, ei pidä enää mitään, Kusi on ruvennut tulemaan paska puolelta
Melkein, onneksi olin kotona ja paskaa tipahti wc lattialle.
En, mutta toivon että menisi. On luvattu selkäleikkaus vasta sitten kun paskat valuu housuun. Siihen saakka kärsittävä.