Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko paskonut housuun aikuisiässä

Vierailija
05.08.2019 |

Jos olet, niin missä tilanteessa

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreenissä ja ripulitaudissa on tullut joskus niin kiire vessaan, että on ehtinyt osa tulla housuun.

Vierailija
22/57 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itel tuli kakkahätä kesken oppitunnin. Oppilaat olivat kokeessa, koetta jäljellä 30 min eikä sijaista ollut. Pinnistelin siinä itku kurkussa hytkytellen siihen asti että koe loppui ja tylöpäivä loppui. Juoksin vessoille ja juuri kun olin avaamassa vessan ovea niin meni kakat housuihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mämmi ja kahvi ennen lenkille lähtöä ei ollut paras mahdollinen idea. En kehdannut suht.koht. vilkkaalla asuinalueella mennä puun taakse kyykkimään vaan koetin sinnitellä kotiin, hississä sitten lörähti.

Se on se kun on löysää ulostetta tulossa niin sitä on todella vaikea pidättää

Miten sitä nyt muka olisi jotenkin vaikeampi pidättää

Kerros nyt että mikä siitä ripulin pidättämisestä nyt muka niin hankalaa tekee

Vierailija
24/57 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina tuli ryypttyä ja ilmeisesti hiukan liikaa.

Vessaan olis löytäny mutta sammunu sinne.

Vierailija
25/57 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noroviruksessa ripuloin alleni suihkussa. Siis ensimmäisen kerran aikuisiässäni huomasin, etten pysty pidättelemään ulostamisrefleksiäni. Onneksi uloste oli löysää ja huuhtoutui helposti viemäriin. Pari viikkoa sitten astuin ulosteeseen uimahallin pukuhuoneessa, jossa oli joku jättänyt kunnon läjät keskelle kulkukäytävää. Oli hieman vastenmielinen kokemus. Syyllinen oli livahtanut ilmeisesti paikalta jo aikaa sitten. 

Vierailija
26/57 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tutuntuttu oli käynyt kotkan Meripäivillä. Joskus. Muistaa siitä notta lahkeessa muu kuin rotta. Tunnussana: Los companeros.

Vierailija
27/57 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin vuosi sitten kauniilla ja nuorella naisterapeutilla jolle tuli tarve henk.koht. istunnolle. Hänen olemuksensa muuttui kireäksi ja hermostuneeksi ja sitten hän lopetti keskustelumme aikaisemmin. Jäin kyllä miettimään kyseistä tapahtumaa että mitä siitä seurasi

Oli varmaan iso pökäle tulossa jos kerran joutui aikaisemmin lopettamaan. Vai olikohan sillä jo puoliksi housussa ja pelkäsi sinun haistavan sen. Jäikö hän huoneeseen ja kiiruhtiko vessaan?

Ai vuosi sitten, kun kyseinen tarina on alunperin kirjoitettu fetissipalstalla jo aika monta vuotta sitten lähes samoilla sanoilla.

Vierailija
28/57 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itel tuli kakkahätä kesken oppitunnin. Oppilaat olivat kokeessa, koetta jäljellä 30 min eikä sijaista ollut. Pinnistelin siinä itku kurkussa hytkytellen siihen asti että koe loppui ja tylöpäivä loppui. Juoksin vessoille ja juuri kun olin avaamassa vessan ovea niin meni kakat housuihin

Sekin näissä keksityissä jutuissa on ongelma, että kun kirjoittaa olevansa opettaja mutta kielioppi kohtuu huonoa...

Vierailija
29/57 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun juon gefilusta.

Vierailija
30/57 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kerta oli ensimmäinen, kun tajusin, ettei pierussa ole kokkareita.

Vierailija
31/57 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi yök. Taas täällä tuo sama p*skahousupervo. Älkää hyvät ihmiset ruokkiko sitä. 

(Ja joo, tulin ihan katsomaan onko kukaan oikeasti vastannut. En edes tiennyt että tuollainen on mahdollista, paitsi ehkä jos on joku suolistosairaus.)

Vierailija
32/57 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta olen vakavasti harkinnut.mitä jos kakkki housuun eikä muista että on tehnyt niin? Entä tuleeko housut vaihtaa sen jälkeen ja entä jos en muista mihin suuntaan katsoa oikealle vai vasemmalle tai käännyn väärään suuntaan ja eksyn.mitä jos on löysää kakkaa ja se valuu kenkään niin tuleeko nekin vaihtaa vai riittääkö jos ravistelee suurimmat kakit suusta pois ?on niin paljon kysymyksiä en tiedä mitä tehdä

Vierailija
33/57 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiallisen näköinen virkanainen. Erään kerran tulin bussilla töistä kotiin, moottoritiellä vatsa alkoi murisemaan ja hirveä p- hätä oli tulossa. En voinut jäädä pois, kun ei ollut pysäkkiä. Sain pidäteltyä sen verran, että bussin tultua liittymään, jäin pois ensimmäisellä pysäkillä ja samantien housuihin plörähti. Jouduin kävelemään n. kilometrin kotiin löysät housuissa. Onneksi ei kukaan ollut tulossa samaan aikaan hissiin.

Vierailija
34/57 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
35/57 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihertytöille paskominen ei ole , ne uskaltaa paskoa vaikka linja-auton penkeille.

Vierailija
36/57 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKA NÄITÄ PASKOMISKETJUJA NOSTELEE 

Vierailija
37/57 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran harrastaessani ripulissa kännistä perseseksiä, saivat makuhuoneen seinät uuden ruskean värin.

Vierailija
38/57 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, humalassa. En muista tilannetta missä tapahtui mutta aamulla sitä heräsi kauheassa kohmelossa, ajatellen: missä helvetissä mä olen? Mitä eilen tapahtui? KUKA ON PASKONUT MUN HOUSUUN?

Vierailija
39/57 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märkä pieru muutaman kerran tullut.

Vierailija
40/57 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskansin kerran linja-autossa huvikseni housuuni. Olen nyt toimittaja valtamediassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä