Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkaatteko 12 vuotiaana kouluun

12v tyttö
05.08.2019 |

Hei! Olen 12v tyttö ja haluan tietää että meikkaatteko/meikkasitteko 12 vuotiaana kouluuun

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä meikkaa vieläkään.

N45

Vierailija
2/8 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meikkasin, laitoin tekokynnet ja minihameenkin päälle. Voi niitä 40-luvun aikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan ripsaria silloin tällöin, olin kyllä silloin ainoa.

Vierailija
4/8 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä myöskään anna tuon ikäisen lapseni meikata. 

Vierailija
5/8 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. 5. luokalla aloin käyttää ripsiväriä ja huulikiiltoa. Noin puolet luokan tytöistä meikkasi, noin puolet ei. Jä tämä 2000-luvun alussa.

Vierailija
6/8 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella en saanut meikata. Yläasteella sain käyttää ripsiväriä. Kinusin vuosikaudet lupaa käyttää edes peitepuikkoa finneihin, mutta ei suostuttu... :(

Vierailija
7/8 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala-asteella en saanut meikata. Yläasteella sain käyttää ripsiväriä. Kinusin vuosikaudet lupaa käyttää edes peitepuikkoa finneihin, mutta ei suostuttu... :(

Vissiin jossain pohjanmaalla, jossa opettajat lestoja?

Vierailija
8/8 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan sitä kokeiltua jo ala-asteella äidin meikeillä ja serkun Sinä Minä-lehden opeilla. Kun neuvottiin laittamaan vaaleaa luomiväriä luomen ulkonurkkaan ja tummaa sisänurkkaan, niin vaaleaa pinkkiä sitten luomen toiselle puolelle ja sähkönsinistä toiselle puolelle. Raja kulki luomen keskellä, eikä häivyttämisestä oltu koskaan kuultukaan. Ei ollu mitään juutuubin meikkitutoriaaleja kuulkaa lapset silloin 80-luvulla! Ja tuon meikkikokeilun tein muuten salaa koulun vessassa kesken koulupäivän, kun kotona ei saanut meikata. Mahtoi olla kavereilla hauskaa!